BÖLÜM/4

68 6 0
                                    

Içinde öyle bir his vardir ki, içinde tutamicak duruma gelirsin ama yemeden acilamassin. Hersey ya cok guzel olacaktır yada daha kötü. Korkma hiç birseyden korkma oluruna birak.

Artık dövme'li rüyalarıma girmeye başlamıştı. Dayanamiyordum adını bilsem sosyal medyadan araştıracaktim. Ona dagir hiç birsey yoktu elimde artik okul günü gelsinde okula gideyim acilicam adını sorucam diye düşünüyor plan yapıyordum. Öyle böyle derken okula öyle bir heyecanla gelmistimki artik adını sormayı dusunuyodum. Sınıfa girdim teneffüs zili calsinda yanına gideyim diye sabırsızlaniyordum. Hasan yanima geldi ve bütün hayallerim suya düşmüştü dediği cümle ile.
-O senin dövmeli varya Denizin arkadaşı. Adı ise Tolga. Dedi. Düşündüm düşündüm yoktu öyle biri.
- Deniz'in tolga adında arkadaşı yoktu eminmisin ?
-Evet cok eminim inanmiyorsan git sor.
Ilk başka inanmamistim. Teneffüs zili çalmıştı. Aradim bulamamıştım bende dışarı çıktım iceri girme zili çaldığı zaman tam kapıdan girerken;
-Bisi sorucam senin soy adın ne ? Diye soru sordum. Oda söyleyince inanamadım ilk. Ciddende Deniz'in arkadaşıydı nabicaktim simdi ben nasil soylicektim ondan hoşlandığımi.
-Peki ya ben kimin biliyormusun ?
-Kim olduğun önemli mi ?Diye bir cevap vermişti o an kalbime birsey saptanmıştı ama beli etmeden ''Gizem" dedim. Tam kapıdan girerken bir şok yaşamış benim ağzım açık kalmıştı. Herkez bize bakıyordu. He bu arada siz denizi merak ettiniz değilmi? Deniz benim erkek arkadaşımdı. Hatta daha ötesi herzaman yanında olan siradsim arkadasim sevgilimdi. 1 sene önce vefat etmişti. Ama tabikide vefat etti zaman çıkmıyorduk arkadaş olarak konuşuyorduk hatta kardeş olmuştuk. Şimdi deli gibi hoşlandığım cocuk nasil olurda eski sevgilim en yakın arkadaşı olurdu. Nabicaktim ben? Nasil diyecektim senden hoşlanıyorum diye...

ELINI VER...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin