Gdy zobaczyłam uśmiechnięte twarze członków mojego ulubionego zespołu od razu można było zobaczyć na mojej twarzu szeroki uśmiech.
- O to ty jesteś naszą nową... - tu na chwilę V się zatrzymał i spojrzał na mojego tatę - nową przyjaciółką!
- Em... Hej! Ja jestem Kim (T.I.).
- Hej my jesteśmy BTS! Ja nazywam się... - tu przerwałam liderowi zespołu
- Wiem jak się nazywacie. Znam was. Tak jakby.
- Aha! Czyli możemy już pójść do tego miejsca? - zapytał J-Hope
- Tak, chyba możemy.
Ja popatrzyłam na nich trochę zdziwiona, ponieważ nie miałam bladego pojęcia o co im chodzi. Szłam koło taty. Po kilku minutach byliśmy chyba na miejscu. Przynajmniej tak mówił tato.
- Więc... Witamy naszą nową menadżerkę! - krzykneli wszyscy z uśmiechem na ustach, a ja tylko miałam otwarte usta ze zdziwienia.
- A-ale wy tak na serio?!
- Tak!
- I miło nam poznać córkę naszego głównego menadżera!
- Miło mi strasznie! Dziękuję bardzo! - przytuliłam najpierw tatę, a potem wszystkich członków zespołu - A tato. Co ja będę robić jako menadżerka?
- Będziesz pomagała mi podejmować decyzje, przygotowywać wszytkie występy i wiele więcej, których nie chce mi się wymieniać. - powiedział tato śmiejąc się
- Fajnie!
Byłam jeszcze szczęśliwsza niż wczoraj. W dwa dni moje życie zmieniło się o 180°! Przeprowadziłam się do taty, a do tego zostałam menadżerką mojego ulubionego zespołu!
************************************
Właśnie minął miesiąc od mojego zostania menadżerką. Dzisiaj chłopcy nagrywają kolejny odcinek "Run BTS" na vlive i mnie zaprosili!
Mam nadzieję, że tylko popatrzeć. Byłam właśnie przy drzwiach do sali, gdzie ma być nagrywany odcinek. Weszłam do sali jak najciszej, ponieważ przed chwilą zaczęli nagrywać.- I nasz gość specjalny właśnie przyszedł! - powiedział Suga
Ja pokazałam im znak, że mają przechlapane. Oni tylko pokazali, żebym podeszła do nich. Gdy byłam już obok nich pomachałam ręką do kamery.
- Oto nasza kochana menadżerka (T.I.)! - powiedział Jungkook, który stał koło mnie i dostał kuksańca
- Więc co dzisiaj robimy? - zapytał RM
- Dzisiaj jako, że jest was po równo będą zawody!
- Oooo!
- Pewnie jestem słaba we wszystkim. - powiedziałam śmiejąc się
- Oj wątpie (T.I.)
- Wybierzmy drużyny!
Każdy z nas dostał kartkę z A albo B. Ja miałam A. Taką samą kartkę miał Jin, RM i V.
- Nasza drużyna nazywa się Kim! - zaproponowałam
- Ty faktycznie oni mają takie same nazwiska! - Zaśmiał się Jungkook.
- A nasza to Swag! - powiedział Suga
- Teraz na kartkach napiszcie karę i nagrodę dla drużyn!
Naradzaliśmy się bardzo cicho.
- To jaką karę?- Hmm... Może przegrana drużyna ma jutro chodzić w ubraniach wybranych przez drużynę wygraną?
- Dobry pomysł (T.I.)!
CZYTASZ
Run |Min Yoongi BTS| |ZAKOŃCZONE|
Fanfiction20 letnia (T.I.) wpprowadza się rok po rozwodzie swoich rodziców i rozprawie sądowej do swojego ojca i dowiaduje się o jego ciekawej pracy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej przeczytaj książkę! ;3 Uwaga! Książka czasem zawiera przekleństwa!