Ovaj nastavak će bit duži jer je prošli bio kratak i nisam ga napisala na vrijeme iako sam obećala...
______________☆______________
"Nina,znači sexy si. Blistaš.",Ana proksiće sa uzbuđenjem dok se ja gledam u ogledalo.
"Ovo je maska party,Ana. Šminka nije baš dovoljna.",promrmljam i shvatim da ovo nije baš neki kostim s obzirom da sam samo našminkana.
Ali zar sam ovo ja? Wow,samopuzdanje mi se upravo povećalo. Ne znam jesam li ja jedina koja ovako razmišlja:u jednom trenutku sam ružna kao krpa za brisanje poda,a u drugom trenu sam sexy kao Angelina Jolie i samopouzdanje mi se poveća samo tako.
"Znam. Zato sam donila ovu masku i haljinu.",kaže i pruži mi bijelu,sparkly masku za preko očiju. "Eto,sad si namaskirana.",namigne mi te se ja nasmiješim.
"Ana,mogu ti reć da si svoj dio posla odlično odradila. Mogla bi ti za kozmetičare.",nasmijem se i zaključim kako me dobro našminkala i kosu mi napravila.
"Još samo haljinu da obućeš,ok?",upita me na šta ja kimnem glavom. Haljina je prekrasna,bijela sa blistajućim točkicama.
"Nina.",započne sa ozbiljnim tonom. "Pazi se jer mi nije drago da ideš sa Matejom. Nešto mi je sumnjivo oko njega.",nastavi.
"Argh,ti i Luka ste isti. On je normalan,a i šta se brineš kad ćeš i ti bit tamo...",promrmljam.
"Da,ali ja idem sa Jurajem. A ti...pa skoro,sa neznancem-strancem zapravo-.",preokrene očima,upozoravajući me.
"Nina,izgledaš odlično. Spremna si.",Ana me sa zvjezdicama u očima pogleda i potvrdi.
Izdahnem i pogledam na sat kad začujem zvuk auta ispred kuće.
"Ana,moj prijevoz i pratnja je došla. Idem.",ustanem se sa kreveta,uzimajući mobitel sa punjača.
"Čekaj,Nina.",zaustavi me i uzme bočicu parfema sa stola pa me poprska par puta.
"E sad si gotova.",promrmlja te je ja zagrlim.
"Vidimo se na plesu.",potrčim i pozdravim je na izlazu. Izađem pred kuću gdje ugledam Mateja cijelog sređenog. Odijelo mu odlično stoji,da vam kažem. Ali nije baš namaskiran...samo odijelo crno-bijelo. Možda ide na nekakvu svadbu.
"Nina,jesi spremna?",upita me naslonjen na auto.
"Da,idemo?",upitam na šta on kimne glavom i sjedne u auto,a ja zatim sjednem na suvozačevo mjesto.
Toliko o haljini i šminki. Nije ništa prokomentira. A ja mislila da će bit kao u filmu gdje dečko curi kaže 'prekrasna si' ili 'odlično izgledaš'. Izgleda da nema toga u realnosti,hm?
Zavežem se te Matej pokrene auto i za par minuta se nađemo na mjestu gdje se ples održava.
"Wow. Ovo se zove magija.",promrmljam ugledavši kako su predivno uredili ovo mjesto,izvana. Uđemo u prostoriju gdje se muzika čuje.
Reflektori na sve strane,latice ruža letaju,mjesec visi,zvjezdice postavljene na sve strane i po kutovima. Nekako je....magično. Baš kako sam zamišljala.
"Matej,jesi za ples?",podignem obrvu te ga upitam,očekujući njegov odgovor. Morala sam povisit ton kako bih me čuo jer ima previše ljudi i muzika je glasna.
"Ne mogu sad,idem do prijatelja tamo.",pokaže mi prstom na grupu muških s kojima je on inače po školi. Kimnem glavom te mi on nestane sa očiju,ostavljajući me samu. Okrenem se oko sebe i ugledam Juraja kako mi maše.
"Nina.",dozove me skupa sa Anom. Pre slatki su zajedno.
"Super kostim.",glasnije prokomentira te mu ja zahvalim.
YOU ARE READING
My new neighbour(CRO) ZAVRŠENA
Teen Fiction"Ti si moj...novi susjed?!" Došlo je do velike promjene u Nininom žuvotu. Dobila je nove susjede kao da kažeš keks. I to uključuje Luku,njega koji volit tulumarit i zavodit ženske. Pravi ženskaroš kako bi mi rekli. No hoće li ona pasti na njegove fo...