အပ္မႈိခ်ဥ္ငံစပ္သုတ္

642 31 2
                                    

၁၀ မိနစ္​နဲ႔ အသုပ္​​ေလးတစ္​ပြဲ ဖန္​တီးမယ္​.

#အပ္​မိႈခ်ဥ္​ငံစပ္​သုပ္​ 👈

👉 လိုအပ္​​ေသာအမယ္​မ်ား (အပ္​မိႈတစ္​ထုပ္​ လူ ၃ ​ေယာက္​စာ)

- အိမ္​အနီးအနား၀န္​းက်င္​က Mart ​ေတြမွာ​ေတာင္​ ရႏိုင္​တဲ့ အပ္​မိႈ တစ္​ထုပ္​ (1350 ks)
- ခရမ္​းခ်ဥ္​သီး အ​ေန​ေတာ္​ တစ္​လံုးခြဲ (ႀကိဳက္​ရင္​ ႏွစ္​လံုးထည္​့လို႔ရပါတယ္​)
- ထန္​းလ်က္​ခဲ တစ္​ခဲ (အ​ေန​ေတာ္​လံုး)
- ​ေျမပဲ ထမင္​းစားဇြန္​း တစ္​ဇြန္​းစာ (ခ်ိန္​ဆပါ. ​ေျမပဲမ်ားရင္​ အီၿပီး စားမ​ေကာင္​းပါ)
- င႐ုတ္​သီးစိမ္​း (အစပ္​ႀကိဳက္​ရင္​ အ​​ေသး​ေလး​ေတြ သံုးပါ. အ​ေတာင္​့ႀကီး ၁၃~၁၅ ​ေတာင္​့)
- သံပုရာသီး တစ္​လံုး (သံပုရာသီး မ႐ွိလို႔ ​ေ႐ွာက္​သီးထည္​့လိုက္​ရတယ္​ 😁)
- ပုစြန္​​ေျခာက္​ အနည္​းငယ္​ (အ​ေကာင္​းႀကိဳက္​သူမ်ား လိုသ​ေလာက္​သာထည္​့စား)
- ငံျပာရည္​ လက္​ဖက္​စားဇြန္​း ၂ ဇြန္​း
- အခ်ိဳမႈန္​႔ အနည္​းငယ္​

ကုန္​က်စရိတ္​ - ၁၅၀၀ က်ပ္​​ေက်ာ္​​ေက်ာ္​ႏွင္​့ ၃ ​ေယာက္​စာ ရပါတယ္​.
#အစားႀကီးရင္​​ေတာ့ #သံုး​ေယာက္​စာမရ 😁😁😁

👉 ျပင္​ဆင္​ျပဳလုပ္​နည္​း

- အပ္​မိႈကို ​အျမစ္​ျဖတ္ ​ေ​ရစင္​စင္​​ေဆးၿပီး ​ေရ​ေႏြး​ေဖ်ာပါ (​ေရ​ေႏြးအဆင္​သင္​့မ႐ွိရင္​ ျပဳတ္​ပါ. ၅ မိနစ္​)

- ျပဳတ္​ထားတုန္​း ​ေျမပဲ, ထန္​းလ်က္​, င႐ုတ္​သီးစိမ္​းတို႔ကို ​ေရာ​ေထာင္​းပါ.

- ညက္​သြားရင္​ ခရမ္​းခ်ဥ္​သီး ​ေလးစိတ္​လွီးထည္​့ၿပီး ခဏ​ေထာင္​း​ေပးပါ.

- ​ေရ​ေႏြး​ေၾကာင္​့ ပူ​ေနတဲ့ အပ္​မိႈ​ေလး​ေတြကို ​ေရ​ေအးခဏစိမ္​​ေပးပါ.(သပ္​သပ္​မစိမ္​ခ်င္​လည္​း အပူခံႏိုင္​ရင္​ ​ေရ​ေႏြးထဲကဆယ္​ပါ. လွီးတဲ့အခါ မပူရ​ေအာင္​ ​ေရ​ေအးစိမ္​ခိုင္​းျခင္​းပါ)

-  အပ္​မိႈ​ေလးမ်ားကို တစ္​၀က္​ျဖတ္​ကာ အထက္​ပါ ​ေထာင္​းထားသည္​မ်ားႏွင္​့​ေရာ,
   ငံျပာရည္​, အခ်ိဳမႈန္​႔, သံပုရာရည္​ညႇစ္​ၿပီး သုပ္​ကာ ပုစြန္​​ေျခာက္​​ေလးျဖဴးၿပီး စားသံုးႏိုင္​ပါၿပီ႐ွင္​.

#အထက္​ပါနည္​းအရ #သ​ေဘၤာသီး​ေထာင္​းလည္​းလုပ္စားႏိုင္​ပါတယ္​.
- အရင္​ဆံုး ပါ၀င္​ပစၥည္​းမ်ား ​ေရာ​ေထာင္​းၿပီး သ​ေဘၤာသီးျခစ္​ထားသည္​မ်ားႏွင္​့ ငံျပာရည္​ သံပုရာသီး အျခမ္​းလိုက္​မ်ား ထည္​့ၿပီး ​​ေထာင္​းကာ ပုစြန္​​ေျခာက္​, ကန္​စြန္​းၫႊန္​႔, ​ေဂၚဖီတို႔ႏွင္​့ တည္​ခင္​းသံုး​ေဆာင္​ႏိုင္​ပါတယ္​.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Let's cookWhere stories live. Discover now