Beşinci Bölüm

138 5 2
                                    

Bir süre şok olduktan sonra dışarı çıkmaya karar verdim. Kendime eziyet edemezdim ya. Ayakkabılarım sıkmaya başlamıştı, sanki bilerek yapıyorlardı. Ben mutlu olamiyim diye. Ben kendi kendime konuşurken Yaren gülerek yanıma geldi. Deli gibi sarhoş olmuştu..... Onun kokusunu çekmek istemiyordum, aslında konu kokusu değil yaptığıydı.

Bir süre onu taşıdıktan sonra Emir geldi ve Yaren'i kucağına aldı, üstünde içki lekesi vardı. Bana garip gelen şeyse Burak'ın sarhoş olmamasıydı. Yani her şeyi bilerek yapmıştı, Yaren'i bilerek öpmüştü.

Arabanın yanına geldiğimizde konuştu:

- Kapıyı açar mısın?

- Tabi hiçbir şey olmamış gibi...

Dedim sesizce ve kapıyı açtım. Emir, Yaren'in kafasının altına pembe küçük yastığı koyduktan sonra onu koltuğa bıraktı. Ben sert bir şekilde ön koltuğa oturmuştum. Rahatsız olan Emir gözlerini bana kaydırdı. Sanki ne yapıyorsun der gibiydi.

Yol boyunca ellerim bağlı oturmaya karar vermiştim ki Emir konuşmaya başladı:

- Sana ne oldu Yağmur? Daha ilk günden....

- Bir şey olmadı. Yani sen mutlusun diye herkes mutlu olmuyor.

- Niye sinirlisin o çocuğun yanında mutlu görünüyordun?

Nedenini bir bilse?

- Evet çok mutluydum, hatta beni öptüğünde sevinçten havalara uçtum

Bir anda arabayı durdurdu ve bana döndü.

- Seni öptü mü?

- Evet, ne olmuş? Hem sana ne zaten. Senin Merven var şimdi de Yaren'in var. Ben yalınızım. İstediğimi yapabilirim.

Bir şey diyememişti. Sadece arabayı çalıştırmakla yetindi. Yaren saçma sapan şeyler söylüyordu:

- Yaa ben sizi niye görmüyorum, hayır yani. Sus! Sus dedim!

Ona her ne kadar kızgın olsam da kendimi tutamamıştım ve yüzüme küçük bir gülümseme yayılmıştı. Burak da gülüyordu. Ona bakmak için döndüğümde o da bana bakmak için dönmüştü. Anlaşılan yine göz göze gelmiştik. Ama sadece 2 saniye sürmüştü.

Eve geri geldiğimizde Yaren'i tekrar kucağına aldı ve anahtarla kapıyı açtı. Yaren gülüyordu ama sesi kısık okduğu için Berna Teyze'yi uyandırmamıştı. Yaren'i yatak odasına bıraktıktan sonra kapıya doğru yöneldi. Pantalonunun paçaları yere sürtüyordu. Kapıyı açtığında bana döndü:

- İyi geceler yalnız kız.

İkimiz de gülüyorduk ama hemen yumuşayamazdım. O yüzden bir şey demeden sadece güldüm ve kapıyı kapattım. O kelebekler tekrar gelmişti ben kontrol edemiyordum.

Beklenen YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin