12. kapitola

2.1K 114 31
                                    

Ráno jsem vstal a šel do sprchy, koukl jsem se na svoje tělo na kterém jsem měl modřiny a různé odřeninky,  zapomněl jsem si vzít sebou věci na převlečení tak jsem si obmotal kolem sebe ručník a šel do pokoje.

„Kainji“ řekne Ryuu který stojí u pro střed pokoje a na podletí seděla Alice šel jsem kolem nich a šel si pro oblečení, když jsem šel nazpátek a procházel kolem Alice „tohle je moje postel“ zavrčim „Kainji!“ uslyším Ryuua ale stejně Alice vztane „laskavě se začni chovat a připrav se pojedeme dneska nakupovat“ řekne Ryuu „oki jenom já a ty“ řekne.

„No ty, já a Alice“ řekne Ryuu „už jsem jednou říkal že s Alexou nikam nepůjdu“ řeknu a schválně změním jméno „ja jsem Alice“ řekne Alice „a není to jedno A jako A“ řeknu a vejdu do koupelny kde se převleču.

Vyjdu ven tentokrát tam je jenom Ryuu který stál u okna a koukal ven „Kainji nepřeju si abys ses choval takhle“ řekne Ryuu a koukne se na mě „jak takhle? Že řeknu svůj názor“ řeknu „ano tvůj názor nikoho nezajímá“ řekne a přijde ke mě „no ale já jsem nebyl vychován abych držel hubu a poslouchal... nejsem zvíře a nikdy jim nebudu“ řeknu a odstrčím ho od sebe „a ty jsi laskavě běž za Alexou...“ nenechal mě domluvit „Alice... jmenuje se Alice“ řekne Ryuu „a jsi zvíře a budeš mě poslouchat“ řekne.

A skončím pod ním na posteli „tak i kdybych byl zvíře tak mám větší iq než ty“ zařvu mu do obličeje, a snažím se ho odstrčit, chytí mi ruce a přitlačí je k posteli „Kainji...“ zavrni tak krásně že kdybych nebyl naštvaný tak bych se mu přilepil na rty.

Přiblížil svoji hlavu k mé cítil jsem znovu vůní jeho dechu znovu ten známý mentol „ani to neskoušej“ řeknu ale v mém hlase jde slyšet jak moc pochybuji, stejně přilepí svoje rty k mým.

Kroutil jsem se pod ním a nakonec ho zasáhl do slabin a on se svalil vedle „copak? Alexa ti nedala tak si chceš zašukal se mnou!“ zavřu na něj, a vstanu z postele a odejdu s místnosti.

V hlavě mi probíhá to co jsem udělal kdyby se mi to nepovedlo udělat tak bych se mu asi poddal, vezmu si jídlo a sednu si ke stolu „kde máš Ryuua?“ zeptá se Alice „asi v mém pokoji... Měla bys mu donést led budou ho bolet koule“ řeknu a Alice se zvedne a odejde.

„Vy jste spolu měli sex?“ zeptá se Nikki „Nikki!“ zakřičí na něho Daiki „ne neměli jenom se setkal jeho rozkrok s mým kolenem“ řeknu a Nikki s Norim se začnou smát, pochvili se začnou smát i dvojčata.

Po asi pěti minutách přišel Ryuu i s Alici sedne si a Alice mu šla pro jídlo „jak jste se vyspali?“ zeptá se Ryuu a Nori se začne smát hned po něm všichni ostatní kromě Ryuua který nechápal o co jde „co jsem řekl?“ zeptá se „proč jsi si nešel nabrat jídlo?“ zeptám se „snad tě neboli rozkrok“ řeknu a začnu se smát „no Kainji se pochlubil že tvuj rozkrok a jeho koleno se setkali“ řekne Daiki a hned na to se začne smát.

„Haha moc vtipné“ řekne Ryuu a Alice se vrátí s jídlem „a tady máš led“ řekne a znovu se všichni začnou smát, po snídani jdeme s klukama na sjezdovku si trochu zalyžovat potom jsme šli do bazénu a skončili v sauně.

Když jsme vyšle ze sauny dal jsem si rychlou sprchu, když vyjdu ze sprchy tak je tam Ryuu který drží vodítko „pojď ke mě“ řekne a chytí vodítko za karabinu „ja jsem říkal že nikam nejdu“ řeknu a vlezu na postel „Kainji!“ zavrčí a okamžitě se mě chtěl chytit.

Asi po dvou minutách mě chytil, když mi připl vodítko tak ještě něco vytáhl z kapsy byl to pásek který mi dal pod obojek „to to máš kdybys náhodou jsi nechtěl poslouchat“ řekne a vytáhne ještě něco z kapsy to ztiskne a ten proužek mě začne kopat „jo tak elektrický obojek“ řeknu „nebuď drzí... Toto je jenom první stupeň a jejich dvacet... takže se uklidní“ řekne a vstane.

Pořád jsem ležel Ryuu škubl vodítke „jak vidím tak už tě koule nebolí“ řeknu a začnu se smát na to hnedka dostanu elektrický šok.

Nakonec jsem pomocí vodítka a elektrickým šoku byl nucen nastoupit do auta a jeli jsme do obchodního centra.

V obchodním centra bylo hodně lidí, viděl jsem asi pět lidí kteří taky měli neka, je to tak odporné vlastnit člověka měli bychom mít stejná práva, ale zatím jsme o něco niž než zvířata u zvířat je aspoň zakázáno je držet jenom na mláďata nebo je nějakým způsobem zmrzačit nebo dokonce zabít, promítal jsem si v hlavě.

Když v tom mě Ryuu zatáhl za vodítko zastavil jsem a koukl se na Ryuua který mě přitáhl k sobě a k Alici „jsi nějaký smutný“ řekne Alice a šahne mi na tvář „nešahej na mě!“ zavrčim a odstrčím její ruku na stranu „Kainji!“ uslyším „co zase jsem udělal neumíš říct Alexo nešahej na Kainjiho nebo tě brzo pokouše a poškrábe“ řeknu „když mám být zvíře tak ze vším všudy“ řeknu  a rozejdu  se pryč na což za chvíli ucítím jak se vodítko napnulo.

Nakonec jsem se začal škrtit ale furt jsem šel nakonec mě Ryuu přitáhl, a tentokrát mě držel nakrátko, Alice se lepila na Ryuua a já se snažil držet dál od nich „Ryuu já bych s Kainjim chtěla jít do toho obchodu“ řekne Alice a udělala taky divní ksicht „tak já půjdu s vámi“ řekne Ryuu „no já si s ním chtěla promluvit o té věci...“ řekne Alice „no já nevím je moc mladý“ řekne Ryuu „ale včera jsi říkal něco jiného“ řekne Alice „tak uvidíš jak bude reagovat“ řekne Ryuu.

A dá ji vodítko „ja s ní nikam nejdu“ řeknu a zapřu se to si pište že jsem silnější než ona „Kainji toto je poslední obchod kam musíš jít potom si můžeš jít kam chceš“ řekne Ryuu „chci domů, do školy a za mámou“ řeknu a Ryuu po mě hodí divný pohled „fajn...“ zavrčim a jdu s Alici která vleze do obchodu s oblečením kouká se na různé věci, vezme nějaké kalhoty a zkouší si je na sobě „ty nic na sebe nechceš“ zeptá se „ne“ řeknu.

Ucítím jak mi někdo chytá ocas, otočím se a tam byl kočárek s malou holčičkou, začal jsem machat ocasem před ní, smála se a snažila se ho chytit neříkám že se jí to někdy nepovedlo, sice to někdy i bolelo ale jinak to bylo v pohodě.

......Pokračování příště......

Doufám že se další kapitola líbila 😍😍

Ja nejsem kocourek Kde žijí příběhy. Začni objevovat