4

587 25 2
                                    

Ai spus macar o data in viata ta ca vrei sa mori si chiar ai vrut asta. Unele persoane nu stiu cat de norocoase sunt fata de altele. Si comportamentul asta ne defineste pe noi, nemulțumiți. Mama mereu imi spunea "Dumnezeu nu iti da mai mult decat poti duce". Asta inseamna ca fiecare poate sa faca ce isi propune. Toti suntem egali.

Este 3 dimineata si sunt franta. Mai am 10 ore si plec acasa. Merg in camera de odihna si ma pun pe un pat. Ma intind si inchid ochii lasand toate problemele la o parte si relaxandu ma.

Cei care nu lucrează 48 de ore nu stiu cum e. Practic tu stai 2 zile fara sa dormi nevoit sa iti amintesti fiecare amanunt din medicina deoarece nu stii niciodata când apare un caz sau rezidentul tau se trezeste sa iti puna o intrebare pur si simplu.

Oricine dinafara acestui domeniu ar spune ca e usor si distractiv. Lasa ma sa iti spun ca nu e. Sunt momente cand viata unui om depinde de tine si numai de tine, adica mereu. Distractiv? Cand stai si barfesti cu colegii. Din pacate nu prea avem cand. Usor? Daca nu iti amintesti un singur lucru considera ca rezidentul tau iti va face tot anul de stagiatura un iad pentru tine.

Teoretic, spui ca e usor, practic, zic sa te pui in locul nostru pentru o tura si dupa aceea poti sa iti spui parerea.

B: Dr. Gomez?

M am ridicat repede si l am vazut pe Dr. Bieber. Oh doamne, nu am nici un moment de liniste.

S: Nu dormeam. Doar stateam.

Rade. Rade? Credeam ca este furios ca ma vede stand.

S: Nu sunteti furios?

B: Nu am fost mereu specialist, Dr. Gomez. Am fost si eu stagiar si am avut un rezident foarte dur de asemenea.

S: Se pare ca rezidentul a facut o treaba buna.

B:*se pune pe pat* Da, a facut.

S: Aveti nevoie de ce-* imi suna pager ul* Scuzati ma.

Ies din camera de odihna si merg la domnul Hamilton.

S: Ce s a intamplat cu el? *intreb asistentele* pulsul este foarte slab si nu reactioneaza. Pregateste electroșocul. *iau pedalele *incarca la 150.

Asistenta: Gata.

S: *nu reactioneaza* Incarca la 200.

As: I a revenit pulsul.

S:*ma uit pe monitor* semnele vitale sunt normale. Buna treaba.

Ii iau fisa si scriu ce s a intamplat. Aici nu stii niciodata când esti solicitat, cand este nevoie de tine. Mereu sunt spontane toate problemele. Vine ambulanta tu trebuie sa fii pregatit in acel moment, un pacient face stop cardiac, infarct, atac cerebral, tu trebuie sa fii pe faza. Nu este usor, dar uneori iti place toata acțiunea asta. Iti place ca esti de ajutor.

Ma duc la pacienții pe care ii am si ii verific. Totul era in regula.

Jack: Dr. Gomez?

S: Da?

J: Voi fi bine?

Ar trebui sa il mint si sa ii spun ca va fi bine? Dupa cum a spus si Dr. Bieber, operatia nu va fi una usoara. Exista riscuri pana si la cea mai simpla operatie.

S: Dr. Bieber este cel mai bun neurochirurg din spital. *merg langa el* O sa dea tot ce poate deoarece asta este obiectivul lui, al nostru, sa te facem bine.

J: Mersi!

S: Asta imi este meseria.

J: Daca o sa fiu bine, vei iesi cu mine la un suc? * zâmbește smecher*

Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum