8. BÖLÜM

5.6K 255 49
                                    

"Ne ? Ciddi misin? " dedi Danbi "şimdi ne sorucam ben ? O bunları nasıl yaptı mı , yoksa sen onları ona nasıl yaptın mı?" Danbi ye bütün herşeyi anlattım . Benjm Jungkook a Jungkook un bana yaptıklarını .

Danbi ben ona olanları anlattıktan sonra oldukça şaşırdı . "Sen bunlarışu ana kadar bana hiç anlatmadın!" Dedi .
"Onu şikayet edelim" "bende ona aynısını yapdım . O da beni ederse?" dedim . Gözleeim ağlamaktan kızarmıştı .
Ama acımıyo . Bu aralar ağlamak ve üzülmek dışında duygu yaşadığımı hatırlamıyorum ...

"Şaidi var mı? Yok . Senin var mı? Ben ."dedi ve biraz sırıttı danbi .
Neden bu kadar salaktı ki ?

"Ya birine yalancı şaitlik yaptırırsa?"
"A ...evet doğru ..." diyip nefes alıp verdi . Katlanmalımıyım ? Neden ya!
Hayat iğrenç . Kendimden nefret ediyorum . Suçluluk duygusu çekmek için çok geç fakat çok üzgünüm...

Pişmanlık yoğunluklu düşüncelerimden uzaklaştıran şey telefonumdu. Telefonuma baktığımda
Arayan kişinin annem olduğunu gördüm . Annemi özlemiştim aslında . Kaç gündür konuşmuyorum . Telefonu elime aldım ve açıp sağ kulağıma doğru götürdüm .

"Alo"
"Alo anne"
"Kainat"
"Efendim anne?"
"...."

Annem den ses gelmedi . Biraz durdu ve tekrar konuşmaya başladı ;

"Kızım ben oraya geliyorum ."

Duyduğum şeyle ne kadar sevindiğimi bi allah bi de ben bilirim .

Benim babam ben küçükken ölmüştü . Bütün varlığı bize kaldı ve işleri annem yönetiyo . Aa ordaki şirketleri bırakıp nasıl gelir ?!

"Kızım ben akşama korede olacağım . Senin yanına geleceğim"
"Neden geliyosun?"
"Bir adam var . Şirkette ortaklık yapıcaz . O adamda orada yaşıyor ."
"Adı ne o adamın anne ?"
"Jeon seong"

Jeon.....bu soy ismi onunkiyle aynı ...

"Anladım anne . Bi an önce gel
. kkk özledim seni"
"Ah tamam canım kızım gelicem"
"Peki annecim kapatıyorum ben birşey diyecek misin?"
"Kızım yarın akşam bay seong ile yemeğe gideceğiz sende geleceksin . Bay seong un oğluda orada olacak"
"Ooff tamam anne . Kapattım ben bay bay"

Dedim ve telefonu kapattım

"Danbi"
"....."
"Annem geliyo"
"O zaman seni şu Jungkook delisine karşı korur!"

Dedi danbi ve mutlulukla ellerini birbirine çarptı .
Evet . Öyle olurdu . Belki . Anneme demeye cesaret edemezdim . Oda beni söylerdi . Bu durumda annem üzülsede benim geçmişim yüzünden o yokken yaptıklarımı duyarsa beni keser. Evlatlıktan red bile eder ...

"Koruyamaz"
"Omo! Neden?"
"Ona dersem benim geçmişim yüzünden çok kötü şeyler yapabilir . Ben serseriydim ya . Ben caniydim . Böyle bi evlat olur mu ?"
"Sende kaklısın hei .."
"Oooff"

Diye isyan ederek kafamı sıraya , kollarımın üstüne koydum ve koymamla kalkıp bağırmam bir oldu .
Acıdan bağırmıştım . Kollarımdaki yanıklardan az bi yara hala acıyodu .
Bide onun üzerine Jungkook nalet olsun ki çok kötü hırpalamıştı beni .

"Kolum!"

Ben bağırdıktan sonra Danbi bana kısık bi sesle

'Hei sus . Koluna bakarlar felan uğraşmayalım"
Dedi .. haklıydı .

"Tamam yaa . Kolum acıdı ben napıyım"

Ben Danbi ye bunu dedikten hemen sonra zil çaldı . Danbi zil çalınca krndi yerine geçti . 40 dk tenefüsününde sonuna geldik yine (!) En sevmedim zil buydu . Sonuçta koskoca tenefüsün bitişi . Kim sever ki ?

TORTURE >JJK-•••Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin