11 fejezet: Az áruló Odin házában...

270 33 1
                                    

Loki olyan arcot vágott, mintha ezer jégóriás verné egyszerre. Csak állt a fal mellet, s gyötrődött magában. 

- Loki? - Próbálkozott Sigyn újra meg újra. A mögötte pihenő harcosokra nézett, kik összegyűltek a tűz körül. - Gyere közénk, s mondd el mi a baj...

- Nem. - Motyogta a herceg. 

- Nem bízol bennem? 

- Apám most átkozta ki a bátyámat Sigyn. 

- Úgy beszélsz Thorról, mintha már nem lenne közöttünk. Él még, csak Midgardon van...

- Nem lett volna szabad elengedni! - Tette hozzá Volstagg, mikor meghallotta, hogy miről beszélnek. 

- Nem lehetett megállítani. - Sif lassan leült. 

- De legalább csak száműzött, és nem halott. - Erősítette meg Fandral Sigynt. - Mi is azok lennénk, ha az az őr nem figyelmezteti Odint. 

- Honnét tudta egyáltalán? - Kérdezte Volstagg, miközben Hogunt figyelte amint a karján éktelenkedő fagyási sérüléseket kezeli. 

- Én szóltam neki. - Bökte ki végre Loki. 

- Mi? - Fandral a herceg felé fordult. 

- Meghagytam neki, hogy indultunk után menjen Odinhoz. Korbács jár neki, nem kellett volna Jötünheimbe érnünk.

- Te szóltál az őrnek?! 

- Volstagg...- Próbálta a harcost csitítani Sigyn. 

- Megmentettem magunkat. - Vágott vissza Loki. - És Thort. Nem tudhattam, hogy apánk kiátkozza a tettéért. 

- Loki... - Sigynnek támadt egy ötlete. - Járulj Atyád színe elé, és térítsd jobb belátásra. 

- És aztán mi lesz? Mindannyiótoknál jobban szeretem Thort, de tudjátok milyen! Arrogáns, vakmerő és veszélyes! Láttátok milyen volt ma! Hát ilyen király kell Asgardnak? - Azzal kiviharzott az ajtón. 

- Asgard javáról beszél, de mindig féltékeny volt Thorra. - Suttogta Sif. 

- Hálásnak kéne lennünk, megmentette az életünket! - Pillantott körbe Volstagg. 

- Laufey szerint árulók voltak Odin házában. - Kezdte Hogun. - Egy varázslómester bejuttathat három Jötünt Asgardba. 

- Loki mindig is bajkeverő volt... - Fandral Sigynre nézett. - Menj utána. 

A lány bólintott. Belökve a hatalmas aranyozott ajtószárnyakat kilépett a folyósóra. Még látta a herceg távolodó alakját. 

- Loki!

We are one forever (HUN)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora