7.kapitola

3.9K 175 25
                                    

... šel jsem do obýváku všichni tam seděli a koukali se na film „už jsi to uklidil“ řekl Ryuu ale ani se na mě ne otočil dělal jsem že jsem ho neslyšel a zmizel v kuchyni, hledal jsem něco na jídlo „ty neumíš odpovídat?“ zavrtěl jsem hlavou na zápornou odpověď a vytáhl si máslo a džem dál jsem si to na linku a vytáhl si chleba a nůž, začal jsem si mazat chleba najednou jsem ucítil zasebou jeho tělo jak si mě k sobě mačká „ti dám na holou jestli nebudeš poslouchat“ zavrčel mi do ucha a následně mi ho skousl.

Otočil jsem se k němu tváří „a co když budu hodnej?“ řekl jsem a koukal se do jeho očí „tak si vybereš odměnu“ řekl a já mu začal pusinkovat krk „a mužů“ pusa „si ji vybrat“ další „sam?“ tentokrát jsem mu krk olízl na což zareagoval a vysadil si mě na linku a začal mě líbat, naše jazyky se do sebe různě pletli a sváděli souboje, nachvili jsme se odpojili aby si Ryuu sundal tričko odhodí ho někam do zadu a znovu jsme se začali líbat slyšel jsem kroky ale bylo mi to jedno „ooo pardón“ na to jsme se oba od sebe odpojili a koukali na nezvaného hosta byl to Daichi „nenechte se rušit“ seskočil jsem z linky dál jsem Ryuuvi pusu na líčko „dobrou noc“ řekl jsem a šel na horu, lehl jsem si do postele a hned jsem usnul.

##################### Ráno ########################

„Stavej zlatičko" uslyšel jsem a ucitil jak mi dal pusu na čelo „mě se nechce“ řekl jsem a otočil se na druhou stranu „ale notak už je pul dvanacté“ řekl Ryuu a vztal z postele ovšem byl nahy, sedl jsem si „Ryuu nechtěl bys něco podníknout když jsou ty prazdniny?“ zeptal jsem se ho mezi tím co on si vybiral ve skřini věcy ktere si obleče „jak jako? Že by jsme udělali jedno dení vylet?“ zeptal se mě „no spiše jsem myslel na vice dení vylet... Mužem jet třeba pod stan co?“ nabídl jsem „jo ale musíme koupit stan a věcy“ řekl nezaujatě „jo a kdy pojedem?“ řekl jsem no spíše neřekl ale zapištěl jsem „No dneska určitě ne„ odpověděl a otočil se na mě.

„Proč ne?“ řekl jsem „protože dneska je přivítací party“ řekl  „to si ze mě děláš srandu“ řekl jsem a naznačil jsem že se zastřelím a spadl na postel „ale prosím tě aspoň poznáš nové lidi a budou tu i neci se kterýma se můžeš se známít“ řekl a hodil po mě nějaké oblečení, potom vyšel z pokoje.

Oblékl jsem se a taky vyšel z pokoje, zamířil jsem si to do kuchyně „jakto že jsme nic neslyšeli?“ zeptal se Daiki „co by jste měli slyšet?“ zeptal jsem se „no steny a vzdychání a tak..“ řekl Daichi na což jsem vyvalil oči „včera se nic nestalo, žádnej sex nebyl než jsem došel k němu do pokoje usnul“ řekl Ryuu „ Keinji zavři aspoň tu pusu když se divíš “ až teď jsem si všiml že mám otevřenou pusu rychle jsem jí zavřel a sedl si na židli, začali jsme snídat ti tři se o něčem bavili a já měl strašnej hlad házel jsem do sebe čokoládové lupínky, koukl jsem se na všechni ale nikdo si mě nevšímal až potom Ryuu se na mě zamračil „jez pomalu nebo ti zaskočí“ no to určitě řekl jsem si v mysli.

Najednou se ozvalo troubení Daichi vstal od stolu a koukl se z okna „už je tady“ řekl a šel ke vchodovým dveřím za ním se vydal i Daiki a Ryuu, vstal jsem a koukl se z okna stalo tam černé auto a z něj vystoupil nějakej kluk „kdo to je?“ zeptal jsem se Nori vstal od stolu a šel za mnou „ to je Christian je to kamarád od našich panu je strašně hodnej“ řekl Nori „a umí skvěle drbat za ušima“ vypískl Nikki „aha“ řekl jsem a vrátil se k jídlu.

Vešli do vnitř „čau kluci“ řekl cizí hlas oba odpověděli s nadšením hlasem a já se dal cpal „Keinji neumíš pozdravit“ řekl trochu naštvaný Ryuuv hlas zavrtím hlavou na zápornou odpověď a kouknu se na Ryuua mám plné škraně, Ryuu má neutrální obličej ale vidím v jeho očích naštvanost „jaj.. nevěděl jsem že jste si pořídili dalšího..“ řekl a pohladil mě po hlavě „ten je Ryuuv“ řekl Daichi „je trochu nevychovanej“ řekl Christian „taky není z útulku“ řekl Ryuu „žil normálně a dokonce chodil do školy“.

#################### Odpoledne #####################

Ležel jsem na gauči, měl jsem položenou hlavu na Christianovy který mě drbal a Nikki měl pravdu opravdu skvěle drbe, spokojeně jsem vrněl najednou jsem uslyšel Daikiho „hej.. Ryuu pojď sem... A prí že neumí vrnět“ otevřel jsem oči stal tam Ryuu a koukal se na mě udivením pohledem „tak pojďte přijel Jack s chlastem a potřebuje pomoc“ řekl Daichi který zrovna vstoupit do obýváku a upřel na mě udivení pohled.

Vstal jsem a šel ke vchodovým dveřím „kam si myslíš že jdeš?“ zeptá se mě Ryuu a příchytné mi dveře „pomoct“ řeknu a snažím se otevřít dveře „ani náhodou bjež si sednout a buď hodnej“ řekl a odstrčil mě od dveřích, sedl jsem si na schody a čekal nosili do vnitř krabice s alkoholem slyšel jsem jak o sebe sklenice cinkáji.

Všichni byly v doma vyšel jsem ven a šel k autu potom se podívám na otevřenou bránu stojím na místě s krabici s alkoholem a koukám na bránu, bránu která vždycky byla zavřená dneska je otevřena táhne mě to ven tak moc... Položil jsem krabici a šel jsem, zastavil jsem se těsně za branou „Keinji neříkal jsem ti něco?!“ řekl Ryuu naštvanej hlas a jeho ruka mi chitila moji.

Otočil jsem se na Ryuua v mojich očích byly slzy které jsem nechtěl vypustit na svět kdybych měl peníze tak bych byl už dávno prič, Ryuu mě přítahl do objetí jako kdyby vycitil že je mi nanic ale kvůli koho... Kvůli tobě, pustil mě ze svého sevření a já šel k autu a vzal jednu krabici a šel jsem do vnitř, když bylo všechno na nošeno tak jsem byl v obýváku našel jsem tužku a papír začal jsem si kreslit nakreslil jsem dvě oči ve kterých byly slzy.

Ten papír jsem složil a dál do kapce, lehl jsem si na gauč a usnul. (pokračování příště)

Ja nejsem kocourek Kde žijí příběhy. Začni objevovat