21.Załamanie

1.8K 73 63
                                    

Uwaga dużo przekleństw! XD

- Zdradzasz mnie!

- Że niby kiedy?!

- "Yoongi moje skarbie ty! Wiem, że teraz pewnie jesteś w pracy ale powtórzmy to co ostatnio! Było bardzo romantycznie!" - zacytowałam ze łzami w oczach

- Co? Od kogo to było?!

- Jakaś Suran...

- Ona...

- Teraz proszę... Wyjdź.

- Daj mi to wytłumczyć!

- Nie ma czego tłumaczyć Yoongi! Z nami koniec!

Łzy leciały mi ciurkiem. Nie mogłam ich powstrzymać. Chłopak złapał mnie w talii i przerzucił prze ramię.

- Puść mnie! - biłam go po plecach

- Nie. - powiedział bez uczuć

Odpuściłam, bo i tak mnie nie puści. Chłopak zaniósł mnie do samochodu. Wsadził mnie na przednie siedzenie pasarzera.

Po chwili sam usiadł na siedzeniu kierowcy. Odpalił pojazd i ruszył bardzo szybko.

Droga minęła w zupełnej ciszy. Patrzyłam się cały czas prez szybę. Mijaliśmy wiele różnych budynków, gdy nagle zatrzymaliśmy się przed dormem.

- Idź do środka. Nikogo tam nie ma.

Posłusznie wyszłam z samochodu i poszłam do drzwi budynku. Spoglądnęłam do tyłu i weszłam do środka.

Usiadłam na kanapie i czekałam Mina. Po chwili chłopak wkurzony wszedł do pomieszczenia i staną przede mną.

- Co ci odwaliło, że tak sobie stąd spierdoliłaś jak nic się nie stało?!

- Jak ty to ująłeś... Spierdoliłam bo kurwa mnie zdradzasz!

- To już wiem... - burknął - Chodzi mi o to czemu nie poczekałaś?! Czemu do jasnej cholery nie chciałaś moich wyjaśnień!

Poczułam łzy w oczach. Spuściłam głowę w dół. Zacisnęłam powieki.

- Bo... To była moja przyjaciółka, ale ona mnie wystawiła, wyśmiewała itp. Potem chciała zrujnować moje życie. Potem okazało się, że jest piosenkarką i zrobiła z tobą piosenkę...

- Japierdole... Kurwa to tylko dla hajsu!

- Aha... Czyli przespałeś się z nią tylko dla hajsu... Wychodzę!

- N-nie! Zrobiłem jej piosenkę! Tylko to! Ja bym cię kurwa nie zdradził!

- Już straciłam do ciebie zaufanie...

- Zostań.

- Nie. Idę do siebie...

Założyłam buty i wyszłam. Usłyszałam trzask ze środka, ale szłam dalej. Po chwili zadzwoniłam po taxi i gdy podjechała weszłam do niej i powiedziałam adres.

Po kilkunastu minutach byłam na miejscu. Zapłaciłam taxówkarzowi i wyszłam. Szybko podbiegłam pod drzwi otworzyłam drzwi i od razu zdjęłam buty.

Położyłam się na kanapie i zaczęłam płakać. Nie mogła powstrzymać łez. Po chwili wstałam i poszłam do łazienki. Z kosmetyczki wyjęłam małą żyletkę.

*Znowu nie mam dla kogo żyć...*

Przycisnęłam przedmiot do żył, ale po chwili się powstrzymałam. Wyrzuciłam lekko zakrwawioną żyletkę w kąt pomieszczenia.

Przysunęłam swoje kolana do twarzy i tak siedziałam dobre kilka godzin płacząc.

~Pov. Jin~

Run |Min Yoongi BTS| |ZAKOŃCZONE|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz