"Nina,diži se!"
Iiiiii pogodite tko je budan ovako rano. Moja majka.
"Mmmm,još malo...",promrmljam i okrenem glavu u drugu stranu.
"Je li ovo mobitel kraj tvoje glave?",mama šokantno upita.
"Nm..",nastavim sa spavanjem ignorirajući njeno postavljeno pitanje.
"Koliko sam ti puta rekla da mobitel ne držiš kraj glave?! To je vrlo štetno. Nemoj da ti mobitel oduzmem.",upozori me.
"Ali mama...morala sam odgovorit na poruke sinoć...",pokušam objasnit ali me ona prekine.
"Dosta! Ne želim ćuti izlike više,oduzimam ti mobitel dok ne napišeš test iz matematike kako treba i dobiješ dobru ocjenu.",ustanovi i skupa sa mobitelom izađe iz sobe,zalupivši vratima.
"Mm..",otvorim oči,jedva i shvatim da mi je oduzela mobitel.
Kako ću se sad dopisivat sa Lukom kasno uvečer?
Stvarno? To ti je glavni problem?-začuje se glas u mojoj glavi.
Pre rano je za tebe. Go away. Shu!
"Znači...dok ne napišeš matematiku kako treba?",začujem Lukin glas,rugajući mi se.
"Aha...",promrmljam i kad shvatim da gleda u moju sobu,brzo se ustanem. Obrišem slinu iz usta i namjestim kosu te se okrenem prema njemu.
"Treba ti pomoć iz matke?",upita zainteresirano.
"Ne vjerujem."
"Mislim da će ti trebat.",on odluči i prekriži ruke.
"A zašto?",preokrenem očima i postavim mu glupo pitanje.
"Pa treba ti mobitel.",on sve kao očito odgovori.
"Ne brini,mogu bez njega par dana...",odgovorim i izbeljim mu se.
"Ja ne mogu...",promrmlja i nastavi,"Kako ću se dopisivat sa tobom,onda? Ako nemaš mobitel,ne mogu ti poruke slati.",kaže i ja podignem obrvu,izdahnuvši.
"Sigurno u tom tvom mobitelu imaš puno brojeva od cura...slobodno se sa njima dopisuj.",izjavim i dosadno slegnem ramenima.
"Ali,Nina....",počne sa razvlačenjem toga 'ali'. "Ti si jedina koja mi izmami osmjeh dok se dopisujemo.",dovrši i zašuti.
"Koji šaljivac.",promrmljam i pogledam ga. "Dobar pokušaj.",preokrenem očima i prekrižim ruke.
"Ne vjeruješ mi?",upita sa smješkom.
"Normalno...pa nemam razloga vjerovat ti.",glasno i jasno kažem te zatvorim prozor te se uputim spremati.
☆☆☆☆
"Ana."
"Nina.",progovori i priđe mi.
"Znaš da je matka za par dana,zar ne?",upita me dok tipka nešto po mobitelu.
"Ugh,i ti?",podignem obrve,iznervirana već.
"I s kim se toliko dopisuješ da svoju najbolju prijateljicu ni ne slušaš?",upitam je vireći u njen mobitel.
"Ma nitko poseban. Bivši...",odgovori stavljajući pramen kose iza uha.
"Danas do mene iza škole?",postavim joj pitanje na koje već znam odgovor.
"Naravno! Samo sam čekala da me pitaš.",nasmjehne se i zagrli me u trenutku kad se zvono začuje te mi uđemo u učionicu.
☆☆☆☆
ESTÁS LEYENDO
My new neighbour(CRO) ZAVRŠENA
Novela Juvenil"Ti si moj...novi susjed?!" Došlo je do velike promjene u Nininom žuvotu. Dobila je nove susjede kao da kažeš keks. I to uključuje Luku,njega koji volit tulumarit i zavodit ženske. Pravi ženskaroš kako bi mi rekli. No hoće li ona pasti na njegove fo...