~~İyi okumalar~~
Gitmiyceğini anladığımda kafasına vuracaktım ki. Geri çekildi ve şeytani bi şekilde sırıttı
Kaşlarımı çatıp ona baktım "na-"
"Dudakların güzelmiş " diyip kahkaha patlattı ."Pislik! Bidaha yaparsan canını okurum senin ! Adi herif ! " Deiye bağırdıp . Ama eminimki hiç umrunda değildi benim sinirim . Çünkü çok umursamasızca döndü ve televiyzonun başına oturdu .
Bi kanal açtı ve korku filmi izlemeye başladı . "Ayy" dedim ve gözlerimi kapatıp filmi görmemek ve duymamak için her türlü şekle girdim .
Bana baktı ve "boşa uğraşma cinler seni yemiycek izleyince" dedi ve korktuğumu anlayınca önüne döndü . Bende yerimden kalkıp "ş-şey lavabo ne tarafta?"
Dedim utanarak .Oda "ara bulursun" dedi . Ben "ya sen salak felan mısın? Hayır yani bu nasıl kaçırmadır? Eğer işini adam gibi yapmıycaksan ben gidiyim hani işlemir fln var yani benim tamammı?" Dedim .
Bi dakika ya! Ben ona beni daha doğru dürüst kaçırmasını mı söyledimm!
"Ihmmmm..........evet işimi daha düzgün yapmalıyım sanırım . Ve benim ne kadar salak olduğumu hatırlamıyo olman beni üzdü açıkçası" diyip yerinden kalktı .
Odaya çıktı . Darılıp gitti sandım fakat elinde iplerle ve bantla geri geldi . "Ya ben onu şakadan demiş-...tim" dedim ama o " ben seni kaçırdım ve bunu soğru dürüst yapmalıyım değil mi?"
Dedi."Pfffff.... Neden kaçırdın beni benim ne zararım var sana!?!?"
"Salak mısın? Bana yaptıklarını unuttuğumu fln sanmadın dimi? Yada karşılıksız kalıcağını? Ha!!!"Neyden bahsediyo bu ? Ben onu hayatımda ilk defa tanıyorum ve ismini bile bilmiyorum ki.
*Y/N Önceden jungkook'la sevgiliydiniz sen onu sevmiyodun fakat o zamanlar onunla çıkmıştın çünkü eski sevgilini kıskandırman lağzımdı . O önceden bu kadar yakışıklı değildi hatta hiç değildi . Sen onunla ayrıldın ve önceki sevgilinle çıkmaya başladın . O jungkook'u sürekli itip kakıyodu sende onu dövdürtüyodun dışlıyodun fln . Sonra okul bitti . Sen trafik kazası geçirdin ve hafızanı kaybettin sonra hiç bişey hatırlamıyodun . Ondan sonra okul başladı ve aradan iki sene geçti başka okula geçtin , zorunda kaldın . Yine Jungkookla aynı okula düştünüz . Ama o çok değişmiş seni görünce geçmişini araştırıp hafıza işini fln öğrenmiş evet çok karışık hehe........(18 yaşından güçük biri estetik yapamaz fakat siz yapmış farkedin . Admin biraz mallık yaptı ............lan harbiden işler karıştı neyse uzattım zaten siz eskilere fazla şeytmen hsudidns*
Çocuk bi süre duraksadı ve yeri izledi ama kısa sürdü . Sonra bana baktı ve "salaksın Jeon Jungkook gibi bi safı yani eski bi eziği kim nasıl hatırlamaz ki?ımmmm....mesela...." Dedi ve saçıma ellerıni doladı "Park Jimin (!)'i nasıl unutabilir bi insan? Hm? "Dedi ve saçımı bi anda çekti . Ben acıdan bağırdım ve saçlarımdaki ellerini tutmaya başladım. "Ama sen hatırlama bebeğim . Ben zaten yavaş yavaş hatırlatıcaM SANA!" Dedi ve saçımı bıraktı . Sona doğru daha sertti .
Bana dediği isimler çok tanıdık gelmişti ama çıkaramamıştım .
Jeon Jungkook kendisi olduğu belliydi ama Park Jimin......
Ben sorularıma yanıt ararken birden ipleri açıp kemişti ve elimi,ayağımıbeğlamıştı . Benide sandalyeye bağladı .
"Ya yapma . Ben sana ne yaptım bi fikrim yok seni tanımıyorumda ama bu öfken boşa . ""Sus . Ben alış veriş yapmaya çıkıcam . Dolap bomboş ."dedi ve bende yemek konusunu duyunca kanımın açlığını hissettim .
"Gelince hazırlarım biseyler .... Yada sen hazırla az hizmet yap " dedi ve gülerek çıktı gitti .Okula gidemedim . Alimlede konuşamıyorum kaç gündür . Danbi desen meraklanmıştır . ..... Heralde bidaha tek asla çıkmam dışarı . Tabi burdan çıkabilirsem ....
Çok açtım . Ama yerimden kalkamıyorum bile . Burası çok korkunç . Cama baktım ve dışarıda bi geyiğin eve yakın yerden koşup gittiğini/gectiğini gördüm .Ya kurt fln gelirse ? Ya ayılar eve saldırırsa ? Ya filmlerdeki gibi evin altından koca bi piton beni yakalarsa? ...... Ne yni altım tahta ve kırsam kırarım . Bi fare fln çıksa ......ayy iyce kokmaya başladım .
İyce saçmaladım ama ne yapıyım ? Korkuyorm işte .Çok kısa oldu .
Hikayemi beğeniyo musunuz? Yani değistirmemi istediiniz bişey var mı?
Lütfen yorumlara yazın . Sizi seviyorum .oy atmayı yorum yapmayı unutmayın 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TORTURE >JJK-•••
FanfictionAma yarından sonra güzel vücuduna herşeyin bu kadar yakışması kolay olmuycak . (Jungkook)