Sabah uyanır uyanmaz karşımda Jungook'u görmüştüm .
Ne güzel bi gün...
Şanslıyım ki uyuyordu . Yoksa sabah sabah hiç çekemem onu .Kalktım ve kol saatime baktım
Saat henüz 8 di .oturur pozisyona geldim ve öylece bekledim .
Biraz sonra yanımda duran çantadan kıyafetlerimi aldım ve giyisi çadırına gittim . Bu çadır biraz büyüktü bizimkilerin aksine . Sıra sıra burada giyiniyorduk . Şu an henüz sıra yoktu .3-4 kişiden sonra içeri girdim ve üstüme siyah şort ve birde salaş bir t-shirt giyip çıktım .
Çadıra geri döndüğümde Jungkook uyanmıştı .
Pikemi düzeltip üstüne oturdum ve telefonu elime aldım .
Tam açarken Junkook;"Burası orman aptal . Telefonun çekmez ." Dedi .
Doğru... ah sabah sabah uykulu aklıyla nasıl hatırlıyım hem?!
Bide aptal diyo , gerizekalı .Şu kamp bi an önce bitsin ve ben burdan , şu yanımdaki caniden kurtuluyum yoksa ölücem ! Canımı çok sıkıyor .
Dün yaptığı şeyler zaten ... ah neyse işte .
Şu an intarnet yok... yapıcak bir şey yok.. Jungkook la aynı çadırdayım... ormandayım...
Ve aslında Danbi var! Yanına gitmeliyim .
Çadırdan çıkmak için yerimden kalktım .Çadırdan tam çıkarken Jungkook'un sesini duydum
"Hey Hei.... okula yeni bir öğrenci gelecek .""Huh?"
Okula yeni öğrenci gelmesi beni pek alakadar etmezdi . Bu sinsi tavşanla da konuşmak istemezdim . O yüzden çadırdan çıkmak için çadırın fermuraını açtım . Yine tam çıkarken seslendi Jungkook .
"Park Jimin . O geliyormuş okula . Aah tanrıığğm"
Son kelimelerini kız gibi dalga geçerek söylemişti .
Park Jimin... bu isim çok..... ımm nasıl desem sanki tanıyomuşum gibi.. ama alakam yok buna eminim
"Bu beni ilgilendirmez . Okula sürekli yeni öğrenci geliyor. Hepsini teker teker kontrol etseydim , ilgilenseydim ...... ilgilendirmiyo işte"
"Emin misin Hei?"
"Evet"
"Jimin'i nasıl tanımazsın? Ah...o şerefsizin bu okula geri dönmesi için sabırsızlanıyorum ."
Ne ? Neden böyle diyordu ki?
Park Jimin'le olan bi anlaşmazlığı olmalı...Jungkook'u daha fazla dinlemiyip çadırdan çıktım ve Danbi'nin çadırına doğru yürümeye başladım .
Danbi beni soru yağmuruna tutucaktı yine dimi? Ah ölücem bir gün...
Aslında biraz delirtsem güzel olabilirdi ?Çadırdan içeri girdim ve Danbi'nin yanına oturdum . Şu an tekti . Danbi bana o sinsi soru gülüşünü atınca kendisinin kaşındığını düşünerek rol yeteneğimi takındım ve söze başladım .
"D-Danbi...ben... ah" kafamı eğdim ve devam ettim . "Şey...'
Danbi'nin yüzü ciddileşmişti . Tanrım... neden böyle aptal ?! ÖLÜCEM AHAHAAH
"Hei ne oldu ?" Diye sorduğunda , Danbi konuyu değiştirmek için acemice tekrar konuştum "ı-ımm... aaa bu çadırın fermuarı mavi? Bizimki yeşil ya . Değişik demekki fermuarlar" şu an ciddi olsaydım bu konunun iğrençliğinden ve acemiliğinden kendimi asabilirdim !
"Danbi? Güzelim? Kafana sıçan mı oturdu senin? Ah saçmalamayı kes ne oldu ?... bekle... DANBİ!? JUNGKOKK LA AYNI ÇADIRDA KALDINIZ AĞH DELİRİCEM ANLAT HEMEN NE OLDU!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TORTURE >JJK-•••
FanfictionAma yarından sonra güzel vücuduna herşeyin bu kadar yakışması kolay olmuycak . (Jungkook)