Plaja gittiğimizde güneş tam tepedeydi. Kafam yanıyordu, ama diğerlerinin yanıyor gibi görünmüyordu. Tabi onlar alışmıştı. Doğruyu söylemek gerekirse ben her şeye razıydım.
Plaj havlularımızı yere serdikten sonra, güneşlenmeye başladık. Yaren sırtını bana dönüşmüştü. İkizler güneşlenmek istemediğini söylemişlerdi. Aslında haklılardı. Ben sadece aceleci davranmak istemiyordum. Ekin içicek bir şeyler almaya gitmişti ve Emir telefonuna bakıyordu. Kiminle mesajlaşıyor? diye merak ederken yanına gitmeye karar verdim. Ne olabilirdi ki? Ben yeni kızdım.
Yanına gittiğimde telefonunu ekranı görünmeyecek bir şekilde yanına bıraktı. Bana bakan kahverengi gözleri gülüyordu. Belki de git başımdan demeye çalışıyordu ama ben olumlu olmaya çalışmıştım ve sonunda konuşmaya başladım:
- Ben seni daha önce bir yerde görmüştüm ama şimdş hatırlamıyorum.
Aslında hiçbir yerde görmemiştim, sadece konu açılsın istemiştim. Gülerek konuşmaya başladı:
- Öyle mi? Ankara'ya geldin mi?
- Hımm evet, Ankara tabi ki... Dedem falan orda. Gidiyoruz bazen anlarsın işte Bayramlarda.
Benim dedem Malatya da yaşıyordu ve Ankara'ya da hiç gitmemiştim.
- Ama bu sene İstanbul'a taşınıcağız.
Çok sevinmiştim ama sevgimi belli edemezdim, hem de daha ilk günden.
- Artık kışın da buluşuruz. İyi arkadaş olabileceğimize inanıyorum.
Dedim ve yüzüme küçük bir gülümseme yayıldı. O da gülüyordu. Biz gülerken Emir'in telefonu çalıyordu. İlk başta bakmamasına rağmen çok çalınca eline alıp açtı. Açması ve kalkması bir olmuştu. Yanımdan uzaklaşıyordu ama neden? Konuşmaya başladığında çok kısıkta olsa sesini duyabiliyordum:
- Efendim?........... Hayır dedim yaa........ Şu an uygun değilim.......... Merve başka zaman ara...
dedikten sonra telefonu kapayıp yanıma geldi. Yüzü kıpkırmızı olmuştu. Bir şeyler demem gerekiyordu:
- Demin bir şey mi oldu? Kızgın görünüyorsun.
- Yok bir şey yok yani merak etme.
- Merve kim? Eğer özelse özür dilerim.
- Yok önemli değil. Merve benim kızarkadaşım.
Bunu söylediği anda yıkılmıştım. 'Kızarkadaşım?'
- Hımm......... Ekin bana içicek alıcaktı, ben bir bakiyim.
Ben tamm giderken bir şeyler söylemeye çalışıyordu ama duramazdım. Şimdi olmazdı. Ama bir bakıma içimdeki umut devam ediyordu, çünkü sevgilisinin olduğunu duymamı istememişti.
Kızların yanına gittiğimde limonatamın buzları erimişti ama yine de tadı çok güzeldi. Yaren ile akşam için plan yapmaya başladığımızda hala onu düşünüyordum ve Merve'yi. Plajdan dönünce Yaren'e Merve kim diye sorucaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenen Yaz
Teen FictionYağmur adında bir kız küçüklüğünden beri sadece eğlenceli bir yaz istemiştir. En yakın arkadaşı tarafından gelen Çeşme teklifiyle kendinden geçen Yağmur, en güzel yazını geçirmeyi umuyor.