1.kapitola

7.5K 297 53
                                    

Budík začal zvonit. Chvíli jsem se převáloval, ale nakonec jsem vylezl. Šel jsem do koupelny oblékl se a přehodil přes hlavu kapuci.

Seběhl jsem schody dolů. V obýváku na gauči jsem viděl svoji mámu jak spí a drží flašku alkoholu v ruce. Potichu jsem prošel a zamířil do kuchyně, otevřel jsem ledničku a vytáhl jogurt. Rychle jsem ho do sebe hodil a vydal se do školy.

################### Po škole ######################

Šel jsem pomalu domů „Hej... Keinji“ uslyšel jsem za sebou. Otočil jsem se. Stali tam fotbalisti a šly za mnou, nahlas jsem polkl.

Nevím proč byl jsem jako přilepení, zatím co já jsem se ani nepohl tak oni byli už u mě „tak co jdeš na párty?“ zeptal se mě Black a přehodil svoji ruku přes moje ramena „a-asi n-ne“ zakoktal jsem se a cítil jak se červenám „no tak bude sranda“ tentokrát to řekl nějaký z fotbalistů.

Chvíli mě ještě přemlouvali a já nakonec kývl, byl jsem ve svém pokoji a vytáhl si věci které si vezmu na párty.

Máma nebyla doma asi je v práci jestli tam ještě vůbec chodí ani bysem se nedivil kdyby jí vyrazili, byl jsem unavení tak jsem šel spát.

##################### na večer ####################

Vzbudila mě velká rána v kuchyni rychle jsem se tam vydal, máma stála ve střepech asi ji upadla flaška z alkoholem už byla opilá „pojď mami... pojď půjdeš si lehnout“ držel jsem mámu aby neupadla a vedl ji do obýváku položil jsem ji na gauč a přikryl ji dekou, otočil jsem ji na bok kdyby náhodou chtěla zvracet tak aby se neudusila, vrátil jsem se do kuchyně kde jsem uklidil střepy.

Uklidil jsem a šel se osprchovat aby jsem nesmrděl po alkoholu, teplé kapky vody dopadají na moji kůži je to příjemné vzal jsem si mýdlo které na mé pokožce nechával bublinky, oplachl jsem bublinky a vylezl jsem ze sprchového koutu.

Usušil jsem se a oblékl přehodil jsem si kapuci přes ouška a skontroloval jestli můj ocas nejde vydět, vyšel jsem z koupelny a šel skontrolovat  mámu do obýváku v klidu odechovala a já jsem se konečně mohl vydat na párty.

Šel jsem pomalu k Ryuumu domu bylo to docela daleko, zbývalo ještě pár metrů a já už slyšel hudbu.

Stál jsem před dveřmi a přemýšlel jestli mám nebo nemám vejít dovnitř najednou se otevřeli dveře a tam stál Black „tak půjdeš dál nebo budeš stát venku“ řekl a usmál se jenom jsem kývl a vešel dovnitř, bylo tam spoustu lidí většina znich držela modré plastové kelímky s alkoholem.

„Tak co si dáš? pivo nebo něco tvrdčího“ zeptal se mě myslím že se jmenuje Bill ale nevím to jistě „já nepiju“ řekl jsem rozhodnutě „nalej mu vodku“ řekl za mnou Black „ale já...“ chtěl jsem protestovat „na a dodna“ podal mi ten kluk vodku, držel jsem skleničku v ruce „hoď to do sebe“ řekl Black.

Hodil jsem ho do sebe a začal jsem kašlat „ty si roztomilej“ řekla mi nějaká holka a pohladila mě po tváři „není zviklej... Ale zvikne si“ a dávali mi další skleničku.

Bylo mi blbje ale furt jsem se držel no aspoň jsem zvládal chodit, ležel jsem v obýváku na gauči a ostatní byly ještě v kuchyni no spíš přenášeli flašky s alkoholem, bylo nás tu už jenom deset ostatní už museli.

Všichni už jsme byli v obýváku „ja se nudím“ zaskučela jedna holka „zahrajem flašku“ vykřikl Black společně s ostatními „pane bože neee“ zakňučel jsem ale to už všichni seděli do kruhu a ve prostřed ležela flaška, všichni upřeli na mě pohled kvůli toho že jsem furt ležel a ani se nepohl „no tak jo“ sedl jsem si vedle dvou kluků flaška se roztočila a ukázala na někoho.

Asi o půl hodiny nás hrálo jenom pět flaška se začala točit a padla na Ryuu „no tak to uděláme zajímavější... Líbej te se pět sekund“ řekla holka  „a s kým?“ zeptal se Black a já zatím začít pít  „s Lebertem“ vyplivl jsem vodu „c-co? Tak to ani náhodou“ vyhrkl jsem ze sebe „tak fajn Leberte... sundej mikinu“ tak to ani náhodou „fajn vyhráli jste“ řekl jsem a to se už Ryuu nakláněl ke mě.

„Takže až se polibite spustím stopky“ řekla znovu ta holka a já přikývl byly jsme hodně blízko ale jeho obličej se začal ještě  přibližoval naše rty se střetli a já raději zavřel oči cítil jsem jeho jazyk jak se pomalu dostal do mé pusy, naše jazyky se začali  kroutit najednou se hnusní pocit měnil na slastnej pocit začal jsem spolupracovat a trochu víc se do toho zažral pochvili jsme se odpojili neměli jsme vzduch „no místo pěti sekund dvě minuty... Dobrý“ usoudila ta holka a já určitě musel být červený jako rajče... Ale hrálo se dál.

Nakonec všichni pomalu odcházeli nakonec odešel i poslední člověk a já se vydal také ke vchodovým dveřím u kterých čekal Ryuu začal jsem se obouvat „takže ty už jdeš?“ zeptal se mě a já jenom přikývl ucítil jsem jeho ruku okolo mého pasu „a co kdybys tu spal“ otočil mě obličejem k sobě „no to by rozhodně ne...“ nestil  jsem ani dořict větu a už jsem měl jeho rty nalepené na mích.

Naše jazyky spolu vedli drsní souboj který byl úžasný pochvili se odpojil ani jsem si nevšiml že jsme v jeho pokoji sundal mi mikinu spolu z tričkem a znovu jsme se začali líbat no a vy víte jak to skončilo.

Za chyby se předem omlouvám čeština se mnou kamarádka není 😁 doufam že se bude líbit 😍😘

Ja nejsem kocourek Kde žijí příběhy. Začni objevovat