10. BÖLÜM

5.1K 257 21
                                    


Medyanın şirinliği....

Yıne alarmın boktan sesiyle uyandım bu günede ...
Yatağımdan kalkdım ve paytak paytak banyoya doğru yürümeye başladım .

Aynada kendime şöyle bi baktıktan sonra saçlarımı umursamasızca toplayıp elimi yüzümü yıkadım .
Sonra lavabodaki diğer işlerimi hallettikten sonra tekrar odama gittim .

Aynanın karşısına geçip banyoda bağladı açtım . Elime tarak alıp saçlarımı çok az taradım . Yumuşak olduğundan hemen açıldı .
Gardrobumdan ve okul formamı alıp üstüme geçirdim .

Kendimi kontrol ettikten sonra makyaj masama oturup elime kapatıcıyı alıp vücudumda ki yaraları kapattım . Daha sonra elime rujumu alıp hafif bi ruj sürdüm . Kipriklerimede yine hafif bi rimel sürdükten sonra ordaki işimi bitirip makyaj masasından kalkdım .

Mutfağa gidip atıştırmalık bişeyler aldım . Onları yedikten sonra anneme not bıraktım ve odama gidip çantamıda alıp evden çıktım .

Durağa kadar yürüdüm ve durakta otobüs beklemeye başladım yaklaşık 5 dakika bekledikten sonra otobüs geldi . Otobüse bindim ve akbilim basıp bi yere Geçtim .
Otobüs harakete geçerken bende kulaklığımı takıp bi müzik dinlemeye başladım .

Bu gün okula gitmeyi yemin ederim ki hiç istemiyorum....
Ama işte dersler var tek Jungkook beyden ibaret değil okul .
Hem gitmesem zaten annem sıçar ağzıma . Ileride bi mesleğim olmuycak . Şirketin başına geçeceğim .
Ya ne-

Ben düşünürken otobüsün durduğunu farkettim ve bu işi yarıda bırakıp kulaklığımı çıkartıp otobüsten indim .
Okulun bahçesine girdiğimde direk gözüme o geçen gün ki sürtükler takıldı . Mal gibi erkeklerin peşinden ayrıldıkları yok bi de bana sürtük diyolar ... acilen bi beyin gerek...

Okuldan içeri girdim ve sınıfa çıktım .
Sınıfa girdiğimde Danbi kafasını sıraya koymuş bi şekilde oturuyodu sırasında .
Yanına gittim ve dürtmeye başladım .
Dokunmamla birden kalkdı uyumuyodu demek ki .
"Oh be sonunda geldin"
"Ya ben napıyım sen erken geliyosun gerizekalı ben geç gelmiyorum"
Danbi ciden hergün baya erken geliyo okula .

"Aishh!!"

Arkadan gelen sese baktığımda Jungkook bi kızla şakalaşıyodu .
Beyinsiz mal gerizekalı . Ben daha güzelim o bokluda-

Ben ne diyorum ya ?!

Jungkook a bakarken birden gözgöze geldik . Jungkook kızla nerdeyse alakasını kesip bana bakmaya başladı .
Işte dünyanın en .... nasıl diyim . Bu bakış çok değişik . Yani bi çok duygu vardı . En çokda sinsilik 😒....

Ben Jungkook a sadece göz devirdim .
Danbiye baktım . Bana ve Jungkook a bakıyodu . Ikimizin de gözlerine bakıp duruyodu . Sonra bi anda bana

"Hei..niye bu kadar değişik bakıyosun?"
Diye sordu . Nasıl yani ne değişiği ya?!
"Ne ? Nasıl bakmışım?"

"Çok...kıskanır gibi"
"Kime? Jungkook a bakışımdan bahsetme!"
"E-evet ona bakışından bahsediyorum"
"Hayır ! O kesinlikle... sinir , sinirli olduğumdan."
"Neye sinirlisin hei?!??"
Danbi bana bu soruyu merakla ve onu başımdan salmışım gibi sorunca yutkundum ve bişey bulamadığım için ve bende merak ettiģim için bi süre düşündüm.

"Jungkook a . Ona sinirliyim ."
"Neden?"
"Hiiç ben öyle sevmiyorumda onu ondan... Danbi malmısın ya bana neler yaptı o"
"Ha doğru ..."

Boş boş bi süre birbirimize baktıktan sonra ben sırama gittim ve oturdum .
Gözüm Jungkook ve yanımdaki kıza kaydı . Ikisine bakınca gidip o kızı boğazım geldi .

Sınıfın kapısından hoca girince herkez yerini aldı . Jungkook da oflaya oflaya yanıma geldi . Ama oturmadı . Çantasını alıp o kızın yanına oturdu . Ya beyinsiz yemin ederim . O sürtükte ne var anlamadım!
Oraya oturunca bana gıcık hi bakış attı yine .
Umrumda değil şu an ............. kızı boğm.ak istiyorum  o ayrı . Jungkook uda bi gün  boğsa.m çok iyi olucak.
Neyse saçma şeyler düşünüyorum..

Hocaya baktım ve hoca ayakta kollarını masaya koymuş zınıfta göz gezdiriyodu .
Hoca birden konuşmaya başlıyınca herkez hocaya baktı ve sustu .
Hoca ;

"Çocuklar... Sınıfımızın kampı var . Herkezin gelmezi zorunlu . Ücretsiz bi kamp ve okuldaki bütün sınıflar sıra sıra gidiyor . Gezi hafta yarın 12.30 gibi okulun bahçesinde olun . Merak etmeyin son derece güvenli olacak ve bu kamp 4 gün sürecek ."

Hoca bunları diyince bazılarından 'oof / aah / yaa / ama hocaam!' Sesleri gelirken bazılarından "ooo/ yeey / işte oha be' gibi sesler geliyodu
Ben? Ben sustum ve sadece aklımdan
O kampa Jungkook un ve sınıftaki sürtüklerinde geleceğini geçirmeye başladım .Deli olucam cidden ...

Ama iyi yönüde var . Danbi de orda olucak ... yoksa Türkiye ye kaçarım ki . Iğrenç bi durum olurdu cidden ...
Hoca derse başladı ve bende kafamı sıraya koyarak hocanın yazdıklarını yazıp dediklerini dinlermeye başladım .
.
.
.
Son dersten sonra artık eve gitme vaktim gelmişti bile . Eve goder gitmez uyuycam . Jungkook ne oldu diyosunuz ama bu gün hiç bişey yaşamadık . Kamp olayı canımı sıkıyo sadece ....

Okuldan çıkıp eve doğru yürümeye başladım o yoldan geçmeyi istemiyorum .
Ama işte tek yol orası sorun o .....
O yoldan gitme sebebimde burdan bu saatte emive giden bi otibüsün geçmeme sorunu....

Caddedende yürüyemem dolanmak zorunda kalırım . 3 saat yol sürer ve eve gitmem gece 1 bulabilir ...
Diğer yolda çalışma var. En kısa yol o sokaklardan geçmek ... sokağa girdim ve ıssız yerde titreye titreye yürümeue başladım .

Cidden korkuyorum şu an . Fazlasıyla ....
Jungkook un gelmesinden korkuyorum . Genelde beni bu sokakta sıkıştırıyodu ... eve yaklaşmıştım şu an.

Eve vardığımda içeri girdim ve karton kutular görmemle şok yaşadım ki burdan taşınıcağımız aklıma geldi .
Mutfaktan çıkan anneme baktım vs gülümseyip "merhaba annee~"
Dedim ve annem konuşmaya başlıycakken "anne çok yorgunum odadayım ben baybay" dedim annemin arkamdan bakakaldığına eminim şu an .

Odama girdim ve çantamı yere bırakıp saçlarımı dağınık topuz yaptım . Sonra gardrobumdan şortumla salaş bi t-shirt ümü çıkartım üstüme giydim . Cidden yorgum ve hemen uyumak istiyorum .

Telefonu alıp yatağa uzandım . Biraz uğraştıktan sonra telefonu kapatarak yastığın altına koyup uyumaya çalıştım .
Çalıştım çünkü kampı düşünmeden edemiyorum ...

Kampla ilgili düşüncelerimden ayrılarak gözlerimi yumdum ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim ...

Çok kötü oldu evet ama baya uykuluyum . Yb atmadım 1 haftadır fln . Kb . Bu bölümde bişey olmadı ama bunun hırsı bidahaki bölümde çıkıcak . Bidahaki bölümlerde , kamp bölümlerinde çok hoj şeyler olucak ... 😋 bu arada 2 kaaya dhdidmhd 2k ya ulaştık... sizi seviyorum💜💜
Oy ve yb atmayı unutmayın
Sizi seviyorum ... bye
💜💜💜

TORTURE >JJK-•••Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin