Odin meglepett volt, ugyanakkor mintha tudta volna mivel áll szemben.
- Gyertek velem! - Invitálta őket, ahogy Sigynből, Thorból és Janeből álló kis kíséretét a könyvtár irányába vezette. - Vannak ereklyék, amelyek az univerzum előttről származnak. Ami benne van az is egy ilyen. A kilenc birodalom nem tart örökké.
Sigyn meghitten nézett fel az élet fájának hiteles, fénylő másolatára a szoba közepén. Tisztán ki tudta venni Asgardot és Midgardot, miről csak Loki pusztítása jutott az eszébe. Igazán megfeledkezhetne már a hercegről...
- Midőn volt hajnaluk, úgy lesz alkonyuk. - Magyarázott tovább Odin, s levett egy könyvet a legközelebbi polcról. A lapokon aranyozott képek tekeregtek, sötét elfeket ábrázolva.
- Da a hajnal előtt, a sötétség erői, sötét elfek uralkodtak mindenhol, kérlelhetetlenül.
- " Az örök sötétség szülöttei, a sötét elfek jöttek, hogy elorozzák a fényt. " - Idézte fel Sigyn a régi sorokat.
- Anyám mesélt erről kiskoromban. - Emlékezett Thor.
- A vezérük, Malekith fegyvert készített a sötétségből, - Folytatta Odin. - melyet Éternek nevezett. Míg a más ereklyék kőből vannak, addig az Éter folyékony és folyton változik. És mindenhol sötétséget csinál, gazdatestet keres, és kiszívja az életerejüket. Malekith arra használta az Étert, hogy az univerzumot újra sötétségbe borítsa. De a végtelen öldöklés után, az apám Bor, diadalmaskodott felettük, és megteremtette a békét, ami évezredek óta tart.
- Hogy csinálta? - Kérdezte Jane.
- Megölte őket. - Válaszolta Sigyn, ki jártas volt ezen háborúk történetében.
- Biztos ez? - Kételkedett Thor. - Úgy tudtam az Éter is velük pusztult, most mégis itt van.
- A sötét elfek elpusztultak. - Jelentette ki határozottan Odin.
- A könyv nem említi, hogy szedjük ki belőlem? - Aggódott saját épségéért Jane.
- Nem, nem említi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We are one forever (HUN)
Hayran KurguAsgard. Falainak határán belül egy női szív gyászba burkolódzik és magányba taszítja önmagát. Segíthet neki valaki? Lehet e több a barátságból, a szerelemből? Vagy az árulás és tudatlanság tönkretesz mindent? Ha a szívek megint elszakadnak összeforr...