2

793 30 6
                                    

Peste 6 ani

Din perspectiva Selenei

Te ai intrebat vreodata cand a trecut timpul atat de repede? Cum de acum cateva secunde erai un copil a cărui singura responsabilitate era sa manance, sa doarma si sa se joace iar acum esti o persoana matura, problemele si adevăratele responsabilitati te tin treaz noaptea incercand sa iti reaminteasca "hei sunt chiar aici stupid ass."
Da, eu ma intreb asta de ceva timp...

Imi iau geanta si ies din casa. Intru in masina si pornesc către Spital.
Este prima mea zi ca stagiar la   spitalul Presbyterian din New York. Sper doar ca rezidenta sa nu fie atat de dura. Ma mint singura...

Ajungand in parcarea spitalului, cobor din masina si merg inauntru. Ajung in vestiar, unde ne schimbam si acolo erau mai multi stagiari presupun.

Imi pun lucrurile intr un dulap si imi iau uniforma si halatul.

X: Cine este la Stanford?

S: Eu.

Y: Ce e cu asta? Oricum o sa vedem cand ne striga Stanford.

Banuiesc ca ea e "morocanoasa" din grupa noastra ca sa zic asa. Tipul doar vroia sa fie dragut, oricum..

S: Cum te cheama? * ma uit la tip*

Era un baiat nici prea slab nici prea gras, parul brunet spre blond, cam de aceeasi inaltime ca mine si pare tipul de baiat timid si cuminte.

L: Louise Burke.

S: Selena Gomez. *zambesc*

Aceasta fata mereu nervoasa, cred dar sper ca nu, este bruneta, slaba si arata destul de ok.

Mi am luat halatul pe mine si ma uit spre usa care tocmai s a deschis.

X: Sunt Dr. Stanford. Cei care isi aud numele vin cu mine. Nu o sa strig un nume de doua ori, ati inteles? Ok.  Selena Gomez, Patricia Payne, Louise Burke, Alice Huston si Lary Styles veniti cu mine.

Dr: Azi sunteti stagiari, maine veti putea fi rezidenti. Nu ne jucam aici de a doctorul. Toata lumea face ce spun eu, daca nu, voi fi furioasa si nu vreti sa ma vedeti furioasa. Ati inteles?!

Înspăimântătoare...

Dr: *intram in sala de operatii* Aici este locul vostru. Cand intrati aici lasati la usa toate problemele si distragerile. Nu va este foame, sete, nu va doare nimic, toata atentia este concentrata asupra celui care sta aici*arata masa de operatie*. Puteți sa o considerati casa voastra. 

Dr: Cand intri aici joaca se termina cu adevarat. Stii de ce? Pentru ca de tine depinde daca acea persoana isi va trai in continuare viata sau nu. Voi trebuie sa faceti orice va sta in putinta sa salvați persoanele care sunt aici. De ce? Ca sa putem sa spunem, in cazul in care ele mor, ca am facut tot ce s a putut.  Tura voastra incepe acum si va dura 48 de ore.

Senzatia ca viata unei persoane depinde de tine cred ca este foarte misto. Dar de asemenea este si riscant. A fi chirurg nu inseamna doar sa fi nemilos si pur si simplu sa macelaresti persoane, inseamna a ti asuma responsabilitati *pun mana pe masa de operatii*. Totul depinde de tine cand esti aici, daca acea persoana va trai sau nu. Un pas gresit si gata...

Louise : Crezi ca va fi atat de dura mereu?

S: Nu. Toata lumea se inmoaie la un moment dat.

X: Nu prea cred. *spune tipa morocanoasa*

S: Cum te cheama?

A: Alice Huston. Cred ca tu esti Selena, nu?

S: Exact.

Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum