1.Bölüm

61 26 1
                                    

Genç kız ne kulağına dolan bangır bangır müziği duyuyor ne onu izleyen rahatsız gözleri fark ediyordu. Hatta her zaman onun nefesini kesecek kadar rahatsız eden sigara dumanını bile yadırgamaz bir haldeydi.

Hızlı hızlı not almaya devam etti. Gözlerini şarkı söyleyen solistten ayırmamaya çalışıyordu. Sahne sonrası ikna edebilirse kadınla tanışmayı planlıyor ve soracağı soruları kafasında tartıyordu.

Şansının az olduğunun farkındaydı, bundan önceki iki şarkıcı iner inmez başka adamların masasına geçmişti ve yanlarına gitmeye cesaret edememişti ama kararlıydı bu sefer ilk kendisi kapacaktı. Masasına gelen garsonu yine boş gönderen
Genç kız çevresine bakıp ortamı tartmak istedi.


İlk defa böyle bir ortamda bulunuyordu ve buraya gelebilmek için ne kadar uğraştığını göz önünde bulunduracak olursa her saniyesini kullanmalı ve her detayı incelemeliydi.

Etraf göz gözü görmeyecek kadar karanlıktı. Bulunduğu ortamfaki tek ışıklı alan sahneydi. Üzerinde kıyafet olduğunu iddia eden 4-5 kadın ise solist şarkısını söylerken dans ediyordu, ama ne dans. Genç kız ara sıra birbilerini ellediklerini bile görmüştü. Midesi bulansada bu ayrıntıları da not etmeyi ihmal etmedi.

Masalarda genelde 2 erkek ve yanlarında iki kadın bulunuyordu. Genelde seri bir şekilde alkol alındığını fark etmişti. Masadaki kadınlar sürekli boşalan bardakları yeniliyor ve kendileri de adamlara eşlik ediyorlardı. Ama sanırım bünyeleri alışık olduğu için masada sarhol olan sadece adamlar oluyordu.

Buraya gelmeden önce biraz araştırma yapmış ve kadınların bazen sarhoş olmamak için zeytinyağı içtiğini okumuştu. Bu de bilgiyi doğrulamayı aklına not etti.

 Bu de bilgiyi doğrulamayı aklına not etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tam bu düşüncelere hapsolmuşken içeri giren polisleri görmesiyle neye uğradığını şaşırdı. Müzik kesilmiş, müşterilerin ve kadınların bağrışları ortama hakim olmuştu.

Neslişah 2 saattir düşüncelerini analiz etmeye çalıştığı kadınların ilk kez duygularından emindi. PANİK VE ÇIĞLIK ATMA İSTEĞİ.

İçeri giren polislerin bir kısmı çıkışları tutmuş diğer bir kısımları ise kaçmaya çalışanları yerlerine sabitliyordu.

Çok iyi tanıdığı gür ses :

"Sakin olun! Herkes kimliklerşni göstersin buraya ihbar için gelmedik birisini arıyoruz bu yüzden bağırmayı kesin."

Neslişah kendini sakinleşmeye zorladı. Bu bir baskın değil sadece birisini arıyorlar diyerek derin nefes almaya başladı. Şimdi sadece azıcık şansa ihtiyacın var neslişah diyerek kendini rahatlattı.

Kimliğini göstereceği memurun içerideki 16 polisin 15 inden biri olması yeterdi de artardı.

Bütün olasılık kendi lehineydi. Ona doğru gelen genç polisle de bunu garantilemiş oldu.

Derin bir nefes alıp kimliğini polise uzattı. Adamın onun burada bulunmasını yadırgadığı her halinden belliydi. Bir de türk filmlerinden kalma kamuflaj yöntemi olan  gözlük eşarp kombini şüphe çekmeyecek gibi değildi zaten. Yine de bir şey söylemeden şüpheci bakışlarla kimliğini alıp kontrol etti ve geri verdi.

Hemen hemen herkes kontrol edilmişti. İçerideki kadınlar çoktan az önceki paniklerini unutup polislere göz süzmeye başlamışlardı bile üstelik
A

lamadıkları karşılığı pek umursamıyor gibiydiler.


Mesleki deformasyon heralde diye düşündü neslişah.

El çabukluğuyla toparlanmaya başladı, solistle başka bir gün konuşurum artık diye düşünürken ona doğru gelen kocaman adımları görememişti.

Haydar abi mekana girmesine izin verilir verilmez hemen soluğu neslişahın yanında almıştı. Bütün gün aldığı sorumluluğun endişesi yetmezmiş gibi bir de polisler gelmişti.

Bu kızı hemen evine yollamalı ve tatlı sözlerine kanmayıp bir daha gelmemesini sağlamalıydı.

'Neslişah hadi kızım'

diyerek kızın kolundan tuttu. Amacı içerideki kalantorlara kız yalnız değil demekti. Sabahtan beri sürüsüyle uğraşmıştı zaten bir de takipçi manyaklakla uğraşamazdı.

Ama telefuz ettiği isim mekandan çıkmak için hareketlenen çok başka birisinin dikkatini çekti. Neslişahın 16 da 1 lik ihtimalinin.

Arkasını dönen mehmetle göz göze gelen neslişah şansına inanamıyordu.Şimdi bitmişti işte

Genç kız içinden kahrol murphy diye geçirdi.

KAÇMA KOVALAYASIM YOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin