BAYADIR BÖLÜM ATAMIYODUM ÇOK ÖZÜR DİLERİM AMA HİKAYE YAZDIĞIMI UNUTMUŞUM 😂😂
JYP YE FLN BAŞVURU İÇİN DURMADAN DANS EDİYORUM DERSLER FLN ÇOK YOĞUN İNSATGRAM HESABIN @tae_ji
TAKİP EDEBİLİRSİNİZ İSTERSENİZ 😊.
Canım sıkılmıştı . Çişimde geldi off ...
Jungkook'u banyodan çıktı sanıp banyoya girdim ama o çıkmamış .
Birden o bana ben ona baktık ben dona kaldım .
Onun çırılçılak olduğunu fark edince kapıyı kapatıp çıktım ve yatağa
Sokulup gülmeye başladım .~~~~~~
"Hadi hazırlan ."
Dedi Jungkook . O nalet yere gidicez kesin yine .
"Hayır gitmiycem . Daha açtığın yaralarım kabuk bile bağlamadı! Ne olur bi gün daha ...." Dedim bırakıcak umuduyla ama bırakır mı??"Hazırlan dedim !" Diyip bi süre durdu ve devam etti "yada hiç gerek yok zaten işkence gören bi insan neden süslensin? Hem kıyafetlerinde yok burda . "
Diyip kolumu tuttu ve peşinden sürükledi beni . Arabaya bindik ve arabayı sürmeye başladı ."Ben sana ne yaptım!?" Diye bağırdım .
Bi an hızlıca frene bastı ve durdu . Burnundan derin bi nefes alıp bana döndü ve uzunca konuşmaya başladı*Kızgınca olanları yaptıklarını anlatır*
Ağlamaya başlamıştım . Buları yaptığımı hatırlıyorum ama kim olduğunu hatırlamıyodum . Eskileri hatırlamak için tedavi almıştım fakat sadece hayatımın bi kısmı......
Jungkook arabayı sürmeye başladı . Bende ağlamaya .bi an Jungkook araba sürerken omzuna sarılıp
"Ne olur affet beni. Ben eskiden çok iğrenç biriymişim.! Nalet olsun. Ne olur bana bunları yapma ne istersen yaparım " diye ağladım. Jungkook omzunu silkip benden kurtuldu ve yanağındaki çiziği gösterdi .
"Bunu kim yaptı biliyo musun?.... Senin o nalet sevgilin yapmıştı bunu !! Daha çok yara izim var . Ama kalbimde . Vücudumda değil .!" Dedi . Yine durmuştuk ve tekrar arabayı sürmeye başladı"Haklısın .... Bende benim yaptığımı yapana kötü şeyler yapardım ..."
Bu ceza çok ağır fakat..°
°
°
°Jungkook beni yine bağlamıştı .
Bu seferki daha çok ağır olucak çünkü önceki yaraların üstüne yapıyordu bunuEline birşey almadan yanıma yaklaşmaya başladı .
YÖnüme çömeldi ve konuşmaya başladı
"Sen benim kalbime işkence yaptın benim yapdığım haksızlık ... Sen beni dövdürttün hergün . Benimde sana aynı şeyleri yapmam gerekiyo kararımı değiştirdim ."Beni çözmeye başladı . Ne yapıcağını merak ediyorum...
"Git. Pazartesi okulda görüşürüz . Okula gelmemek gibi bi yalnış yapma sakın ."
Ona cevap bile vermeden koşa koşa çıktım yolu bilmiyorum ama burda kaybolmayıda göze alamam .içeri girdim ve
"Ş-şey ben nasıl gidicem yolu bilmiyorum"dedim titrek cıkan sesimle . Jungkook da oflayıp yanındaki adama beni götürmesini söyledi . Adam da onaylıyıp dışarı arabaya gitti ve bana gel işareti yaptı . Bende koşa koşa arabaya bindim .
°
°
°
°Eve geldiğimde direk yatağa sokuldum. O kadar çok korku ve üzüntü varki içimde ... Birde eskinin pişmanlığı .
Sadece uyumak istiyorum hiç kalmamak istiyorum -_-
Selamm 3 ay somra yine yazdım sjsjsjs bu bölümü düzenledim . Hepinizden çok özür dilerim ve bu arada hikayemde kötü bişey felan varsa yorum yazın sizi seviyorum 😘
Vote vermeyi unutmayın 😘😘Bye 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TORTURE >JJK-•••
FanfictionAma yarından sonra güzel vücuduna herşeyin bu kadar yakışması kolay olmuycak . (Jungkook)