"911, aký máte problém?""Áno, dobrý, um... Bude to znieť trochu divne ale uprostred mojej záhrady chodí v kruhoch nejaký muž."
"...mohli by ste to zopakovať, pane?"
"On...nevyzerá že je mu dobre, alebo je stratený, alebo opitý, alebo niečo. Práve som sa zobudil aby som sa napil vody a potom som počul nohy zabárajúce sa do snehu pod mojím predným oknom takže som vykukol z okna...Práve sa naňho pozerám, je asi desať metrov od okna. Niečo tu nieje vporiadku."
"Aká je vaša adresa, pane?"
"1617 Quarry Lane, v Pinella Pass."
"Pošlem k vám posily, bývate odtiaľto celkom ďaleko. Ste v dome sám pane?"
"Áno, som sám."
"Mohli by ste mi potvrdiť že všetky dvere a okná sú zamknuté? Ostante na príme."
"Viem že vchodové dvere sú určite zamknuté, ale idem sa uistiť či je to tak aj pri zadného vchodu, veľmi rýchlo.
...
Mimochodom, ďakujem za pomoc, viem že je to divné ale vážne dúfam že-"
...
"...Pane? Ste tam?
"Je...je stále na dvore. Ale...čo to dokelu...on je dole hlavou..."
"Pane? Zostante na linke, čo sa deje?"
"Je otočený priamo na mňa..ale... práve stojí na jeho rukách. Ale vôbec sa nehýbe, zíza na mňa, priamo na mňa. Robí stojku a usmieva sa na mňa ale vôbec sa nehýbe."
"On...robí stojku, pane?"
"Ja...Ja neviem ako je to možné on...áno, je čelom ku mňe a stojí na jeho rukách a má naozaj široký úsmev a vôbec sa nehýbe...čo to dokelu...prosím pošlite sem niekoho HNEĎ."
"Pane, potrebujem aby ste sa upokojili. Na chvíľu sa odmlčím, kolega policajt je už na ceste k vám."
"Jeho zuby sú tak veľké...do frasa, prosím pomôžte mi..."
"Pane, chcem aby ste zoňho nespúšťali oči ale ešte raz sa uistite že vaše zadné dvere sú zamknuté. Potrebujeme sa uistiť že všetky vchody do domu sú zaistené. Mohli by ste mi potvrdiť že vaše zadné dvere sú zamknuté?"
"Dobre...Cúvam a stále ho sledujem...Moja ruka je teraz na kľučke...zamkol som. Potrebujem skontrolovať západku takže na sekundu zoňho spustím oči."
"Fajn pane. Pomoc je už na ceste. Zostante na linke, všetko bude vporiadku.
Pane?
....
...Pane? Ste stále tu?"
"Jeho....jeho tvár. Je hneď oproti sklu."
"Pane, potrebujem aby ste stále rozprával. Čo sa deje?"
"Na sekundu som sa pozrel preč a teraz....jeho tvár. Je prilepená na skle okna. Jeho zuby sú obrovské a nepretržite sa usmieva...Jeho oči nemajú žiadnu farbu...Bože prosím pomožte mi, prečo sa sakra vôbec nehýbe..."
"Pane, potrebujem aby ste išli do najbližšej izby a zamkli sa tam. Máte v dome pivnicu alebo izbu kde sa môžete zamknúť?"
"Neprestane na mňa zízať...ublíži mi..."
"Pane, potrebujem aby ste ma počúvali. Zamknite sa niekde kde je bezpečno a čakajte kým príde kolega. Počujete ma?"
"Ja...áno...áno, Idem sa niekde zavrieť do mojej izby."
"Ste doma sám, správne?"
"Áno, som sám...
...počkajte...
on sa pohol. Krúti hlavou. Hovorí mi nie. Počuje nás.
Hovorí mi že niesom sám."
...
...
...
"Pane? Pane ste stále tam? Počul som hluk, je všetko vporiadku?
...
...
"Pane?"
ESTÁS LEYENDO
Strašidelné príbehy SK/CZ
TerrorMáte radi creepypasty? Ste na správnom mieste. Táto "kniha" je skôr zbierka. Creepypasty ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke sú kopírovane, prekladané...