23

424 20 7
                                    

Iau analizele si ma uit pe ele. Sunt bune. Se poate face interventia. Merg la Natan in salon si acesta se uita pe fereastra. Da, il inteleg.

S: Cum te simti?

N: Ca de obicei. Parintii mei sunt pe drum.

S: Foarte bine. Natan, trebuie sa iti facem torascopie. Ai mai facut asta?

N: Nu. Ce e asta?

S: Iti vom face 3 orificii in abdomen prin care vom baga o camera mica si vom vedea ce este inauntru fara sa facem o interventie mare si cu mai multe riscuri. Va dura aproximativ 3 ore.

N: In regula.

S: O sa vin cand o sa fie aici si parintii tai pentru a vorbi, ok?

N: Da.

Ies afara si merg sa imi iau o cafea si ma pun la o masa de la cantina. Ma simt obosita.
O sa fiu bine. Stiu ca o sa fiu.

L: Hei!*se pune langa mine*

S: Hei.

L: Esti bine?

S: Da. De ce? *zambesc*

L: Pari extenuata.

S: Sunt bine. Adica presupun.

L: Vino, o sa iti fac un consult.

S: Nu am nev-

L: Nu te am întrebat daca vrei sau nu. Haide.

Ne ridicam de la masa si mergem intr un salon gol. Ma asez pe pat si acesta ma examineaza.

L: Cel mai bine ar fi sa pleci acasa. Ai nevoie de odihna.

S: Sunt bine, Louise. *ma ridic de pe pat* Nu trebuie sa iti faci griji.

L: Selena...

S: Stai linistit. Voi fi bine.

Ies din salon si imaginea din fata mea devine neagra si nu mai simt nimic.

***

B: De ce nu ai forțat o?

L: Este incapatanata.

Aud cum vorbesc in jurul meu dar nu pot  sa vorbesc, nu inca.

St: Calmati va! O sa fie bine.

B: Si daca nu?

St: Dr. Bieber, va rog sa ieșiți afara, este stagiara mea, eu sunt responsabila de ea.

B: Este de asemenea si *se oprește * Doar aveți grija.

Imi deschid ochii si o vad pe Stanford si pe Louise langa mine.

S: Ce s a intamplat?

St: Cred ca te am lasat prea repede sa iti reincepi activitatea. Vei sta acasa o luna dupa care poate vei reveni in spital.

S: Poftim? Nu! Sunt bine.

St: Ai avut o operație de transplant , nu esti bine. Asa ca nu mai fii incapatanata si du te acasa,Gomez!

S: Dar vroiam sa asist la torascopia lui Natan Ray.

St: O sa mai ai ocazia de a lungul carierei tale.  Dr. Burke  ajuto sa se pregateasca pentru a merge acasa.

L: Bine.

Stanford iese din salon si Louise vine la mine.

S: Sunt terminata.

L: Este doar pentru o luna, Sel.

S: O sa pierd o multime de lucruri care ma vor ajuta!

L: O sa mai fie pacienti cu cazuri speciale si de acum inainte. Nu se termina pacientii. Nu mai fi incapatanata. Hai.

Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum