17

380 16 7
                                    

Te ai gandit vreodata la viitorul tau? Ce va fi mai tarziu? Daca va fi bine sau rau? Ei bine, un medic nu prea are timp pentru asta dar o facem si noi. E destul de greu sa te gandesti ca o sa fii o mama batrana insa mai bine mai tarziu decat niciodata, nu i asa?

Iau fisa Ellei si merg la salonul ei.

S: Buna dimineata! *zambesc*

E: Buna dimineata!

S: Cum te simti? *ma uit pe monitor *

E: Mai bine. Cum a fost operatia?

S: A fost foarte bine. Inspira adanc*pun stetoscopul pe pieptul ei* Expira. Ok. Urmareste lumina. Ok. Totul pare sa fie bine.

E: Cat timp mai trebuie sa stau aici?

S: Depinde de cat de repede te refaci.

E: Sper ca repede, nu imi plac spitalele.

S: *zambesc* Daca o sa fii pozitiva atunci cu siguranta nu vei sta prea mult aici.

E: Nu stiu cum rezisti sa stai aici aproape tot timpul.

S: Secretul meu este ca asta ma pasioneaza. *zambesc* Plus ca te obișnuiești la un moment dat.

E: *zambeste* Pe mine ma pasioneaza criminalistica. Vreau sa merg pe domeniul asta mai departe.

S: Se pare ca avem ceva in comun. Ne place sa ajutam oamenii. Sper ca o sa ajungi cea mai buna dintre cei mai buni. *zambesc* In regula, trebuie sa plec dar o sa mai vin la tine.

E: Mersi! Bine. *zâmbește *

Iau dosarul si ies din salon zambind. Notez ceva in dosar dupa care il pun la loc.

A: Hei! Cum de ai venit mai repede?

S: Este pacienta asta Ella care a fost operata pe creier ieri si am asistat la operatie si am vrut sa fiu cu ea. De aceea am venit mai repede.

A: Aa. Ok. A fost mai multa mancare pentru noi dimineata. Pur si simplu o ador pe prietena ta!

S: O adori pentru ca face mancare *rad* Stiu. E cea mai buna.

L: Cine e cea mai buna?

S: Tay.

L: Sunt 100% de acord cu asta.

S: Stiam ca o sa va placa de ea.

***

Intru in camera de odihna si ma asez putin pe pat. Intra si Justin si se pune langa mine.

B: Si eu as face orice pentru tine. *se uita in ochii mei*

Am ramas fara cuvinte...

B: *imi ia mana in a lui* Imi place de tine, Selena.

S: Place... *adica? *

B: Te plac.

Mi s au marit ochii de uimire. El ma place? What? Am deschis gura sa spun ceva dar ramasesem fara cuvinte.

B: Nu e nevoie sa spui nimic. Iesim maine seara in oras?

Am ramas mai uimita ca inainte..

S: Ca o.... întâlnire?

B: La o intalnire. Dupa ce ne terminam tura te duc eu acasa.

S: Stai putin. *imi scutur capul usor* Deci ma placi, vrei sa mergem la o intalnire si vrei sa ma duci acasa? *clarific tot*

B: Da. * zambeste*

S: Ceva nu e in regula. Ce s a intamplat cu tine? Nu erai asa înainte.

B: Poate ca inainte erau altfel lucrurile.

Anatomia Lui Gomez. (Justin Bieber & Selena Gomez Fanfic.) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum