Din perspectiva Selenei
Selena: Nu stiu ce vor spune ai mei despre asta. Desi ei stiu ca imi place foarte mult asta si am competentele necesare.
Taylor: Sunt sigura ca vor fi de acord. Adica daca asta este ceea ce te pasioneaza si ai competentele necesare de ce nu?
S: O sa vorbesc cu ei.
T: In regula. Eu trebuie sa plec dar sa imi spui ce s a intamplat dupa, ok?
S: Bine. Te iubesc, Tay!
T: Si eu, Sel! Pa!
Ne imbratisam si o conduc la usa de la intrare. Inchid usa si ma lipesc de ea. Tay are dreptate. Revin la normal si merg spre camera parintilor mei.
Bat la usa si aud un intra. Deschid usa, intru inauntru dupa care o inchid inapoi.
M: Aa tu erai, scumpo. *zâmbește *
S: Da. Trebuie sa vorbesc ceva foarte serios cu voi.
T: S a intamplat ceva? * i am captivat atentia*
S: Este vorba despre universitate.
M: Medicina?
S: Daaa.
T: Scumpo, esti sigura? Medicina nu este usoara si de asemenea ca sa devii un medic chirurg iti trebuie curaj si stapanire de sine.
S: Stiu. Si sunt sigura ca sunt capabila atat psihic cat si fizic. In privinta banilor, voi invata foarte bine si voi avea bursa.
M: Stii ca banii nu sunt o asa problema deoarece am facut economii pentru asta. Totul depinde de tine.
S: Stiu. Si sunt sigura ca asta vreau sa fac. Adica imi place sa ajut oameni si ma simt atat de bine facand asta si la fel de mult imi place chirurgia. Gandeste te cate vieti voi putea sa salvez. *zambesc*
T: Dar sunt si riscuri si știi foarte bine.
S: Bineinteles. Insa... asta este pasiunea mea. Imi place sa fac asta. Tine ti minte cand am facut voluntariat la spital si am asistat la o operatie? A fost incredibil. M am simtit foarte bine chiar daca nu am fost eu cea care a ajutat acel om.
M: In regula. Deci medicina? *zambeste*
Zambesc si ii imbratisez pe amandoi.
Dupa 2 ani si jumatate
Stau pe pat cu laptopul langa mine si astept sa vad daca am intrat la medicina sau nu.
S: De ce nu pun rezultatele?
M: Scumpo, vino la masa.
S: In regula.
Arunc o ultima privire spre laptop si cu asta ies din camera mergand la bucătărie.
T: S au afisat rezultatele?
S: Nu. * ma pun la masa putin dezamagita si emotionata*
M: O sa se afișeze curand. Nu iti face griji. *zâmbește *
S: Stiu, doar ca nu mai am rabdare. Am invatat atat de mult in ultimii ani si vreau sa vad daca a meritat.
T: Sunt 100% sigur ca ai intrat.
S: Sa te auda Dumnezeu, tata. *zambesc*
Spunem rugaciunea si ii multumim Lui de toate pe care le avem si ne asezam începând sa mancam.
**
S: Mulțumesc de masa! Merg sa vad daca s au afisat.
Ma ridic de la masa si fug spre camera mea. Ma pun pe pat si ma uit pe laptop. S AU AFISAT. Iau laptopul si fug in bucatarie.
S: S au afisaaaaat!* ma asez la masa*
M: Serios? Si? Ai intrat?
S: Nu stiu. Vreau sa vedem impreuna.
Vin amandoi langa mine si ne uitam pe lista. Am intrat! Nu pot sa cred!
S: Am intrat! Am intrat!!
M: Felicitari, scumpo! *ma imbratiseaza*
T: Stiam ca vei intra! Felicitari!
M: Suntem foarte mandri de tine, draga mea!
×××××××××××
CITEȘTI
Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.)
FanfictionTotul incepe din ziua in care Selena Gomez decide ca doreste sa studieze la universitatea de medicina. Justin Bieber, un tanar aratos si foarte inteligent, este un chirurg renumit in neurochirurgie. Se v a intampla ceva intre cei doi ? Aflati doar d...