16

711 47 8
                                    

Ostatnio coś dużo ten nadziei w rozdziałach xDD ❣️❣️❣️
Znów weszła faza na Tokyo ghula 😫
Zapraszam do czytania 💟💟💟💟

- ja nic nie rozumiem. Jakie bts?- patrzyłam na tą dwójkę zszokowana. Nie rozumiem co to ma znaczyć.

- To może ja coś powiem -powiedział ledwo gdyż nadal był duszony przez moją przyjaciółkę.

- Yeonrin daj mi złapać oddech niech się tłumaczy.

- oj przepraszam-w sekundzie go puściła. Odeszła od niego i posłusznie usiadła na fotelu w salonie.

- ohhh powietrze to jednak dar- przeczesał seksownie swoje włosy. Niech lepiej tego nie robi, bo Yeonrin się na niego rzuci tu i teraz.

- możesz mi wytłumaczyć, o co chodzi z tym bts ?- usiadłam wygodnie na sofie nie spuszczając wzroku z chłopaka.

- no cóż- podrapał się po karku-nie ma za bardzo, o czym mówić naprawdę. Opowiadałem ci, że jestem w zespole. Jest trochę sławny. Nie ma co robić szumu.

- No co ty Hope 8 milionów subów na YouTube to nie trochę sławny- dziewczyna zaczęła klaskać w dłonie.

- czekajcie nie nadążam. Ja myślalam, że tu chodzi o jakość garażowy zespół, a nie. Czuję się dziwnie, że w moim domu jest taka sława-pokazywałam na chłopaka śmiejąc się przy okazji.

- przestańcie. Jestem zwykłym chłopakiem. Miał być remont. Remont !!- znów zaczął skakać z radości.

- dobra zaczniemy zaraz remont, ale chcę cos wiedzieć do szczęścia.- z trudnością udałam powagę.

- Pytaj pytaj-ukazał te swoje cudowne dołeczki.

- Jeon też jest w tym no- spojrzałam na przyjaciółkę prosząc o pomoc

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Jeon też jest w tym no- spojrzałam na przyjaciółkę prosząc o pomoc.

- BTS!

- no jasne! To nasze kochane maknae. Jungkook. Możesz mówić mu nawet kookie. Jest taki uroczy. Mam pełno jego zdjęć.- Hoseok wyjął już swój telefon i szukał zdjęć przyjaciela.
W

- Ciasteczko no nie mogę-powiedziałam po polsku

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Ciasteczko no nie mogę-powiedziałam po polsku. Nie mogłam powstrzymać śmiechu.

- Co jej-wskazał na mnie przestraszony chłopak.

- żebym to ja wiedziała.- odpowiedziała również przestraszona dziewczyna .

- dobra dobra-wstałam i się troszkę poprawiłam-bierzemy się do roboty a ty Hoseok-wskazałam na chłopaka-pokażesz mi później te zdjęcia.

-jasne. W końcu remont-szczęśliwy ruszył w kierunku mojego pokoju.

Byłam zdziwiona faktem, że sprawnie nam idzie. W ciągu godziny wynieśliśmy wszystko i położyliśmy folie dla bezpieczeństwa. Ja i Yeonrin przerabialiśmy stare meble by pasowały do nowego stylu, który planowałam. Hoseok z wielkim zaangażowaniem i szczęściem malował ściany. Szło mu to bardzo dobrze. Podczas tego wszystkiego tańczył. Trzeba przyznać, że ruchy to ma, ale tyłka to zero. Mógłby sobie zafundować przysiady.

Moja towarzyszka jednym okiem malowała o drugim patrzyła na chłopaka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Moja towarzyszka jednym okiem malowała o drugim patrzyła na chłopaka. Nie zauważyła nawet ja pomalowała sobie rękę na biało.

- Yeonrin?

-hmm- wymruczała nadal patrząc na bułeczki Hoseok'a

- myślę, że jesteś już wystarczająco blada.- nie wytrzymałam i zaczynam się niekontrolowanie śmiać.

- Co? Ale o co co- spojrzała na swoją rękę- Kurwa no! Czemu nie powiedziałaś ? Baka !!- zaczęła krzyczeć i energicznie wycierać rękę.

- mogłaś się nie tak nie gapić na bułeczki.

- są zbyt piękne, by na nie nie patrzeć.

Praca szła nam bardzo szybko i w dobrej atmosferze. Ciągle się śmialiśmy i wygłupialiśmy.

Ściany były pomalowane już po 3 godzinach, jak i meble. 

Nasza szczęśliwa trójka po skończonej pracy jadła zasłużony posiłek. 

- ten pokój będzie piękny. Jestem szczęśliwa, że pozbyłam się tego różu.

- róż nie jest zły. Czarny też nie ale zielony najlepszy-powiedział chłopak z pełną buzią.

- Zielony jak węże-stwierdziła Yeonrin

- aaaaa gdzie !!- przestraszony Hoseok upadł z krzesła sprawiając u naszej dwójki śmiech.

- aaaaa gdzie !!- przestraszony Hoseok upadł z krzesła sprawiając u naszej dwójki śmiech

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- [T.I] nie mów przy nim nic o wężach on się ich boi- nagle rozbrzmiał się dźwięk powiadomienia.- to mój telefon.

- Wiadomości?- spytałam przeżuwając rogalika.

- nie to z YouTube- odblokowała urządzenie. Gdy tylko spojrzałam na wyświetlacz zaczęła krzyczeć.

- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa w końcu dodał !!!

- jeju co ci-spojrzał na nią zdziwiona.

- W końcu wydał nową piosenkę ...

No któż to któż to 😏😏
W następnym rozdziale będzie dym.
Taki mały spojler ale już więcej ni ma 😏
Wybaczcie za ewentualne błędy.
Toczę wojnę z korektą. Jak coś możecie zwracać uwagę xDDD
Papapa 💟💖💟💖💖💟

Strange Love!!  이상한 사랑 !!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz