Właśnie dzisiaj wprowadzam się do taty! Brałam właśnie ostatnie pudło z pokoju, gdy tato przyszedł i usiadł na łóżku.
- Jak myślisz? Będzie ci u mnie dobrze?
- Zdecydowanie, TAK!
- Wiesz nie powiedziałem ci, że pracuję w Big Hit Entertainment i jestem menadżerem jednego z najpopularniejszych zespołów w Korei.
- Wow! A to co to za zespół?
- Bangatan Boys.
Ja tylko stałam z rozszerzonymi oczami i otwartymi ustami.
- Zamknij buzie bo mucha ci wleci.
- Będę mogła ich poznać?
- Pewnie tak.
- Aaaaaa! Marzenia się jednak spełniją!
- Znasz ich?
- A kto ich nie zna?
- Też racja. Chodź bo musimy już jechać! Będziemy mieli może gości jutro.
- Ooo... A kto to?
- Zobaczysz słońce.
Zeszliśmy na dół i wyszliśmy zostawiając te nie miłe wspomnienia w tamtym miejscu. Weszliśmy do samochodu i odjechaliśmy.
Droga zajęła nam 40 minut. Wchodziliśmy właśnie do wielkiego domu mojego taty. Nie spodziewałam się, że będzie aż tak wielki.
- Tata! Gdzie mam pokój?
- Idź po schodach, potem w lewo i na końcu korytarza masz pokój z łazienką.
- O! Dzięki tatuś!
Poszłam do pokoju i byłam poprostu szczęśliwa jak nigdy. Pomomo tych 20 lat czułam się jak małe dziecko, które dostało wymarzoną zabawkę.
Wypakowałam wszystkie rzeczy i poukładałam ubrania do szafek i zeszłam na dół, aby zrobić sobie coś do jedzenia. Od razu po drodze patrzyłam gdzie co jest. Po dojściu do kuchnii zabrałam się za robienie tostów z serem. Przy przygotowywaniu jakże przepysznego dania nuciłam sobie moją ulubioną piosenkę BTS "Tomorrow".
Zakochałam się w niej od pierwszego usłyszenia. Tosty zostały zrobione i zjedzone bardzo szybko. Od razu pobiegłam na górę i włączyłam laptopa. Wpisałam w wyszukiwarkę "vlive" uwielbiałam ich mini program rozrywkowy "Run". W tym tygodniu było szukanie flag.
Polegało to na tym, że chłopcy musieli znaleźć flagę, aby ostać żarełko! To było fajne! I był jeden szpieg! Jungkook dobrze mu poszło mimo dwóch nie wykonanych misji. Po obejrzeniu całego " Runa" wyłączyłam laptop i poszłam na dół do salonu aby obejrzeć jakiś film z tatą.- Tato! Oglądnijmy jakiś film!
- Jaki?- Przygodowy jakiś!
- Okej!
************************************
Film był nawet fajny. Ale oczy już zamykały mi się same! Zresztą jest już prawie 23:30. Poszłam od razu do pokoju po piżamę i poszłam się wykąpać. Po bardzo ważnej czynności położyłam się na łóżku i zasnęłam.
************************************
Obudziłam się koło 8:45. Wzięłam telefon i zauwarzyłam powiadomienie z kakaotalku. Ktoś do mnie napisał:
$wag_$ugaar-Hej :3
Black_Raven-Hej? Znamy się?
$wag_$ugaar-Nie... Ale możemy się poznać cnie?
CZYTASZ
Run |Min Yoongi BTS| |ZAKOŃCZONE|
Fanfiction20 letnia (T.I.) wpprowadza się rok po rozwodzie swoich rodziców i rozprawie sądowej do swojego ojca i dowiaduje się o jego ciekawej pracy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej przeczytaj książkę! ;3 Uwaga! Książka czasem zawiera przekleństwa!