družstvo

3.5K 144 10
                                    

Bolo to v neďalekej dedine. S partiou sme si chceli ísť trochu vypiť, ale nevedelo nás napadnúť nejaké zaujímavé miesto. Keď zrazu niekto navrhol, nech ideme piť na staré poľnohospodárske družstvo, ktoré bolo hneď za dedinou. Toto družstvo bola kedysi farma, ale po vpáde Rusov bola zhabaná štátom a farmár sa obesil v šope, lebo nemal z čoho živiť seba ani rodinu. Mohlo byť tak 22:00 (súdim podľa toho, že bolo leto a už bola tma) keď sme sa s partiou stretli pred mojim domom a išlo sa piť. Boli sme piati a jeden z nás mal so sebou psa. Prišli sme na miesto, ktoré po tme vyzeralo skutočne desivo. Menšie pole, ktoré bolo z troch strán obklopené hustým lesom. V strede poľa bola drevená šopa a hneď oproti nej polorozpadnutá menšia poľnohospodárska budova. Sadli sme si vonku pred šopu. Bez alkoholu v krvi nemal nikto odvahu ísť dnu. Všetko prebiehalo veľmi dobre, pili sme, bavili sme sa, spievali sme a dokonca sme si založili oheň a opekali sme. Bolo čosi po polnoci, dopili sme už štvrtú fľašku ale do šopy zatiaľ nikto nevošiel. Nemyslím si, že preto že by sme sa báli ale nejako nás to zatiaľ ani nenapadlo. Ale keď sme sa začali hrať so psom a on vbehol dnu už tam niekto ísť musel. Išiel dnu samozrejme majiteľ psa. Tesne predtým ako vošiel do šopy začal zvnútra pes strašne kvíliť. Vtedy rýchlo vbehol dnu. Šopa mala dve poschodia a pes bol na tom hornom. Keď kamarát vyšiel hore videl ako pes stojí v strede prázdnej miestnosti, pozerá do rohu a kvíli. Zrazu sa rozbehol a vyskočil z okna, ktoré bolo asi 4 metre nad zemou. Našťastie sa mu nič nestalo, ale kamarát vtedy vyšiel a bol úplne nesvoj. Zobral psa a odišiel domov. Dva týždne sa s nikým nerozprával a nechodil ani von. Keď sa ako tak otriasol tak sme sa ho spýtali čo tam videl, ale dodnes nám to nepovedal. Povedal všetko aj to ako to vyzeralo vnútri a aj to o psovi, ale nikdy nám nepovedal čo videl...

Zdroj - darktown

Strašidelné príbehy SK/CZ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora