Všichni šli domů dělat večeři tedy kromě mě já jsem ležel na trávě a koukal se nahoru, létají tam ptáci strašně jim závidím prostě si odletí kdy chcou, kam chcou.
Najednou jsem si spoměl na mámu pamatoval jsem si ještě ty hezké časy než začala pít, cítil jsem jak se mi chce brečet zedl jsem se z trávy a šel do domu.
„Už jsme pro tebe chtěli jít tak pojď " řekl Daiki ani jsem se na něho nepodíval „nemam hlad" řekl jsem jednoduše a vybíhal schody na horu „Keinji!" tentokrát to zařval jinčí hlas mě až příliš známí ano Ryuu, ani jsem se nezastavil ani jse se neohledl prostě jsem běžel dál, konečně jsem byl ve svém pokoji.
Šel jsem se osprchovat, když jsem se vrátil seděl tam Ryuu, šel jsem si pro trič ko štěstí že si boxerky beru vždycky sebo bylo mi velký měl jsem ho skoro po kolena „Keinji já si s tebou vážně nevím rady" řekl Ryuu a rozplacl se na posteli lehl jsem si vedle něho „tak co budeme dělat?" zeptal se mě a už mi chtěl sundat tričko, hled jsem se vymrštěl do sedu „koukneme se na film" vysypal jsem ze sebe, cítil jsem že jsem červený až na prdeli „tak jo" řekl Ryuu ani jsem se na něj nemusel podívat aby jsem věděl že se usmívá.
Ryuu zapl notebook a pustil tam nějakej film lehl jsem si na jeho rameno a usnul.
################### Další den ráno ##################
Probudil jsem se v jedenáct, vylezl jsem z postele, oblikl jsem si triko a kraťase které mi držel pasek a šel jsem do obýváku, byly tam jenom Nikki a Nori „dobré ráno ospalče“ řekl Nori „dobré... Kde jsou ostatní?“ zeptal jsem se a protáhl se „jeli nakupovat“ odpověděl Nikki jenom jsem kyvl „jo a máme udělat palačinky“ řekl Nori „tak se do toho pustíme ne?“ oba dva vstali z gauče a společně jsme se vydali do kuchyně. Začali jsme chistat věci které na to potřebujem mouku, vajíčko....
#################### o něco později ##################
Konečně jsme měli hotové těsto Nikki si vzal kousek do ruky a mě v tu dobu napadla šílená věc, chitil jsem kousek těsta a hodil ho po Nikki zasáhl jsem mu břicho „je promiň“ řekl jsem z úsměvem „to vůbec nevadí“ řekl Nikki a hodil po mě těsto já jsem se sklonil a on zasáhl Noriho takhle vznikla těstová válka, běhali jsme různě po domě a házeli na sebe těsto.
Nori mi ho hodil přímo do vlasů kde se nádherně zacuckal, Nori stál před vchodovými dveřmi „ty hajzlíků!“ zařval jsem na něj a hodil to po něm v ten moment se dveře otevřeli a ještě k tomu se Nori sklonil a to těsto se rozplaclo na Ryuumuvu obličeji „huuuups“ řekl jsem když jsem ho uviděl „Keinjíí!!“ zařval na mě Ryuu v tu chvíli přišel do síně Nikki s těstem v ruce...
Já, Nikki a Nori jsme seděli na gauči a nad náma staly Ryuu s dvojčaty, všichni tři se tvářili náštvaně a Nikki s Nori provinile no a já jsem se usmíval připadalo mi strašně vtipné když jsem se kouk na Ryuuv obličej s těstem „koho to napadlo?“ řekl naštvaně Daichi „mě“ řekl jsem a koukal jsem se mu do očí „to si ze mě děláš srandu Keinji?“ řekl Ryuu „jak se to sakra chováš?“ začal zvedat hlas, ja jsem vztal z gauče „a jak se chováte vy k nám? Jsme snad nějaké zvířat...“ nenechal mě ani domluvit „ale neci jsou domácí zvířata už to pochop!“ zařval mi do obličeje jenom jsem zakroutil hlavou na nesouhlas a odstrčil ho od sebe a šel prič „ale mi jsme ještě nedomluvili“ zařval na mě znovu Ryuu „ale já jo" řekl jsem a vešel do síně hned za mnou vešel do ní Ryuu a chitil mě za ruku „nech mě bejt“ zavrčel jsem na něj a trhl jsem rukou aby jsem se zbavil jeho ruky ale furt mě držel.
„Keiniji“ zavrčel skrz zuby koukali jsme se do očí ale nic jsem z nich nevyčetl „běž to uklidit" řekl a pustil mi ruku, no tak jsem začal uklízet.
################# o pár hodin později ################
Konečně jsem měl hotového pokoje byl jsem spoceny a unavený venku byli třicítky a já jsem uklízel už mi zbývalo jenom koberec který je na schodech, sundal jsem si tričko a začal drhnout koberec, oči mi ztěžkly a já usnul.
#################### o něco později ##################
Probudil jsem se v postely vztal jsem a vyšel z pokoje věcy na čištění byly na stejném místě kde jsem je nechal, znovu jsem se pustil do drhnuti.
Konečně bylo hotovo uklidil jsem věcy a šel si užít zaslouženou vanu, vyslikl jsem se a vlezl do předem napuštěné vany, umýl jsem si vlasy a celé tělo od potu, vylezl jsem a...
ČTEŠ
Ja nejsem kocourek
Randombyl jsem pozvanej na párty... ale nějak se to zvrhlo, a teď patřím kapitánovi fotbalového týmu. Upozornění: Tento příběh je o dvou klucích!!!! Občas se budou vyskytovat vulgarismy a sexuální scény 8.4.2020. - 🥇 #neko 🙈💕