Birinci Bölüm

192 12 4
                                    

Eşyalarımı hazırlamış teyzemle vedalaşmıştım. Beni ara diyordu ama tabi ki de aramayacaktım. belki akşamları..... Kapıdan dışarı çıktığımda Yaren ve annesi beni bekliyorlardı, krem rengine dönüşmüş beyaz arabaları bir mini cooper'dı. Küçüklüğümden beri bu arabayı tanırdım. Teyzemin arabası olmadığı için bir yere bırakılmam gerektiğinde Yaren'in annesi Berna Teyze beni bırakırdı. 

Arabaya bindiğimde klasik çam kokusu arabaya yayılmıştı. Bu kokuyu sevmiyordum. Bana ölümü hatırlatıyordu. Pembe babetlerimle arabadan içeri girdiğimde Yaren'in gözleri ayaklarıma kaydı. 

- Ben de sana babet alırım. Hani bana don almıştın ya, kendimi çok ezik hissettim.

İkimiz de gülüyorduk. Aslında ortada gülünecek pek bir şey yoktu. Sadece sevinçliydik. Arabada giderken Happy çalıyordu. modumuza  uygun bir şarkıydı.

Çeşmeye vardığımızda hava 33 dereceydi. Kafamız yanıyordu. Ama mutluydum. Yaren arabadan indiği anda koşmaya başlamıştı. Nereye gidiyordu? O anda tek bildiğim şey benim de koşmak zorunda olduğumdu. Saçlarımı uçuran rüzgar bile yokken nasıl koşabilirdim ki? Eğlencesi kalmıyordu....

Yaren'e yetiştiğimde bir dondurmacının önündeydik. Yaren dört kişiyle konuşuyordu. Üç erkek ve bir kız. Kız çok uzun boylu ve inceydi, saçları ise siyahtı, yüzü güzel sayılabilirdi. Diğer üç erkekten ikisi ikizdi. Sarı saçları ve açık yeşil gözleri vardı çok şirin görünüyorlardı. Diğer çocuk ise tam anlamıyla mükemmeldi , hayalimdeki beyaz atlı prens gibiydi. Kumral saçları güneşte parlıyordu, kol kası çalıştığı çok belliydi, gözleri ise kahverengiydi ama ben böyle kahverengi görmemiştim.

Hemen yanlarına yaklaştım ve onları dinlemeye başladım. Pek bir şey anlmaıyordum. Çünkü geçen seneden konuşuyorlardı. Konuşmaları bittikten sonra Yaren beni gösterip konuşmaya başladı:

- Evet, bu da benim okuldan arkadaşım Yağmur. Kendisi benim kardeşim gibidir. Bu yaz bizimle olucak, önce sizinle tanıştırmak istedim. sonradan da  plaja gideriz. Evet Yağmur, o Ekin, ikizler Doruk  ve Barış ve bu da Çeşme'nin yakışıklısı Emir.

Bunu söyledikten sonra hepimiz gülmeye başladık. Emir'in yanakları kızarmıştı. Çok şirindi. Onu yakından tanıyacağım için kendimi şanslı hissediyordum. Ama ya sevgilisi varsa? O zaman 'Unutulmaz Yaz' ımdan bir bölüm eksik olacaktı. Ben bunları düşünürken plaja gitme zamanı gelmişti.  

Beklenen YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin