29

252 15 5
                                    


Imi iau telefonul si o sun pe Stanford.

S: Dr. Stanford?

St: Dr. Gomez? S a intamplat ceva?

S: O sa imi iau concediu 7 zile. Puteti sa va ocupati dumneavoastra de asta?

St: Desigur. Dar s a intamplat ceva?

S: O chestie personala. Nu va faceti griji. Multumesc! La revedere!

St: In regula. La revedere!

Inchid apelul si merg la baie. Fac un dus rapid si ma imbrac. Nu trebuie sa stie ai mei despre toate astea. Despre faptul ca sunt trista.

A: Hei!

S: Hei.

A: Auzi, ce s a intamplat cu tine acum cateva ore?

S: Nimic. Doar.... un cosmar. Te rog doar sa nu le spui parintilor sau oricui altcuiva despre asta. Te rog, Alice!

A: In regula. Dar sigur nu a fost mai mult decat un cosmar?

S: Sigur.

A: Ok. Haide la micul dejun, imediat trebuie sa mergem la spital.

S: Defapt eu am concediu 7 zile. Nu o sa vin.

A: De ce?

S: Amm... ma simt obosita. Poate si din cauza operatiei.

A: Ai dreptate. In regula. Pai totusi vino sa mananci cu noi.

S: Ok. Vin.

Iesim din camera si mergen spre bucatarie.

A: Sa te odihnesti, ok?

S: Da. Hei, am auzit ceva de tine si Dr. Thomas. Aveti o relatie?

A: Ceva de genul.

S: Ciudat.

A: Si tu ai o relatie cu Dr. Bieber. Nimic ciudat.

S: Aveam...

A: Despre ce vorbesti? V ati despartit? *imi pune un bol cu cereale si lapte*

Nu era nimeni in bucatarie, doar noi. E mai bine asa, macar nu o sa auda multa lume. Adica Louise si parintii mei.

S: Da.

A: Ai fost asa din cauza asta, nu?

Imi musc interiorul obrazului si ma joc cu lingura in cereale.

A: De ce v ati despărțit? Totul parea sa fie foarte bine intre voi? *isi pune si ea cereale*

S: Nu conteaza. Putem sa vorbim despre altceva, te rog?

A: Ok. Scuze. Am răsucit cuțitul in rana? *intreaba trista*

S: Putin. Dar nu conteaza.

L: Ce nu contează?

A: Tragi cu urechea, Burke?

L: Am intrat in bucătărie si am auzit asta, inteligento.

S: Neata, Louise!

L: Neata, Sel!

Isi pune si el un bol de cereale si se aseaza langa noi.

L: Ma intreb ce cazuri vor fi azi. Sel imi lasi si mie niște cazuri interesante, ok? Mereu le iei tu pe cele bune.

S: O sa le ai pe toate.

L: Ce? Cum?

S: Mi am luat liber o saptamana.

L: De ce?

S: Operatia.

L: Ouu... ok. Sa ai grija de tine.

S: O sa am. Ei bine ar trebui sa plecati caci o sa intarziati daca o mai lungiti mult.

A: Da. Hai Burke. Pa Sel! Ai grija de tine!

Asa spunea si Justin mereu...

L: Pa, Sel! Vezi sa nu faci ceva prostii.

Ii imbratisez pe amandoi si pleaca. Ma duc inapoi in bucatarie, termin de mancat dupa care strang masa.

Spal vasele iar intre timp lacrimile curg pe obrazul meu ajungand in chiuveta.

De ce imi este atat de greu sa trec peste asta? Imi vibreaza telefonul. Ma sterg pe maini si ma uit la mesajul primit. Era de la un numar necunoscut.

X- Bravo! Te ai tinut de cuvant. Tine o tot asa si nimeni nu va fi ranit, draguta.

Inafara de mine... Nu credeam ca o persoana se poate simți astfel dar uite ca m am inselat. Ma simt ca si cum tocmai am aflat ca mai am de trait 3 minute, ma sint de parca cineva ma sfâșie cu un cutit, ma simt ca si cum cineva ma arde pe rug.

Termin de spălat vasele si merg in living. Curat putin dupa care fac acelasi lucru in toata casa inafara de camera unde sunt parintii mei. Nu vreau sa ii trezesc.

Iau al 16 lea șervețel si imi sterg lacrimile si ma duc din nou la baie pentru a ma spala pe fata. In timp ce am curatat casa nu m am putut abtine. Pur si simplu este prea mult pentru mine.

Dar o sa trec si peste asta. Sper...

M: Neata, scumpo! *coboara scarile*

S: Neata, mama! *imi șterg lacrima si zambesc fals*

M: Ce s a intamplat cu tine? *se uita ingrijorata si imi pune mana pe obraz*

S: Nimic. Ce sa se intample?

M: Pe mine nu ma poti pacali, sunt mama ta. Te cunosc mai bine decat te cunosti tu. Asa ca vino si spune mi.

Mergem in camera mea si ma pune pe pat dupa care se pune si ea. Ar trebui sa ii spun? Bineinteles ca nu ii voi spune tot. Doar ceea ce este in limitele normalului.

M: Haide, scumpo. Descarca te. *ma mangaie pe mana si imi zambeste cald*

Iau perna in brate si imi muac buza de jos nevrand sa plang din nou dar evident esuez.

S: M am despartit de Justin. *plang*

M: Poftim? De ce? Tu de el?

S: Da, eu de el. A fost doar vina mea. Dar nu mai pot sa fiu impreuna cu el. *ma pun cu capul pe ea in timp ce ea ma mangaie*

M: De ce? Totul parea sa meargă foarte bine intre voi. Ce s a intamplat? Ti a facut ceva? Te a jignit?

S: Nu. Nu a facut nimic din toate astea. Doar.... *ma ridic si imi sterg lacrimile* asa a fost sa fie.

M: Dar tu il iubesti. De ce ai ales sa te desparti de el?

S: Asa a trebuit. In plus el va fi mult mai bine fara mine. *va fi in viata*

M: Nu prea cred asta. Voi doi va completati, scumpo.

S: S a terminat mama. Acum vino, trebuie sa mananci micul dejun si dupa aceea sa iti dau medicamentele si sa iti schimb pamsamentul.

Vreau sa ma ridic dar mama ma opreste.

M: Selena nu poti sa actionezi de parca asta a fost o nimica toata! Ceva s a intamplat. Care este defapt motivul pentru care te ai despartit de Justin?

S: Oricat de mult as vrea sa iti spun.... nu pot. Imi pare rau.

Primesc un mesaj si ma uit la telefon, la fel face si mama. Cand sa il iau mama mi o ia inainte.

S: Mama, da mi telefonul.

M: Un mesaj de la un numar necunoscut. *oh doamne*

S: Mama nu glumesc! Da mi inapoi telefonul!!

M: Sa il deschidem.

Daca il va deschide va fi moarta...

Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum