Intram in salonul pacientului si il vedem pe tip.
A: Buna ziua, domnule Lart! Cum va simtiti?
Lart: Cum as putea sa ma simt cand am scoarta pe piele. Adica intr un fel m am obisnuit deja.
A: Stiti ca sunteti programat la operatie azi deci sper ca nu ati mancat sau baut nimic.
Lart: Nu am mancat sau baut nimic. *se uita la ceilalti* Ei sunt in regula? *se uita ciudat la ei*
A: Ăm... * ne face o fata furioasa si dupa se uita din nou la el* Da, ei doar nu au mai vazut cazuri ca al dumneavoastra, domnule.
Lart: Ei bine ma vor mai vedea aici. Asta va fi a 4 oara cand ma operez de chestia asta.
S: Serios?
Lart: Da.
S: Deci stiti ce presupune operatia si toate cele.
Lart: Pe de rost,domnisoara.
A: Ok, cred ca domnul Lart ar vrea sa rămână putin singur. *se uita la noi*
Noi insa stateam si ne uitam la mainile lui fara vreun gand de a pleca dar Alice vine si ne impinge afara pe toti.
A: Va uitati la el de parca ar fii o ciudatenie, incetati!!
Lo: Este o ciudatenie.
A: Nu trebuie sa faceti asta sa para atat de evident, nu credeti? Acum plecati de aici, ati vazut destul!
Din perspectiva Selenei
Alice intra inapoi in salon iar noi plecam de acolo.
B: Dr. Gomez, vino!
S: Da. *stau in fata lui*
B: Imi pare rau ca am urlat adineauri la tine insa te rog sa nu le dai sperante pacienților care nu le au deoarece va fii mai rau.
S: E in regula. Asa am sa fac. *zambesc*
B: *ma saruta scurt* In regula. Vino sa vorbim si cu ceilalti pacienti.
S: Ok.
Din perspectiva lui Alice
A: Imi pare rau domnule Lart pentru cum s au purtat colegii mei.
L: Oh, nu iti face griji, Dr. Huston. Nu sunt primii care fac asta. Toata lumea se uita la mine, indiferent unde sunt, ca la o ciudatenie care chiar sunt. Ii poti învinovăți?
A: Puteti sa inspirati adanc pentru mine? *ii pun stetoscopul pe piept* Expirati... In regula. *ma uit pe monitor* semnele vitale sunt de asemenea bune. *scriu in dosar* Peste 1 ora si jumatate voi veni dupa dumneavoastră pentru operatie. Vreti sa sun pe cineva sa fie aici pentru cand iesiti?
L: Nu. Nu am pe nimeni. Chiar te asteptai sa am pe cineva?
A: Familia?
L: Parintii mei au murit cu mult timp in urma si sunt singur la parinti. Sunt doar eu.
A: Imi pare rau.
L: Sincer mai bine as muri si eu in operatia asta.
A: Nu spuneti asta, domnulr Lart!
L: Domnisoara, nu stii cum e sa traiesti cu ce traiesc eu zi de zi, singur. In momentele astea doar ai vrea sa mori ca sa scapi.
A: Pai eu tot cred ca o sa iasa totul bine. Trebuie sa plec insa voi veni inapoi dupa dumneavoastra, ok?
L: Da.
Iau dosarul si ies din salon. Pun dosarul la locul lui si ma intalnrsc cu Thomas.
A: Hei.
T: Hei ! *ma saruta scurt* Ce s a intamplat?
A: Stii pacientul copac? *da din cap semn ca da* Tocmai am venit de la el si imi spunea ca mai bine moare decat sa mai traiasca in felul asta.
T: Nu putem sa il lasam sa moara, Alice.
A: Stiu dar, *expir zgomotos* nu conteaza. Peste o ora jumatate avem operatia.
T: Da. Esti pregatita?
A: Dap. *imi suna pager ul* Trebuie sa plec. *il sarut*
T: Ne vedem!
Fug spre urgente unde vin ambulantele. Îmi iau un halat si ies afara spre a astepta ambulantele. Erau acolo Stanford si Lary.
Vine ambulanta si paramedicii dau jos pacientul.Paramedic: Clara Alonso, 24 ani, a cazut de la al doilea etaj de la balcon. Are fracturi multiple la coaste si piciorul stang. I am administrat 2 mg morfina si oxigen.
O ducem in sala de urgente si o consultam. O ducem la CT si RMN si observam ca are 2 coaste rupte si cum a spus paramedicul, de la piciorul stang tibia este cam distrusa. Probabil va avea nevoie de tija metalica.
Clara: Ce am?
St: Domnisoara Alonso, nu va agitati. O sa intrati in operație acum. Totul o sa fie bine, speram. In regula? Aveti 2 coaste rupte si piciorul rupt.
Cl: Oh doamne! *inchide ochii si aparatele incep sa bipaie*
St: Bradicardie! Administrati 2 mg Adrenalina! Da mi electrosocurile, incarca la 150! Liber! *i le pun pe piept* Incarca la 200! Liber! *i le pun din nou pe piept si pulsul ii revine la normal* Huston anunta sala ca venim! Lary ajuta ma sa o ducem!
Din perspectiva Selenei
B: In regula deci 10 din 10 pacienti au acceptat experimentul. Foarte bine. Acum trebuie doar sa mergem in laborator si sa ne imbunatatim tehnica. Vino.
CITEȘTI
Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.)
FanficTotul incepe din ziua in care Selena Gomez decide ca doreste sa studieze la universitatea de medicina. Justin Bieber, un tanar aratos si foarte inteligent, este un chirurg renumit in neurochirurgie. Se v a intampla ceva intre cei doi ? Aflati doar d...