Draco elindult felfelé a lépcsőn. Ahogy egyre több lépcsőfokot hagyott maga után, úgy támadt fel a dühe, és a vágya is. Elege volt mindenből. Abból, hogy a felesége nem bízott benne, hogy kerülte őt, abból, hogy Voldemort bábuként rángatta, hogy halálfalónak kellett állnia, hol ott ő nem akart az lenni. Már csak pár lépcsőfok volt hátra, és tudta, hogy ha felér abba nem lesz köszönet, mert most ő igenis el fog beszélgetni a feleségével, akár akarja, akár nem.
Hermione éppen a fürdőszobában tevékenykedet, halk vizcsobogás hallatszott ki. Éppen fürödni készült. Az ajtó résnyire nyitva volt, ahogy Draco közelebb ért, megcsapta a meleg pára ami a fürdőből jött. Habozás nélkül benyitott.
A fürdőszoba egyszerűen volt berendezve. A csempe tört fehér színű volt, amin itt ott zöld bambusz minta ment végig.Az ajtóval szemközti sarkában ott állt a hatalmas kád, amiben ketten is kényelmesen elfértek. A kádtól kicsit távolabb egy egyszerű mosdókagyló, a másik oldalon sötét fa szekrénysor amibe a törülközőket, és az egyéb fürdéshez szükséges dolgokat tartották. Draco teljesen feleslegesnek tartotta, azt a sok kacatot, amit Hermione ezekbe a szekrényekbe tartott, de nem tette szóvá.
Hermione éppen egy törülközött vet el magának, a sarokban álló szekrényből, egy pillanatra meg állt a mozdultba, majd folytatta tovább amit elkezdett, figyelmen kívül hagyva, hogy a férje az ajtóban áll. Szeme sarkából figyelte csak a férfit, aki a csípőjével neki támaszkodott az ajtófélfának. Sejtette, hogy mit szeretne, de neki ehhez most nem volt se ereje, se kedve. Talán még sosem volt ekkora szakadék köztük, de még nem tudott, teljesen túl lépni a dolgokon. Egy pillanatra átfutott az agyán, hogy hiba volt ez a házasság. Ekkor egy árnyék tornyosult fölé.
- Úgy gondolod - Draco magas termete fölé tornyosult. A hirtelen mozdulat megijesztette, és hátrébb lépett eggyel.
- Draco utálom a mikor a gondolataimba turkálsz - most már ő is indulatosan szólt vissza, akár a férje, akár nem ehhez neki sincs joga
- Megteszem, mert te viszont nem mondasz semmit, csak kerülsz - lépet megint közelebb.
- Meg van rá az okom - hátrált ismét a lány
- Hermione fejezd be, hogy velem szórakozol - a férfi hangja halkan szólt de annál fenyegetőbben
- Most pont olyan vagy, mint az iskolába egy makacs seggfej, aki azt hiszi, hogy mindent tud, és mindenki felett áll, és hogy joga van mindenhez - Hermione megbökte Draco mellkasát - Csak hogy tud ez rohadtul nem így működik, engem nem irányíthatsz! - a lány szinte kiabált
- Hermione most fejezd be - a mardekáros hangja tele volt feszültséggel
Egy folytában hátráltak, míg nem Draco teljesen a falhoz szorította lányt. Két kezét a lány oldala mellé rakta, így esélye sem volt menekülni.
- Nem, Draco nem fejezem be, igen is segíteni fogok Harryéknek, és ezt te sem akadályozhatod meg, tartozom ennyivel mindenkinek, a Rendnek. Sajnálom ami történt, sajnálom a szüleid, de a fenébe is Draco Malfoy, azt csinálok amit akarok, és többet nem akadályozol meg.
Draconál elszakadt a cérna, csak egy pillanatig habozott, majd megcsókolta, és teljesen neki préselte a testét a lánynak. Vagy a csók vagy felpofozza, azért mert nem érti, hogy ő Draco Malfoy, aki mindent kézben tart, és a feleségnek eszébe se jusson az ő akarata ellen menni, az pedig végképp ne, hogy a házasságuk egy hiba.
Draco támadásának Hermione se tudott ellenállni, és vissza csókólt, ellökte magát a faltól, hogy még közelebb legyen a férfi testéhez. Hasonló volt ez a csók, az erdőben lévőhöz, de most biztonságba voltak, és ezt senki nem szakíthatta félbe. Falták egymás ajkát. Draco szinte erőszakosan csókolta Hermionét. A lány kezdte elveszíteni az eszét. Draco ingét elkezdte kigombolni, de végül csak egy gyors mozdulattal, ketté tépte. A gombok pattogva gurultak szerte szét a fürdőszoba padlóján. A következő óvatlan mozdulatban Hermione talpa megcsúszott a vizes padlón, és mind a ketten beborultak a fürdőkádba.
Draco felnyúlt, és elzárta a csapott, a fürdőszoba padlója úszott a vízbe. A két test miatt, még mindig csordogált a kádból a víz, de ez most egyik varázslót se érdekelte. Sürgető mozdulatokkal szabadították meg egymást a ruháktól. Megfordultak így Hermione került felülre. Draco félig ülőhelyzetbe tornázta magát, végig simított a lány gerincén, egészen a tarkójáig, majd erőteljesen, de még nem fájdalmasan belemarkolta hajába és magához rántotta egy csókra. Hermione elhelyezkedett Draco fölött, majd beleült a férfi ölébe. A férfi erőteljesen elkezdett mozogni alatta, egyik kezével a lány csípőjét fogta, a másik keze pedig még a lány haját markolta.
Kéjes nyögéseik megtöltötték a fürdőszobát, mozgásuk nem lassult, Draco így akart uralkodni Hermionén, mert máshogy nem tehette. Erre a gondolatra, még erőteljesebben tette magáévá a lányt. Hermione feje hátra hanyatlott, és száját apró nyögések hagyták el, majd egy hangos nyögéssel széthullott darabjaira. Az orgazmus olyan hirtelen jött, mintha egy tehervonat ütötte volna el. Draco még mindig mozgott alatt, továbbra is ingerelve a lányt, majd ő is elélvezett. A férfi sosem volt hangos, és Hermione ezt szerette, sosem értette, hogy az össze vissza kiabálásba, és hangos nyögdécselésbe mi a jó. Draco reakciója természetes volt, és ez egy apró mosolyt csalt a lány arcára.
- Hermione - Draco halkan, de eréjesen szólalt meg - Kérlek hagyd, hogy egy kicsit én irányítsak, hogy kezembe tartsam a dolgokat, ne dacolj velem, most ne, mert különben végem.
Hermione meg sem tudott szólalni. Tudta mit jelent ez most Draconak. Szüksége van arra, hogy mindent az irányítása alá vonja, de hogyan tegye ezt meg, ha a saját feleségével se bír el. A saját életét kockáztatta, amikor Hermione helyett ment el, hogy átadja az információkat Harrynak és a többieknek, majd kijelentette, hogy Hermione egy ideig nem fogja ezt a feladatott ellátni. Hermione irtó dühös volt rá ezért, fontos szerepe volt, és Draco ettől megfosztotta, de megértett, hogy veszéllyel járna, ha továbbra is ő kötné össze a Rendtagokat. Túl sokat veszítettek, és Hermione belátta, hogy nem haragudhat rá örökké, hiszen szereti.
Egy apró sóhaj hagyta el Hermione ajkát - Rendben! -Draco megeresztett egy félmosolyt - De! Van egy feltételem, beavatsz mindenbe, nincs több szervezkedés a hátam mögött. -Draco egy aprót biccentett.
Megfürödtek, majd végre, hosszú idő után, együtt aludtak el egymás karjaiban, teljes nyugalommal, nem félve a holnaptól.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az utolsó lélegzetemig (+18)
Fiksi PenggemarBár Harryék elpusztították az összes horcruxot, Voldemort még él, és csak a megfelelő pillanatra vár. Az Arany triónak szét kellet válnia, hogy mindenki eleget tegyen a Rend által rájuk szabott feladatának. Hermionét azzal bízta meg a Rend, hogy fon...