《N》

522 90 2
                                    

Kwon Jinwoo POV

Aku terus melempar bag sekolah aku di atas katil dan rebahkan tubuh aku yang letih di atas katil.

Hari yang cukup memenatkan, kelas menari dengan appa sumpah aku rasa macam nak mati.

Aku memandang ke atas dan merenung ceiling yang di catkan warna hitam dan sedikit tompokkan putih.

Aku teringat kejadian di sekolah tadi. Sumpah aku cemburu. Apa hubungan antara Jeong In dengan sang joon?

Yang aku geramnya siap cubit cubit pipi pe semua. Fikir sweet sangat kee? Setakat ada lesung pipit aku pun ada.

“ woi jantan, aku ketuk pintu kau dah berpuluh-puluh kali tak reti-reti nak buka ke? Kau pahal termenung? ” jinyoung bersandar di dinding .

“ jap biar aku teka, kau cemburu ennn. Mengaku jela inwoo ” macam manalah dia tahu :')

“ pig la kau, cakap slow sikit ah hyung. Nanti eomma dengar mesti dia marah ” aku menguis-guis cadar katil aku.

“ chill la . Joonie takkan lari punya. Kau je lembab sangat ”

End Pov

“ CHANGBIN HYUNGGGGG!!!  FELIX HYUNG ENN DIA PELUK MINHO HYUNG “ maka changbin telah bertukar menjadi raksasa yang sedang marah.

Habis satu rumah changbin hyung kejar minho. Sumpah macam -macam suara aku dengar.

“ Jeong in, sini jap ” aku terus pergi ke arah jisung hyung.

“ wae? ”

“ amacam dekat sekolah baru? Ada orang buli kau? ” aku tak pelik kalau jisung atau bang chan hyung tanya aku pasal sekolah dorang selalu ambik berat pasal aku.

“ bolehlah. Semua yang ada dalam kelas berkawan dengan Jeong In. Lepastu en hyung ingat tak yang jeong in cerita pasal sorang Perempuan yang dekat supermarket tu? ” lalu jisung hyung mengangguk.

“ kenapa dengan dia? Dia kacau kau lagi? ” aku hanya mengelengkan kepala.

“ dia sama kelas dengan jeong in. Hehe ”

“ suka ah kau eh jeong in ” aku menganggukan kepala dengan laju.

“ mestilah suka cinta hati waa ”

TBC

❤ vote juseyo ❤

[✔] Jelly Bean • Yang Jeong In •Where stories live. Discover now