~~~İYİ OKUMALAR~~
Eve gelmiştik . Taehyung da bizimle geldi . Hei arka koltukta kolları yara bere içinde yatıyodu . Ama cidden çok iç yakıcı yaraydılar . Bi süre daha o güzel vücuduna zarar vericem . Aslınds zevkli ama bi yandan da kalbim acıyo .
Gerçi kendim yapıyorum kendim üzülüyorum ama neyse kkkk .
"Hyung"
"Efendim Jungkook?"
"Onun kollarını eve gidince saralım ."
"Aish! Salakmısın? Neden kendin işkence ettiin birine acıyosun ?"Evet haklı aslında . Ama eskiden olsa gerek hala ilgi duyuyorum . Ama aşk değil işte bu ...
~~~~~~~
Hei'den 🌋
Yattığım yerde birden gözlerimi
Açtım . Kollarım sızlıyodu . Kolumun birini kaldırmaya çalıştım fakat yapamadım . Çünkü bu halde değildim .Yatakta doğrulup kollarıma baktım . Ama yanıkdı . Bu yanıklar abartılı yangın yanığı değildi . Şekillerle yapılmış çakmak izleri .
Ama acıyo iki kolumunda çoğu yeri yanık .
Ben kollarımı düşünürken iki gün sonra yine yiycem işkenceleri düşünmeye başlamısdım . Sonra kapım birden açıldı . Nasıl insan bu ? Hayvan gibi girilir mi hiç?"Ne giriyosun hayvan gibi?" Dedim . Ama sakinceydi . Bağırıcak halim yoktu yorgundum . Kollarıma dayanamışken diğer işkencelerde ölücem sanırım .
"Off istemiyosan gidiyim?"
"Sen bilirsin yararın yoksa istemem" Taehyung denen çocuk bana tip tip bakmaya başladı ve yaklaşıp kulağıma eğildi . "jungkook un yerinde olsam sana işkence yerine başka şeyler yapardım . Ve ben bu evde istediğim yere girerim . Hatta seni bu odadan bile kovarım . Sen burada esirsin ." Diyip tamam? Dercesine göz kırpıp geri çekildi ."Kolunu sarman için bunu yolladı Jungkook."
"O nerde?"
"Aşşağıda! Sar şunu !" Dedi ama yapamam ki kolum ağrırken .
"Kolum acıyo ben yapamam"
Taehyung (Y/N Ya ben Tae diycem çok uzun geliyo sjsjs arada Tae dersem sorry bide yalnışlıkla V yazdığım olursa çok üzgünüm ~~)"Ben yaparım " diyip göz devirdi .
Ama ben onun yapmasını istemiyorum . Şuraya Danbi yada annemin gelip yapmasını dilerdim ama ......
Olmuyo."Jungkook yapsın" dedim utanarak . Cidden utandım . Onu seviyomuş , istiyomuş (?) gibi göründüm ama öyle değil .
Tae den korkuyorumn . Jungkook dan daha çok . Ama onun yapması daha iyi olur diye düşünüyorum ."Bak sen . Bücür Jungkook u mu istemiş?" "Hahahaha"diye güldü sonrada gitti . Ardından 5 dk sonrs Jk geldi .
Ona asla bakmadan kolumu sarmasını bekledim sadece .Hani az önceki dediklerim var ya. Onları kelime kelime yutuyorum . Keşke Tae dursaydı .Az önce Tae nin elindeki sargı bezi Jungkook daydı . Yanıma geldi ve oturdu .
Kolumu tutup baktı ve
"Acıyo mu?" Dedi .
"Çok .... Çok fazla acıyo ." Dedim ve gözlerim dolmaya başladı .ama sadece doldu .Biraz parmaklarıyla bastırarak şeytani ve hafifçe gülümseyip " şimdi??" Dedi .
Acıyla inledim ve "ah bırakk!!, Taehyung! Yalvarırım al şunu ne olur sen yapp!" Diye bağırdım .Jungkook bıraktı ve bezi hazırlayıp bi yandan konuştu . "O gitti . Yine yalnızız" dedi .
"Tamam" diyebildim .
"T-shirt ünü çıkart." Dedi bende tabiki "saçmalama !!" Dedim kahkaha attın ve . Fesat mısın çıkrtta omzundaki ve sırtındaki yerlerede pansuman yapıyım!!" "Oh tamam " diyip çıkarttım .Ya ben neden yapdım ki bunu ?
Neden onu çağırdım?
Ben hala kendime sövüyorum ama.....sövüyorum yani .Jungkook benim kollarımı omuzlarıma kadar sardı . Sonra durdu ve kafasını geri çekip "Woaahh! Gerçkten iyi!" Dedi ve 'hmm' bakışı attı .
"Ne iyi? Ne diyosun ya? "
Dedim ama o umursamazdı . T-shirt ümü üstüme attı ve " alda giy şunu y"
Diyip gitti .
Bende t-shirt ümü giyerek aşşağı indim .Zor giymiştim kollarım acıyodu .Jungkook
Koltuğa oturmuştu . Bende bi koltuğa sessizce oturdum yanımdaki yastığı alırken hızlı olmışım ki kolum acıdı ve bi anda "Nalet olsun ! Neden kollarım?! Neden kollarımı yaralıyosun ?! Bişey yapamıyorum! Kaçıcam . Kaçıcam ve polise gidicem . Kollarımı gösterip yaptıklarıNI ANLATICAM!!! YAAAAH!!!" Diye debelendim . Jungkook kafasını kaldırıp bana bakmıştı . Çok korkunç bi şekilde baktı bana . Sonrada yanıma geldi .Karşımda eğildi ve çenemi eliyle yavaşça tuttu .
"Ya ama! Şimdi gitme .. lütfen . Hem daha sonra gidersen polis abilerine diğer yara izlerinide gösterirsin? Hm? Yada hiç gitme 1 ay sonra işkencesiz yaşıycaz nasıl olsa . Dimi? " Dedi ben cevap vermeden gözüne bakıyodum boş boş onun bakışları konuşurken yumuşakdı alaylıydıHemen sonra sertleşti ve " Artık her türlü benimsin aptal kız .!" Dedi .
Ay tmm çok güzelim fln ama oyuncak değilim yani ben
Geri çekilip gitti
"Banyoya giricem . İstersen beraber yapalım" Diye bsğırdı içerden . Sonra kahkaha
Attı . "Haha! Komik değilsin!" Diye seslendim ona biraz kestirmeye başladımHelüü!
Yine ben dhjdkdbdu .
Dün yp atıcaktım ambuyuya kalmışım bdhdksnv .
Gelecek bölümler çok ekşınlı bişey olucak gibi ama ..... Dhdksmdv .Oy stmayı yorum yapmayı unutmsyın see you ...
Allah'a emsnet olun bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TORTURE >JJK-•••
FanfictionAma yarından sonra güzel vücuduna herşeyin bu kadar yakışması kolay olmuycak . (Jungkook)