Crezi in miracole? Oare chiar exista miracole? Poate ca da, poate ca nu. Nu stii daca nu ti s a intamplat. Miracolele sunt ca si unealta secreta a lui Mickey Mouse, le folosim o singura data. Insa diferenta este ca nu de fiecare data avem parte de ele.
In medicina au existat aceste miracole. Eu cred ca, totul este un miracol. Absolut tot, pana si noi insisi.Fiecare avem cate un pacient, despre care trebuie sa stim totul, prin tot ma refer la nume, varsta, diagnostic si tratament.
Cand mergem in vizita, trebuie sa prezentam rezidentului nostru pacientul, cazul si de asemenea tratamentul care i a fost prescris.
Dr. Bieber a spus ca barbatul care a fost operat ieri, cel pe care l am operat, va fi cazul meu. Asta e super.
Ajungem la acel barbat si Dr. Bieber era deja acolo.
Dr. Stanford: Dr. Bieber, nu stiam ca sunteti deja aici.
Dr. Bieber este seful Dr. Stanford care este sefa mea, a noastra a stagiarilor.
Dr. Bieber: Nu iti face griji. Dr. Gomez, prezinta cazul. *se uita la mine*
S: Stanley Willson, 26 ani, a fost operat ieri de apendicita nefiind complicații pe parcursul operatiei. Semnele vitale sunt normale, este inca sub supraveghere.
Dr. Bieber: Foarte bine, Dr. Gomez. *imi da fisa lui*.
Iesim din salonul lui si mergem mai departe cu vizitele.
***
Imi suna pager ul. Fug spre salonul doamei Hamilton. Ajung si aceasta se zbatea. Vine si Dr Bieber.
Dr: Ce facem cu ea, Gomez? Gandeste repede!
G: Ii administram 10 mg morfina.
Ii administrez si aceasta nu se mai zbatea.
Dr: Foarte bine. Fa programare la tomografie pentru ea. Dupa ce primesti rezultatele mi le aduci sa le analizam.
G: Bine.
O mai verific o data si merg pentru a face programarea. O pogramez si ma duc inapoi la ea in salon.
Ea: Este cineva aici?
S: Sunt eu. Cum va simtiti, doamna Hamilton?
Ea: Din moment ce sunt aici nu prea bine * zambeste*
S: Aveti dreptate.
Ea: Poti sa imi spui ce am exact?
S: Pai, nu stiu exact... adica nu sunt eu doctorul eu sunt doar stagiar.. va duc imediat la tomografie pentru a vedea cu exactitate care este problema. Doriti sa va sun familia?
Ea: Da.
S: In regula.* zambesc *
Ies din salon si merg la receptie. Dupa ce sun, o duc pe doamna Hamilton la tonografie. Iau rezultatele si o duc inapoi in salon.
S: Voi reveni imediat, doamna Hamilton.
Ma uit pe avizier pentru a vedea unde este Dr. Bieber si vad ca este liber, fara operatie sau altceva de facut.
Il caut si il gasesc la un pacient.
S: Dr. Bieber?
Se uita la mine, ii spune un ultim lucru pacientului dupa care vine la mine.
Bieber: Sunt gata?
S: Da.
B: Bine. Hai sa ne uitam peste ele.
Merge într-o incapere unde se citesc tomografiile.
B: Vezi ceva, Dr. Gomez?
S: Este o tumoare pe cerebel . Aceea trebuie sa fie problema din cauza careia doamna Hamilton are aceste crize.
CITEȘTI
Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.)
FanfictionTotul incepe din ziua in care Selena Gomez decide ca doreste sa studieze la universitatea de medicina. Justin Bieber, un tanar aratos si foarte inteligent, este un chirurg renumit in neurochirurgie. Se v a intampla ceva intre cei doi ? Aflati doar d...