14

477 21 2
                                    

Stii acel moment cand cineva este langa tine si simti ca nu mai ai nevoie de nimic doar de acel cineva? Da, nici eu. Plm am nevoie de mancare, ce dracu! Doar nu o sa il mananc pe el. Nu am ajuns inca la stadiul de canibala.

S: Tay, trebuie sa intru intr o operatie pe creier o sa vin acasa peste cateva ore, ok? *ii spun la telefon*

T: Serios? Cat de tare! Oh nu iti face griji. Mama, sunt asa geloasa pe tineee. Sa ai succes! Te iubesc! Vorbim cand ajungi acasa.

S:*zambesc* Ok. Si eu te iubesc!

Inchid telefonul si il pun in buzunar. Tipa asta este atat de nebuna de aceea o si iubesc atat de mult. Nu stiu ce m as face fara ea. Totusi nu stiu daca ii voi spune toata faza cu Justin. E complicat. Probabil ca dupa ce ii voi spune asta, va avea o parere proasta despre mine.

B: Dr. Gomez, intram in operatie peste 10 minute. Ai de gand sa stai aici si sa privesti peretii sau sa vii?

S: Da.. vin acum Dr. Bieber.

Mergem la sala de operatie si intram in camera de pregatire.

B: La ce te gândeai? *spune in timp ce se spala pe maini*

S: Poftim?

B: Cand te uitai in gol. La ce te gândeai?

S: Oh, nimic interesant.

B: Fata aceea care a venit azi, e prietena ta?

S: Da. Cea mai buna prietena. Ne cunoastem de cand am fost la gradinita. *zambesc*

B: Si te gandeai la ea, sau?

S: Nu conteaza.

Ma limpezesc si intru in sala. Asistentele ma sterg si imi pun manusile si halatul. Intra si Justin si mergem langa Ella.

B: Esti pregatita, Ella?

E: Cred ca da. Voi fi bine dupa aceea?

B: Daca totul merge bine atunci da.

E: Bine. Sunt gata.

Dr. Bieber ii face semn asistentei sa ii puna masca cu substanta care o adoarme. Dupa ce adoarme incepem procedura.

Dupa 6 ore

Ies din spital si merg in parcare la masina impreuna cu Louise si Alice. Operatia Ellei a reusit si acum speram ca se va recupera.

A: Avem musafiri?

S: E cea mai buna prietena a mea. Va sta 5 zile.

L: Deci e fata.*zâmbește *

S: Oh doamne...

Intram in masina si pornesc spre casa.

L: E buna?

S: Are prieten.

L: La naiba. De ce toate fetele au prieten.

S: Nu toate au. Eu nu am.

A: Nici eu.

L: In fine.

Dupa 17 minute ajungem la apartament. Intru inauntru si mirosea a mancare gatita.

S: Tay daca este ce cred eu ca este te iubesc super mult! *zambesc si miros mergand la bucatarie*

T: Salut! Am facut Lasagna! *zambeste*

A: Imi place de tine. Ceea ce este foarte ciudat.

L: Ma abtin de la comentarii.

S: Taylor, el este Louise Burke un coleg de al meu iar ea este Alice Huston la fel o colega. Noi trei stam aici, impreuna.

Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum