Zajęcia w szkole były mega męczące oraz nudne. Najgorsze były zajęcia z gramatyki. Już wiem, że nie jest to moja bajka. Na przerwach siedziałam sama, ponieważ Jeon był czymś wiecznie zajęty i tak szczerze nie wyglądał jakby podobało się mu moje towarzystwo. Czytałam jakbym była obiektem żartów każdego. Szczerze mówiąc niech mówią co chcą. Żeby się trochę odstresować włączyłam swoją ulubioną playlistę na Spotify. Pierwsza piosenka to wake up Black Veil Brides. Idealnie! Przerwy w tej szkole były mega długie więc postanowiłam sobie porysować.
Jako pierwszy pomysł, jaki wpadł mi do głowy to narysowanie chłopaka z mojego snu.
Może i nie mam zbytnio talentu, ale ten rysunek bardzo mi się spodobał. Chłopak wyszedł bardzo przystojniejnie, lecz nadal czułam jakbym go znała.
- łał ten rysunek jest genialny- nie zauważyłam nawet, że nademna stała jakaś dziewczyna..
- dzięki. Nie starałam się-odpowiedziałam obojętnie.
- to wygląda na to, że masz mega talent. Jestem Yeonrin a ty to [T.I] prawa? - dziewczyna uśmiechnęła się do mnie bardzo sympatycznie. Dopiero teraz zauważyłam, jaka ona śliczna. Kurwa czemu Koreanki mają taką piękną urodę.
- tak ? Skąd wiesz?
- jesteś na językach każdego ucznia. Można powiedzieć, że stałaś się popularna. Przyznam się, że też przysypiam na lekcjach, ale jeszcze nikt tego nie zauważył.- Yeonrin była bardzo miła i dobrze jej z oczu patrzy. Myślę, że mogę się z nią zakolegować.
- nie lubię się wyróżniać poza tym troszku tego nie odczułam.
- bo to debile. Nie przejmuj się. Jak chcesz możemy być przyjaciółki myślę, że się dogadamy.
- spoko czemu nie.
- wiesz ten chłopak z rysunku przypomina Augusta D.- spojrzała bardziej uważnie na rysunek.- te o czy te usta. Jestem jego fanką numer jeden więc .
- nie znam gościa. Narysowałam chłopak, który mi się śni ostatnio codziennie.
- w takim razie sorry.- zaśmiałyśmy się w tym samym momencie. Naszą rozmowę przerwał dzwonek.
- usiądziesz ze mną?- zaproponowała mi dziewczyna.
- spoko.
W jej towarzystwie lekcję minęły szybko. Yeonrin jest naprawę super. Mamy wiele wspólnego. Mimo że w szkole byłyśmy tylko osiem godzin zaprzyjaźniłyśmy się.
Gdy skończyłam lekcje Sung już na mnie czekał. Jak najszybciej do niego poszłam, żeby nie było problemu.
- [T.I] ?! To ty się tu uczysz?- ten głos czy to .....
Któż to któż to 😂👌😏💞💞💞
Papapa
CZYTASZ
Strange Love!! 이상한 사랑 !!
FanfictionJesteś nietypową dziewczyną. Uwielbiasz czarny kolor, mocną muzykę, a gdy tylko usłyszysz pop to cię mdli. Wszystko, co słodkie jest żałosne. Z natury jesteś opanowana. Do czasu... Na swojej drodze napotykasz na oko uroczego chłopaczka z kolorowymi...