11

487 20 3
                                    

Ai simtit vreodata ca tot si toti sunt impotriva ta, toate lucrurile sunt pe invers si toata lumea te uraste? Ei bine, nu esti singura persoana. Fiind salvatori de vieti ar trebui sa ne simțim bine si sa fim fericiti insa asta se intampla doar in filme, nici macar acolo. Viata este foarte nasoala si uneori daca nu o tii in frau te vei alege cu niste lovituri puternice...

St: In regula, Huston tu te ocupi de caz.

Stanford pleaca, la fel si Alice. Merg la cantina si imi iau o cafea de la aparat. Trec pe langa mine doua fete care lucrau aici si rad subtil. Sigur stiu despre Bieber.

Încerc sa le ignor si merg la vestiar. Ma pun pe banca si imi beau cafeaua in liniste. Cand credeam ca totul va fi bine apare asta. De ce eu? In momentul asta ma urasc. Imi scapa o lacrima dar o sterg cu dosul palmei si imi termin cafeaua.

***

Scriam pe un dosar ceva si Louise vine langa mine.

L: S a intamplat nu i asa?

Continui sa scriu tacuta. Sigur stie deci ce rost mai are sa ii mai raspund.

L: Selena!

S: Ce i? *spun mai mult tipand*

Imi revin si inchid ochii pentru 2 secunde.

L: E adevarat?

S: Da. Esti fericit?! Poti sa incetezi sa ma mai intrebi asta?! Oricum stie toata lumea deci ce rost mai avea sa ma întrebi.

L: Poti sa vorbești cu mine daca ai nev-

S: Nu am, multumesc!*spun revoltata *

Iau dosarul, il pun la loc si merg la Stanford.

S: Dr. Stanford ce altceva mai trebuie sa fac?

St: Duci astea la laboratorul de analize si imi aduci cand sunt gata rezultatele.

Le iau si merg spre laborator. Imi suna telefonul. Il scot si vad ca e mama.

S: Mama, te sun eu peste 3 minute,ok?

M: In regula, scumpo.

Inchid apelul si i le dau asistentei de acolo. Merg in camera de odihna si inchid usa. Scot telefonul și o sun inapoi.

S: Am revenit. Ce faci, mama? Cum ești?

M: Oh scumpo ne este atat de dor de tine. Sunt bine la fel si tatal tau. Tu cum esti? Cum e acolo?

S: E bine*groaznic *. Si mie imi e foarte dor de voi. *imi cade o lacrima* As vrea atat de mult sa vin sa va vad insa nu imi permite programul. Lucrez 48 de ore.

M: Oh doamne. Rezisti? Esti bine?

S: Da, mama. Sunt bine. Ce face Tay?

M: Este bine. Tatal tau vrea sa vorbeasca cu tine.

S: Bine. Da mi l. *zambesc*

T: Ingeras?

S: Tata! Ce dor imi e de tine!

T: Si mie! Cand vii acasa?

S: Ma tem ca nu prea repede. Lucrez 48 de ore si 12 ore liber. Nu am timp. Cum esti?

T: Sunt bine. Tu cum esti?

S: Rezist. Of as vrea atat de mult sa va vad pe toti! Imi este dor de voi.

T: Nu iti face griji. Ne vom vedea noi candva. Esti acasa?

S: Nu. Sunt la spital.

T: Te deranjam?

Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum