30

349 21 13
                                    


Ii dau peste mana si telefonul cade pe jos. Il iau si il pun in buzunar.

M: Ce se intampla aici, Selena? Il inseli cumva pe Justin?

S: Poftim? Cum poti sa spui asa ceva?

M: Tu ma faci sa imi fac asemenea scenarii. Asa ca spune mi ce se intampla chiar acum.

S: Este mai bine daca nu stii. Acum te rog foarte foarte mult nu mai intreba despre asta si vino sa mananci. Te rog.

M: Selena, ai facut vreo prostie? Ai facut ceva grav? De aceea te ai despartit de el?

S: Nu.

M: Te a amenintat cineva? Ce s a intamplat?

S: Nu... nu m a amenintat nimeni. Doar...

M: De la cine era mesajul acela?

S: Este de la o colega de la spital, ok? Ea tocmai a pierdut o sarcina si ii este foarte greu iar eu incerc sa o ajut, bine? Acum esti fericita?

M: Poftim? Esti sigura ca asta e?

S: Foarte sigura. Acum hai te rog sa inchidem acest subiect pentru totdeauna. Ok? Vino.

Iesim din camera si mergem in bucatarie unde era si tata.

S: Neata, tata! *il imbratisez*

T: Neata, ingeras!

S: Așezați-vă. Ce vreti la micul dejun?

T: Vom face omleta cu sunca si suc de portocale.

S: Nu. Voi stati si eu fac micul dejun.

Pregatesc totul iar intre timp scot telefonul.

S: Pofta buna! Merg sa ma schimb caci trebuie sa merg pana undeva.

T: In regula.

M: Unde?

Eram sigura ca va pune intrebari.

S: La ea.

M: In regula.

Ies din bucătărie, merg in camera mea si deschid mesajul.

X- Nu te mai plange atat ca te ai despartit de el. Oricum nu simti nimic pentru el. Apropo ai grija ce si cui ii spui, draguta.

Cum stie ce fac? Ma urmareste? Pun telefonul pe pat si fac un dus rapid. Ies, ma imbrac, imi aranjez parul, imi iau tot ce trebuie si ies afara.

Am nevoie de putin aer. Nu mai suport sa stau in casa. Am sa ma plimb putin. Sa imi ordine printre ganduri.

***

Ajung acasa si ma schimb in haine de casa.

T: Cum de nu ai fost la spital?

S: Am concediu o saptamana.

T: De ce?

S: Inca nu ma simt prea bine.

M: Daca ai nevoie de ceva imi spui, in regula?

S: Sigur. Ti ai luat medicamentele? Am uitat sa ti le dau eu.

M: Le am luat nu iti face griji. Du te si odihneste te.

S: Ma duc in gradina pe hamac.

Ies si ma pun pe hamac cu castile in urechi ascultand muzica.
Dupa 15 minute il vad pe Justin intrand in gradina. Ce face el aici?!

S: Pleaca! Pleaca chiar acum! *este in pericol! *

B: Si daca nu voi pleca?

S: Just-

B: Nu. *imi ia mainile in ale lui* Ce se intampla? De ce esti atat de agitata?

Imi vibrează telefonul semn ca am primit mesaj. Merg de langa Justin si scot telefonul.

X- Fa l sa plece sau iti va parea rau! Nu uita de varsarea de sange, draguto! Fii atenta la ce scoti pe gura aceea sa ti o voi coase!

Fac ochii mari si inghit in sec. Imi curg doua lacrimi si inainte sa reactionez Justin imi ia telefonul.

B: Ce mesaj ai primit? *ma intreaba cu telefonul meu in mana*

S: Te rog. Doar pleaca si da mi telefonul. Te rog.*lacrimile incep sa curga usor*

B: De ce plângi? Selena ce se intampla? *imi sterge lacrimile si se uita confuz la mine*  De ce reactionezi in felul asta?

S: Eu... *telefonul vibreaza din nou*

Se uita in ochii mei si in acest timp scoate telefonul meu din buzunarul lui.

B: Este ceva ce nu trebuie sa vad eu?

S: Da...  Te rog nu citi. Te rog. E pentru binele tau. Vreau sa fii in siguranta. Te rog.

B: Poftim? Despre ce vorbesti?

S: Doar da mi telefonul si nu mai vorbi cu mine vreodată. *imi musc buza de jos*

B: Dar tu nu vrei asta.

S: Ce conteaza ce vreau eu?! Eu vreau doar sa fii bine, ok?! *spun in culmea disperării *

Ii iau telefonul si deschid mesajul.

X- Prea multe detalii, draguta. Daca iti mai deschizi gura inca puțin o sa ma tin de cuvant.

Ma uit in jur si nu vad pe nimeni.
Unde naiba e el/ea? De ce nu ma lasa in pace?

B: Sel? Pe cine cauti?

S: Pleaca. Pleaca! Acum! Chiar acum vei pleca!

B: Selena ma sperii! Ce se intampla cu tine? Esti speriata de moarte si te uiti mereu in jur sau la telefon. Ce se intampla! *ma prinde de brate si ma obliga sa ma uit la el*

S: Nu pot. *ma uit in alta parte* Nu pot! Nu ma mai presa! Nu pot sa iti spun! Pleaca pana nu este prea târziu!

Imi ia telefonul si oricat as incerca sa il iau inapoi, el reuseste sa ma dea la o parte fiind mai puternic.

B: O sa aflu singur ceea ce nu poti sa imi spui tu. *vibreaza telefonul* Ai primit un mesaj de la un numar necunoscut. "Ia mana de pe telefonul ei!" *se uita confuz si speriat la telefon dupa la mine si dupa in jur* Cineva te urmareste?

S: Justin, da mi telefonul si pleaca. *o spun mai calma*

Nu ma asculta si il deblochează. Intra la mesaje si incepe sa citeasca.

S: Nu! Inceteaza chiar acum!

B: Selena, ce sunt astea? De la cine sunt? *se uita speriat si confuz la mine* De ce nu mi ai spus ca esti in pericol!?

S: A trebuit sa te protejez pe tine! *lacrimile curg din nou* De ce ai facut asta? De ce te ai uitat?

B: De ce cineva te ameninta cu moartea mea daca tu te mai vezi cu mine? De ce? * isi plimba mana prin par nervos* De aceea te ai despartit de mine?

S: Da... Eu doar vroiam ca tu sa fii in siguranta.

B: Acum ce o sa se intample?

Vibreaza din nou telefonul si merg langa Justin si ne uitam impreuna la mesaj.

X- Aici este raspunsul la intrebarea ta: Veti muri amandoi. Distrati va cat mai puteti, nu va mai dura mult.

Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum