Evet, artık ne Tayfun, ne o adamlar vardı. Bizi bir süreliğine evimize göndermişlerdi. Yeni müdür, yeni öğretmenler gelecekti. Biz de bu süre zarfı içerisinde ailemize olan özlemimizi giderecektik.
***
Bizim arabanın gelmesini bekliyordum. Derin bir iç çekerek saate baktım. Daha iki buçuktu. Yandaki bir banka oturdum.
"Yardım edin!" İrkildim. Bu ses Kumsal'ın sesine çok benziyordu. Ayaklandım.
"Ya bıraksana beni!" Merakıma engel olamadım. Zaten ailemin gelmesine en az yarım saat vardı. Sesin geldiği yöne doğru ilerledim.
"Bana bulaşma yoksa kötü olur! Bak şuradan bir çakarım uçarsın!" Evet, bu kesinlikle Kumsal'dı. Adımlarımı hızlandırdım. Bir dakika. O Tayfun mu? Dikkatle baktım. Evet, o Tayfun'du.
"Bırak onu!" Bana döndü. Sırıttı.
"Aa kimler gelmiş? Sen beni şikâyet etmiştin değil mi?"
"Sen kaçtın mı?" Kumsal'a döndü.
"Arkadaşın çok zekiymiş kızım." Kızım mı?
"Neyse ben sizi yalnız bırakayım. Kumsal'la konuşacaklarınız vardır." Uzaklaştı. Kendimi Kumsal'ın yanında buldum.
"Her şeyi anlattın değil mi?" Cevap vermedi. "Sana güvenmiştim!" Gözlerini kaçırdı. "Demek hepsi yalandı. Senin gibi arkadaş olmaz olsun." Tam tokat atacakken elimi durdurdum. "Tokatıma bile değmezsin." Çantamı alarak uzaklaştım. Tayfun'u gördüm.
"Kavga mı ettiniz? Ne oldu şimdi?" Ensesinden tuttum.
"Seni tekrar hapse göndereyim de."
***
Tayfun'u götürmüşlerdi. Gözyaşlarıma engel olamayarak yere çöktüm. Bunu nasıl yaptı? Öğrenciymiş gibi davrandı ama casus çıktı. Bunların rüya olmasını diledim. Okulun, yaşadıklarımın... Annemle babamın yanında açmak istiyordum gözlerimi. Bunları kâbus olmasını diledim tekrar. Değildi. Hepsi gerçekti. Hepsi en acı gerçeklerdendi.
Korna sesiyle irkildim. Kafamı çevirdiğimde bizim arabamızı gördüm. Annem ve babam çıktı. Sıcak bir gülümsemeyle kendimi kollarının arasında buldum. O sıcacık kollarda...
***
Eve gelmiştik. Birden burayı ne kadar özlediğim aklıma geldi. Burada olma hissini bile özlemiştim. Ancak sürekli aklımda canlanan şeyler benim çok mutlu olmamı engelliyordu. İlki; Tayfun'un Kumsal'ın babasının olması ve Kumsal'ın bize ihanet etmesi. İkincisi ise; şu kızın kanlar içindeki hali.
Odama geçtim ilk olarak. Hiçbir şey değişmemişti. Sadece biraz daha topluydu. Annem toplamıştı galiba. Aklımı boşaltamaya çalıştım ancak annemin sesi buna engel oldu.
"Kızım!" Onların yanına gittim. Bir koltuğa yerleştim.
"Okulun nasıldı? Merak ettim." Merak dolu bakışları yüzümde gelişti. Ona anlatmalı mıydım? Evet. Anlatmaya başladım. Babam ayaklandı birden.
"O okul senin için bitti." Cevap vermedim. Dedektif olmak istiyordum ben.
"Baba müdür falan da değişecek zaten." İnanmamıştı.
"Bitti, dediysem bitti." Sustum. Her kelimeyi üstüne basa basa söylemişti. Annem ayağa kalktı bu sefer.
"Bence bir kere gitsin. Kötüyse arar, biz de gidip alırız." Gerilmiş yüzü birden yumuşadı. Sonra oturdu.
"Peki ama bir şey olur da aramazsan o okulu unut. Aslında bir şey olup da ararsan yine de unutacaksın." Ayağa kalkarak elimi omzuna koydum.
"Tamam baba." Odama geçtim. O okula yeniden başlamayı hiç istemesem de mecburum. Kumsal'la konuşmalıyım.
***
Sabah gözlerimi açtığımda annem ve babam karşımdaydı.
"Ne oldu?" Merakla onlara baktım.
"Şey... Okul hemen başlamış." Kısa süreli bir şoktan sonra kendime geldim.
"Hemen mi?"
"Gitmesen olmaz mı?"
"Bu konuyu konuşmuştuk." Ayaklanarak dolabıma yöneldim. Kıyafetlerimi aldım ve banyoya geçtim. Hızla üstümü değiştirerek çıktım.
"Ne zaman gidiyoruz?"
***
Okulu görmemle duraksadım. O kızın kanlı hali belirdi gözlerimin önünde. Arabadan indim. Babamın yanağına minik bir öpücük kondurdum. Annem gelememişti.
İçeri girdiğim gibi sıcak vurdu yüzüme. Aynı odada mıydım? Bir dakika burası değişmiş. Normal bir okul gibi duruyor. Gülümseyerek odaların olduğu yere ilerledim. Aynı odaydı ama Kumsal'ın adı yazmıyordu. Demek ki Aslı adında biriyle kalacağım. İçeri ilerledim.
Kapının açıldığını duyarak o tarafa döndüm. Öylece kalakaldım. Bu o Aslı mıydı? Ortaokulda bana işkence çektiren, lisede de peşimi bırakmayan kız. Aynı okulda mıydık?
BU BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ? YORUMLARDA BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM.
BU BÖLÜMDE HER ŞEY AÇIĞA ÇIKTI. ASLI KARAKTERİ NASIL?
YB GEÇ GELDİĞİ İÇİN ÜZGÜNÜM.
NEYSE SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif Okulum
Mystery / ThrillerDedektifliği on yaşından beri merak eden Aylin, on sekiz yaşına girince bir dedektif okuluna yazıldı. Sonra oradaki müdür hapse girdi. Aylin ise acı gerçeklerle yüzleşmek zorundaydı.