Využil som mojich kolegov aby mi dovolili si okopírovať policajnú správu ktorú pred dvomi mesiacmi úradník uložil do záznamu. Musel som byť veľmi opatrný s krytím úradníkových osobných údajov; vyšetrovanie pokračuje a dejú sa okolo toho čudné veci. Uvidíte čo tým myslím nižšie. Oddelenia polície a novinárov skoro zošaleli pri snažení sa aspoň na teraz zachovať diskrétnosť ohľadne detailov toho prípadu, a je zrejmé že v meste sa šíri strach. Ak moji šéfovia zistia že toto všetko sem posielam, vyhodia ma, no budiž.
Toto je jediné "oficiálne" vyhlásenie ktoré bude zverejnené zajtra ráno:
ASHLANDSKÉ POLICAJNÉ ODDELENIE RADÍ VŠETKÝM DOMÁCIM VRÁMCI PIATICH MÍĽ OD 1617 QUARRY LANE, PINELLA PASS ZAMKNÚŤ VŠETKY DVERE A OKNÁ VŠETKÝMI BEZPEČNOSTNÝMI OPATRENIAMI KTORÉ SÚ K DISPOZÍCII. S OKAMŽITOU PLATNOSŤOU JE VYHLÁSENÝ ZÁKAZ VYCHÁDZANIA PRE VŠETKÝCH OBČANOV MESTA ASHLAND. VŠETKY OSOBY NÁJDENÉ NA ULICIACH PO ZÁPEDE SLNKA BUDÚ ZADRŽANÉ A BUDÚ IM POLOŽENÉ OTÁZKY V SÚVISLOSTI S PODOZRIVÝMI KULTOVÝMI AKTIVITAMI.
PO OBVODE QUARRY V SEVERO-ZÁPADNOM ASHLANDE BOLI POLÍCIU POSTAVENÉ BARIÉRY. NIKTO DO TEJTO VYHRADENEJ ZÓNY NEVSTÚPI DOKÝM SA NEUVEREJNÍ ĎAĽŠIA SPRÁVA. AK SA NÁJDU OSOBY SNAŽIACE SA DOSTAŤ DNU DO TEJTO VYRADENEJ ZÓNY BUDÚ ZAJATÉ. POLICAJTI POUŽIJÚ NÁSILIE PODĽA VLASTNÉHO UVÁŽENIA. NEBUDÚ ROBIŤ VÝNIMKY.
A je tu prepis skutočného policajného záznamu ktorý bol uložený policajtom ktorý dorazil na miesto činu. Neviem ako mohol moj kamarát získať túto kópiu. Úprimne, ani to nechcem vedieť.
ZAČIATOK ZÁZNAMU
Dôstojník #[CENZUROVANÉ] sa priblížil k 1617 Pinella Pass o 4:37 ráno, 9. februára 2015 na odozvu správy z 911 ohľadne podozrivej osoby. Dôstojníkokamžite spozoroval že v dome sa nesvietilo a keď dôstojník opakovane zaklopal na dvere nikto nereagoval. Dôstojník #[CENZUROVANÉ] si v snehu všimol stopy po rukách a nohách vedúce k prednému oknu.
Dôstojník #[CENZUROVANÉ] si všimol jasný dôkaz násilného vstupu do domu cez už spomínané predné okno.
Pri skúmaní zadnej časti domu, dôstojník #[CENZUROVANÉ] zpozoroval ďaľšiu cestičku zo stôp vedúcich
od rohu ulice (približne 18 metrov od domu) a vedúcich priamo k domu a za dom. Stopy boli mimoriadne ďaleko od seba, čo znamená že táto osoba bola schopná prejsť veľkú diaľku pomerne málo krokmi.
Policajt si tiež všimol stopy -pravdepodobne tiež od nôh a rúk- vedúce priamo od hliníkovej vlečky a smerujúce priamo pod podkrovné okno na treťom poschodí. Policajt si všimol že podkrovné okno sa zdá byť z vonku rozbité. Nebol tam žiadny rebrík alebo lano ktorý by napomohol páchateľovi dostať sa k oknu na treťom poschodí. [Poznámka autora: Na kópii policajnej správy ktorú mám, seržant nášho policajného oddelenia krúžil okolo tejto lokácie a napísal na kraj správy "Čo sa to tu dopekla deje? Prešetrenie a overenie OKAMŽITE potrebné.]
Po dokončení dôstojníkovho pozorovania a kvôli jeho neschopnosti vôjsť do domu bez zákonného povolenia, dôstojník #[CENZUROVANÉ] odišiel z miesta činu o približne 4:43 doobeda. Keď volal na stanicu nahlásiť čo videl, tvrdil že videl zvláštne veci, usmievajúce sa tváre v oknách domov, ktoré neskôr pomenoval ako "dychtivé a zvedavé úsmevy."
KONIEC SPRÁVY
Ako som povedal, mestský zákaz vstupu do tejto oblasti a informácie o vyhradených zónach budú zverejnené zajtra, ale myslím si že budem varovať ľudí v mojom okolí skôr. Pokiaľ viem, presné detaily správy sú držané v tajnosti pretože, ako môžete vidieť, sú tu znepokojujúce veci okolo tohto celého incidentu.
[Poznámka autora: Keď som zverejňoval všetky tieto informácie, ďaľší môj kolega z núdzového dispečingu mi zavolal aby ma informoval že dôstojník ktorý bol zavolaný na miesto činu je nezvestný. Určite budete o tom počuť zajtra ak bývate niekde blízko toho miesta; policajné jednotky z blízkych krajín teraz asistujú s vyšetrovaním. Citujem správu dispečera: prosím berte tieto nariadenia vážne a nahlásne VŠETKY podozrivé zistenia autorizovaným. Podľa môjho kamaráta, dôstojníkova žena bola posledná ktorá ho videla.
Zdalo sa jej že keď odchádzal z domu, zamrmlal niečo ako "chcem ten dom skontrolovať ešte raz."
YOU ARE READING
Strašidelné príbehy SK/CZ
HorrorMáte radi creepypasty? Ste na správnom mieste. Táto "kniha" je skôr zbierka. Creepypasty ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke sú kopírovane, prekladané...