11.BÖLÜM

5.2K 264 45
                                    

Sabah kalkdım ve sabah rutin işlerimi halledip odama geri döndüm.
Kamp bu gün .
(Y/N kamp gününü değiştirdim .)

Saçlarıma çeki düzen verdim ve üstüme kot tulumumu giydim . Aynanın karşısına geçip hafif bi makyaj yaptım . Kolumdaki yaralara baktım düşmüşüm gibiydiler .kapatmaya gerek olmadığını düşündüm ve makyaj masamdan kalkıp çantama bi kaç kıyafet koydum . Bana orada lazım olacak şeyleride koydum ve çantamı kapatıp aşağıya annemin odasına gittim .

"Anne ! Hadi uyan . Ben kampa gidiyorum ."

"Hm? Ha? Ha kamp? Tam git."

Annem uykulu uykulu bunları demişti . Neyse diyip odadan çıktım ve çantamla telefonumu alıp evden çıktım .

Annemi uyandırmadım . Telefonumu alıp anneme mesaj attım gidiceğime dahil ve telefonumu kapatıp apartmanın bahçesinden çıktım .
Otobüs durağına gittim ve bizim okulun önüne gelince indim .

Boktan bi güne hazırlanarak okulun bahçesinden içeri girdim . Etrafıma baktığımda bahçede beden eğitimi alan sınıfları dersten kaçan öğrencileri ve bizim sınıfı gördüm . Sınıfın yanına gittim ve Danbi yi aramaya başlaďım.
Bulamadım . Beni üzgünlük sararken gözlerimi birisi kapattı arkamdan . Oflayarak elleri çektim ve arkama baktım . Tabiki Danbi ...

"Ya mal! Gelmiyceksin diye çok korktum!" Dedim Danbi ye . Oda gelmese ben orda çöp olurdum yani.
"Aigoo...beni bu kadar seviyo musun cidden?"
"Haa ne kadar seviyorum seni.." dedim asık suratla .
Danbi nin komiğine gitmiş olacak ki benim bu halime gülmeye başladı . Bende dayanamadım ve güldüm .

"Of aptal" diyip gülmeys devam ettim .
Danbi ile benim gülme faslım bittikten sonra gelicek olan otobüsü beklemeye başladık .

Yanımda birinin durmasıyla kafamı o yana çevirdim . Jungkook olduğunu anlayıncada bi anda kalbimin ritminin değiştiğini anladım . Bi dakika .. ben terliyorum ..... ama hava sıcak herkez terliyo gayet normal..

Jungkook a karşı hep böyle oluyodum bu aralar . Allahım sen yolumu harı et ... inşallah zanettiğim şeyleri hissetmiyorumdur .
"Bu aralar beni görünce bi tuhaflaşıyosun ezik?" Dedi Jungkook
"Ne? Yoo niye heycanlanıyım?" Dedim ve o bana cevap vericekken hocanın ;
'Otobüs geldi hadii!!" Diye bağırma sesi geldi . Ben önüme döndüm ve Danbi nin koluna girip otobüe bindim ben yerime oturdum . Danbi de oturucaktı ki bi anda Jungkook Danbi nin kolunu tutup masumca
"Şey ben buraya oturabilir miyim?"
Demesiyel Danbi nin aşık gibi bakmaya başlayarak 'ha-ha' demesi bir oldu .

Gerizekalı yemin ederim..
Jungkook un yanıma oturmasını istmemiyorum ama şu an bişey demekte istemiyorum .
Jungkook yanıma oturdu ve bana bakmaya başladı .
"Kolların geçmiş güzelim?"
Ayh gerizekal-
Bana güzelim mi dedi o ?!
Ben mi yanlış duydum?
Şu an size bişey demem gerek ... galiba ben ... bana işkence etmiş birini seviyorum . Yani hoşlanmak gibi ..

Olmamalı bu ben yanılıyorumdur kesin.

"B-bana bişey yokmuş gibi soruyosun ha ?"
O sorusu beni sinirlendirmişti .
"Ne var ki?"
Diye sordu sonra elini kolumda gezdirmeye başladı yara yoktu artık çok minnacık bişey kabuk bağlamış yerler ve isler vardı .

Jungkook tırnağını kolumda hdnüz azda olsa kabuk olan yere koydu ve
"Hei ... benim diyişimle bu acı bile değil . Sen benim neler yapabiliceğimi daha görmedin bile . Kollarında tek tük yara var diye sana işkence yapmış olarak saymıyorum kendimi..."

Desi ve kolumdan elini çekti .
Daha ne yapabilir ki ??

Kafamı yan tarafa çevirip otobüsün camından dışarıya bakmaya başladım
Otobüs yaklaşık 20 dk sonra durunca geldiğimzi anladım . Jungkook a baktım ve
"Hadi geldik"
Diyip inmesinin gerektiğini hatırlattım.

TORTURE >JJK-•••Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin