25

359 18 6
                                    

S: *inchid ochii si expir zgomotos * Chiar tii la mine?

B: Mai mult decat tin la viata mea.

S: Bine, nu exagera. Stim amandoi ca nu e asa.

B: Pot spune ca... *se apropie de mine* Te iubesc.

Fac ochii mai mari si ma uit in a lui. Ma iubeste? What? Cum ar putea cineva sa iubeasca o vipera ca mine?

S: Poftim?

B: Vorbesc serios.

S: Ei bine va trebui sa imi demonstrezi asta. *merg de langa el * Doar nu credeai ca va fi atat de usor sa ma întorc la tine dupa ce teoretic m ai alungat.

B: Si cum am sa fac asta?

S: Nu stiu. Tu ar trebui sa te gandesti la asta.

B: Bine. Am sa fac tot ce e nevoie ca sa ne impacam. *zambeste*

S: Bine. Pai poti sa incepi prin a pleca, vreau sa ma odihnesc. *zambesc*

Rade si vine la mine. Vrea sa ma sarute insa ii pun degetul pe buze.

S: Ce crezi ca faci?

B: Vreau sa te sarut.

S: Fara săruturi sau sex pentru urmatoarea perioada.

B: Nici macar un sarut mic?

S: Nu. Cand o sa meriți o sa il primesti.

Ma pupa pe frunte, isi ia la revedere si iese afara. Ok, pe frunte are voie. Pe frunte si pe obraz.

Ma arunc pe pat si zâmbesc in timp ce imi musc buza inferioara. Asta chiar s a intamplat. Cum s a intamplat asta? Se joaca iar cu mine? Sper ca nu caci daca aflu ca a facut asta o sa il lovesc unde il doare cel mai tare.

***

A: Neata! Ce vrei la micul dejun?

S: O sa mi l fac eu. Voi mergeti la spital.

A: Esti sigura?

S: Normal.

A: Sper ca nu o sa mai faci ceva tampenii.

S: Nu. Sunt cuminte. Promit.

Isi da ochii jucaus peste cap si zambeste. Ii imbratisez pe amandoi si dupa ce pleaca ei imi fac clatite cu ciocolata, frisca si capsuni si afine.

Dupa ce termin 4 aud cum suna cineva la usa. Ok, eram cu faina si nu eram prea prezentabila.

S: Este deschis! Sunt in bucatarie!

Astept sa vina persoana in bucatarie sa vad cine este.

B: Este al treilea razboi mondial aici sau? *se uita in jur*

S: Foarte amuzant. Haha.

B: Stiu. *zambeste*

S: Ce faci aici? *ma sterg de un prosop* Nu trebuia sa fii la spital?

B: Ba da dar am venit sa vad cum te simti. Te mai simti obosita? Te doare ceva?

S: Sunt bine. Mersi.

Pun clatitele pe farfurie, le fac cu ciocolata dupa care pun frisca si fructele.

B: Pofta buna! Nici nu ai avut pretenții la micul dejun.

S:*zambesc* Mersii. Ai mancat?

B: Nu. O sa mananc mai tarziu.

S: Nup. Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Vino mananca si tu. Sunt foarte bune, stii de ce?

B: De ce? *zambeste*

S: Pentru ca sunt făcute de mine evident.

Pun un pahar de suc la fiecare si servetel. Aduc tacamuri si ma asez si eu la masa.

S: Pofta buna!

B: Mmm* inchide ochii de placere* Poti sa vii in fiecare dimineata sa imi faci micul dejun? Si mersii la fel *rade*

S: Ti am spus ca sunt bune. Acum mananca si taci.

Mananc si observ ca se tot uita la mine.

S: Ce e? *rad*

B: Ar trebui sa fie ilegal sa fii atat de draguta.

Mereu ma lasa fara replica. Acum ce ar trebui sa ii spun? Hm?
Zambesc si ma uit in ochii lui si simt cum rosesc. Imi mut privirea in jos si ma uit in farfurie.

B: *imi ridica fata si imi mangaie obrazul* Nu glumesc. Esti cea mai draguta,cea mai frumoasa, cea mai sexy, cea mai buna( la suflet si la gatit si chestii din astea, nu va ganditi la altceva :)) )

S: Justin *zambesc*

B: *isi ia mana* Stiu, sunt gentleman. *rade*

Tau o bucatica de clatita si o iau in furculita.

S: Gurita mareeee. * duc furculita spre el*

Rade si deschide gura.

B: E si mai bun cand imi dai tu.

Ii mai dau cateva bucati dar mi a dat si el cateva si se termina clatitele.

B: Mulțumesc pentru masa. A fost foarte bun. Mai ales ultima data. *zâmbește *

S: Sa iti fie de bine. Acum poti sa mergi la spital. *strang masa*

Termin de strans masa si imi prind parul intr un coc dezordonat si il conduc spre usa.
Merita un sarut? Probabil.

B: Ai grija de tine si daca se intampla ceva, orice, ma suni, ok? *ma pupa pe frunte*

S: Da, nu iti face griji.

Imi pun mainile pe fata lui si imi lipesc buzele de ale lui. Pare surprins la inceput dar imi răspunde la sărut imediat.

Dupa cam 5 secunde ne despartim din sarut si el isi linge buzele.

B: L am meritat?

S: Da. *ii dau un sărut scurt si zambesc* Ai grija cum conduci.

B: Ok. *zambeste* Nu uita ce ti am spus.

S: Nu uit. *zambesc* Pa!

B: Pa! *iese din casa*

Merge la masina lui, urca si porneste. Intru inapoi in casa si merg sa fac curatenie in bucatarie si dupa care fac un dus.

-------

Probabil ati auzit ca Justin a cerut o in căsătorie pe Hailey Baldwin. Sunt fericita pentru ei chiar daca mie mi ar fi placut sa se casatoreasca cu Selena dar important este ca se iubesc si se sustin reciproc. Sunt niste dragutei. Si aici vine INTREBAREA MEAA: SA CONTINUI SA SCRIU POVESTEA ASTA CHIAR DACA JELENA A MURIT SAU NU? SCRIEȚI IN COMENTARII. Mulțumesc! 😘 😘 ❤️

Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum