Hat év telt el azóta. Sigyn felnőtt, igazi nő lett, harcos. Bölcsessége gyarapodott, tudását bővítette a kilenc birodalom mindegyikében.
Fandrallal szerelmük mint a láng, hamar fellobbant, de el is aludt. Barátságuk viszont megmaradt.
Ám ahogy teltek az évek, Sigyn egyre inkább csak Asgardra tudott gondolni. Oda egyszer sem látogattak vissza. Bajtársai arcán is látta a honvágyat, amit lassan már alig tudtak visszafogni.
Sigyn egyedül őrizte a tüzet aznap, mikor kezdetét vette a hetedik évük. Kimért, precíz mozdulatokkal pakolta egymásra a fahasábokat, mikor Fandral lépett mellé.
- Sigyn! - A férfi letérdelt hozzá. Arcán az évek nem látszottak meg, de szemébe a pajkos csillogás mellé komolyság is költözött. - Hírnök jött hozzánk.
- Igazán? - Sigyn félbehagyta munkáját. - Kicsoda?
- Egy varjú. Levelet hozott.
- Elolvastad már?
- Igen. Odin visszarendeli a csapatunkat.
- Minek okán? - A lány arca meglepettséget tükrözött. - Történt valami Asgardban?
- Ami azt illeti igen. - Fandral elmosolyodott. - Thort megkoronázzák, s erre az eseményre mindenkinek el kell jönnie aki számít.
- Mikor indulunk? - Nevetett Sigyn.
- Most azonnal. Szóval az a tűz már nem kell...
Sigyn testében végtelen boldogság áradt szét. Eloltotta a tüzet és összeszedte fegyvereit, ruháit, majd csatlakozott az egyre gyülekező katonákhoz. Fandral mellé lépett, feltekintve az égre.
- Mily gyorsan összeszedték magukat. - Jegyezte meg csipkelődve.
- Vonzó okuk volt rá. - Válaszolta a férfi. - De most... Heimdall!
A Bifrost örvénye egy szempillantás alatt magába rántotta őket. Száguldottak Asgard felé. Csupán pár pillanatot kellett várniuk, hogy megpillantsák a kapu őrzőjét.
- Üdvözöllek titeket!
- Heimdall! - Biccentett Fandral. - Rég láttalak. Mondd csak, Thort hol találom?
- Odinnal a trónteremben értekezik. És magának. - Itt Sigynre szegezte átható arany tekintetét. - Lokit a szobájában találja.
A lány kissé elvörösödött és elrebegett egy köszönömöt, majd társait parancsnokuk és Heimdall felügyeletére hagyva a palota felé indult. Valaki már várt rá...
Az ajtó ugyanaz maradt, talán párszor átfesthették az évek alatt, de a tónust sohasem tévesztették el. Amíg itt lakott csak párszor járt a szobában, így kissé remegő kézzel kopogott be.
- Tessék! - Sigyn fellélegzett, az ismerős hang hallatára. Benyitott.
Loki asztalánál ült egy hatalmas kötet társaságában, de az érkező hangjára feltekintett. A lány megállapította, hogy ő nem változott egy csöppet sem, talán csak haja lett hosszabb néhány centivel.
- Sigyn!
- Én vagyok az. - Idegességében az újonnani találkozástól a kardja markolatát piszkálta. - Visszajöttem.
- Pedig azt hittem, hogy nem fogsz. - Loki egészen közel lépett hozzá.
- Hisz megígértem. Mondtam: találkozunk még.
- És én el sem köszöntem. - A herceg félrepillantott. - Te és Fandral...
- Szerelmünk mint a láng... Már elaludt.
- És meddig maradtok?
- A herceg koronázására visszarendelték a csapatokat. Utána úgy hiszem, elmegyünk.
- Igen. - Loki arcán árnyék suhant át. - A koronázás.
- De addig még sok időnk van, csaknem egy hét. - Sigyn mosolygott. - S ez idő alatt annyi mindent csinálhatunk még. Meg kell verned harcban, hogy kvittek legyünk, nemde?
Loki egy lassú mozdulattal kedvenc tőrjét idézte tenyerébe.
- Azt hiszem igazad van...
DU LIEST GERADE
We are one forever (HUN)
FanfictionAsgard. Falainak határán belül egy női szív gyászba burkolódzik és magányba taszítja önmagát. Segíthet neki valaki? Lehet e több a barátságból, a szerelemből? Vagy az árulás és tudatlanság tönkretesz mindent? Ha a szívek megint elszakadnak összeforr...