16

411 19 5
                                    


***

Punem patura pe noi iar eu mai beau o gura din vin.

S: Noaptea asta nu putea fi mai perfecta. *beau*

B: Ai baut cam mult, Sel. *imi ia paharul*

S: Nu ti a placut sa faci dragoste cu mine?

B: Nu la asta ma refeream. Si ba da, mereu este perfect.

S: Stiu. *il sarut* Crezi ca voi fi un chirurg bun?

B: Stiu ca vei fi. *accentueaza "stiu" *

S: Mersi. *ii dau un pupic pe buze *

Il ador pe omul asta. Simt ca as face orice pentru el.

S: Stii, as face orice pentru tine. Asa simt. Crezi ca e de bine? *desenez forme imaginare pe abdomenul lui*

B: Poftim?

S: Ce ai auzit.

Ma uit cu coada ochiului la el si observ ca isi musca buza de jos si zambea putin.

B: Da, cred ca e de bine.

Era si el amețit dar nu la fel ca mine. El era aproape lucid. Eu eram un exemplu de "asa nu" ca sa zicem asa.

S: Tu ai face orice pentru mine?

De ce nu ma opresc?!

B: Da.

S: Nu te cred.

B: Faptele vorbesc, nu cuvintele.

S: Bine, ai dreptate.

***

Imi deschid ochii si brusc ma ia o durere de cap ingrozitoare. Fuck! Nu trebuia sa beau atat. Cine stie ce prostii am mai spus. Sunt asa proasta!

Ma uit in noptiera de langa pat si gasesc niste pastile pentru durere de cap. Iau una cu apa si ma uit in dreapta mea. Justin dormea si era gol. Ei bine, asta nu ma impresioneaza deoarece stiam ca asta se va intampla.

Ma ridic si imi iau hainele pe mine. Iau o periuta noua din dulap si ma spal pe dinti, dupa care pe fata si merg la bucătărie. Între timp iau telefonul meu si ma uit la ora. Era 7 dimineata.

Fac repede micul dejun, omleta cu sunca si suc de portocale. Urc in camera si ma pun pe Justin.

S: Justin. *ii soptesc la ureche*

B: Mmm...

S: Vino, peste o ora trebuie sa fim la spital. Am facut micul dejun.

B: Oh doamne esti îngerul meu. *se întoarce cu fata in sus* De ce stai pe mine?

S: M am gandit ca asa o sa te trezesti mai repede. *zâmbesc * Vino.

Ma ridic si se ridica si el. Isi ia boxeri si pantaloni scurti si coboram amandoi la bucatarie.

S: Ai dormit bine? *pun in farfurii*

B: Bine dar putin. *se freaca la ochi*

S: Si este vina mea? *pun sucul in pahare*

B: Da.

S: Iarta ma.

B: Saruta ma si esti iertata.

Rad si merg la el. Ma pun in brate la el si ma saruta. Imi mângâie fundul si continua sa ma sarute. Dupa cateva secunde ne despartim din sarut.

S: Sunt iertata?

B: Nu pe deplin.

S: Bine. Acum mananca si pregateste te.

Ma ridic de la el din brate si ma pun pe scaun. Incepem sa mancam in liniste.

Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum