hřbitov cz

685 42 4
                                    

Jednou v létě (bylo to v červenci 2005) jsme šli večer asi kolem 23:00 na náš starý hřbitov kde už snad 10 let nikdo nebylRozdělali jsme si oheň a postavili stan. Pak jsme chtěli o půlnoci vyvolávat.Připadalo nám že tam někde je někdo a kouká na nás.Nepřestávali jsme se držet a pořád na nás něco tlačilo jako nůž nebo něco podobného. Zalezli jsme do stanu a pomalu usínali.Ten hřbitov nebyl vůbec opravený a hroby byli zarostlé trávou.A ty zdi vysoké asi 5 metrů ale branky byli rozšrotovaný a hozený na skládce.Asi ve 2 ráno jsem se probudil a viděl divnou postavu před stanem.Vyběhl jsem ven a vzbudil mojí holku.Běželi jsme tam odkud jsme přišliy,ale byla tam velká brána která tam nikdy nebyla.Byla podobná tý na skládce.Moje holka tam řvala že se někdo blíží k nám a je to víc lidí a já se pokoušel otevřít tu bránu.Nešlo to tak sem pomohl mé holce a ona to přelezla.Já jsem měl problém.Nemohl jsem to přelést.Rychle jsem běžel na druhou stranu hřbitova která byla volná.Přelezl jsem a běželi jsme pryč. Jdeme tam druhý den ráno a ten stan byl rostrhanej na kusy a jakoby okousanej.Nikdy už na ten hřbitov nikdo jít nechce.Ale nechápu kdo ty lidi mohli bejt zač,mohli by ste mi někdo poradit???

Strašidelné príbehy SK/CZ Where stories live. Discover now