2.Kľúčová dierka

8K 310 51
                                    

Toto je mestská legenda o mužovi, ktorý sa na niekoľko nocí ubytoval v hoteli. Keď mu recepčná odovzdávala kľúče od izby, upozornila ho, že cestou k izbe pôjde okolo dverí bez čísla. Povedala mu, že zamknutá miestnosť slúži ako sklad a varovala ho, aby do miestnosti nešiel a ani do nej nepozrel. Muža to zaujalo, ale išiel rovno do svojej izby. Ale druhú noc ho zvedavosť prekonala a už stál pri dverách a pokúšal sa otvoriť dvere. Miestnosť bola zamknutá, presne ako hovorila recepčná. Muž sa ale nedal tak ľahko odradiť a tak nazrel do miestnosti cez kľúčovú dierku. Za dverami bolo niečo, čo vyzeralo ako normálna hotelová izba, vlastne izba vyzerala rovnako ako jeho izba. Avšak v rohu zazrel stáť veľmi bledú ženu s hlavou opretou o stenu. Zmätený muž sa vrátil do izby, ale na tretí deň sa opäť nachádzal pred dverami bez čísla. Pozrel sa kľúčovou dierkou. Tentokrát videl len červenú farbu. Žiadne tvary, žiadne postavy, nič len červená farba. Myslel si, že žena prišla na to, že ju niekto pozoruje a kľúčovú dierku niečím zakryla. Muž sa rozhodol, že hoci sa miestnosti mal vyhýbať, spýta sa na ňu recepčnej. Recepčná mu teda povedala celý príbeh. Povedala mu, že pred mnohými rokmi v tej izbe muž zabil svoju ženu, ktorej duch tam ostal strašiť. Duch je vraj veľmi bledý, okrem očí. Oči ma krvavočervené.
Zdroj - darktown

Zase krátka časť .No čo so mnou spravite😂.Inak nazov mal byť Dierka no to bolo trochu divné takže je to kľúčová dierka.

Strašidelné príbehy SK/CZ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora