Arkadaşlar hikayeye geçmeden önce duyurum var
Yeni kitap yazdım . Lütfen onada destek olun Taehyung la ilgili vampir kitabı . Sizi seviyorum 😙
.
.
.
.
.
."Hazır mısın kızım?" Diye sordu annem . "Evet amne"
"Sen in ben geliyorumc
Telefonumu ve çantamı alıp evden çıktım . Aşağıda annemi beklemeye başladım.
Annem nihayetinde geldi .
Arabaya bindik ve annem arabayı sürmeye başladı .
Bi yandanda konuşmaya .."Kızım sana bi ev alalım . Ne dersin ?'
"Anne aslında iyi olur ama gerek yok ..." dedim .
Aslında çok iyi olurdu .
"Ben bi ev baktım . Hem senin okuluna yakın hemde çok iyi bi ev"
"Taşınma felan ne kadar sürer ?"
"Bir haftaya herşeyi hallederiz ."
"Tamam o zaman annem"Annem bana bende anneme kısa ve içten bi gülümseme attık .
Sonra önümüze baktık .Annem arabayı durdurdu . Güzel ve pahalı bi restaruantın önüne geldik .
Arabadan indik ve önünde 2-3 saniyw durduktan sonra içeri girdik .Merdivenlerden yukarı çıkdık .
BIi masada oturan bi adama el salladı annem . Sonra bana "kızım bu bay Seong . Lütfen kötü bi davranış felan yapma"
"Anne ne zaman gördün kötü davranışımı?" Diyip güldüm .
Annemde güldü ve adamın masasına doğru ilerlemeye başladık .
Adamın yanında oğluda olucaktı ama şu an yok .Bay seong un masasına gottik ve selamlaştıktan sonra annem ile masaya oturduk .
Bay seong bana baktı ve adımı ve yaşımı sordu .
Ben "yaşım 18 ve adımda hei efendim" dedim .
Adamda güldü ve "benim oğlumda senin yaşında ." Dedi
Biz sustuktan sonra
annem bay seong ile konuşmaya başladı .
Bay seong anneme 'bi dakika' der gibi işaret yaptı ve
bi garson çağırdı. Garson hepimize menü getirdi .
Yemekleri söyledikten sonra garson gitti .
Annem Adama "Jungkook nerde? O da gelicekti "
Diyince benim gözlerim aniden büyüdü . Soy adı ve adının aynı olması çok tuhaf . Şu an kuşkulanmıyo değilim ..."Ah evet Kook.... Jungkook birazdan gelir . Bana sonra geliceğini söylemişti ." Dedi ve gülümsedi . Annemde başıyla onaylayıp yemeye devam etti .
Annem le bay seong hem konuşup hemde yemek yiyodular .Bay seong benim arka tarafımda kalan merdivenlere bakarak "geldi" diyip o tarafa doğru gülümsedi .
Oraya yavaşça baktım . Bu tarafa gelen kişiyi görünce şoktan yemeğim boğazımda kaldı . Yemek boğazımda kalınca Öksürmeye başladım ve annemde sırtıma vurup su verdi .Bu olay gerçekleşirken o kişi çoktan gelmişti .
Bay Seong un oğlu Jeon Jungkook ...Ben içimden binlerce bela okurken Jungkook bana bakıp şaşırdığını belli eden bi ifade yaptı ama bu ifade çok geçmeden kötü bi sırıtışa döndü .
Bezdim ya !!
Annem , ben ve bay seong ayağa kalktık . Annem Jungkook la selamlaştı . Ve bende biraz eğilip geri doğruldum . Kibarca el ele sıkışırken birden elimddki sinirimi sıktı.
Ben de birden "ah!" Diye bağırdım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TORTURE >JJK-•••
FanfictionAma yarından sonra güzel vücuduna herşeyin bu kadar yakışması kolay olmuycak . (Jungkook)