Ovaj nastavak bih posvetila kazych radi potpore koju mi je pružila. Puno mi znači jer sam odmah dobila inspiraciju za sljedeći nastavak-a kad ja dobijem inspiraciju to je za partijanje-. Uglavnom...bacila sam pogled na njenu priču 'Hating the player' i dosta mi se sviđa tema priče i kako se radnja odvija.
Pa pročitajte-naravno,ako hoćete-. Mislim da je to njena prva priča pa joj pružimo potpore :)...Sjećam se kako je meni bilo u početku sa prvom pričom...pa eto,bacite pogled ako ste zainteresirani.
A sad se bacimo na nastavak,my loves. ---------->
☆☆☆☆
"Ana.",dozivala sam je kroz masu ljudi pokušavajući otić sa ovog party-a.
"Nina,čekaj.",poznati duboki glas me povuče lagano unatrag za ruku.
"Šta sad hoćeš?",preokrenem očima gledajući u Luku.
"Jesam li ti rekao da večeras izgledaš predivno?",Luka progovori sa malim osmjehom,još me držeći za dlan.
"Hm..ne,nisi.",podignem obrve,mrmljajući. Je li to on meni čita misli?
"Pa...izgledaš magično i elegantno.",nastavi te se posrbi po vratu.
"Još sam ljuta na tebe,to znaš,zar ne?",prekrižim ruke dok je oko nas galama i buka. On slegne ramenima i napuči usne,pomalo se buneći.
"A sad me pusti,moram do Ane.",pokušam se odmaknit od njega ali mi ne pušta ruku.
"Ne mogu. Vidim da si ljuta na mene i želim to rješit.",prostrjeli me pogledom,namršten. Izdahnem i započnem.
"Imam razloga bit lju-",ne dopuštajući mi da nastavim prekine me svojim upadom.
"Shush.",kratko kaže,stavljajući usne u ravnu crtu. Nakon dvi sekunde me podigne i prebaci preko svojih leđa zbog čega se ja iznenadim i započnem.
"Šta radiš?! Spusti me dole,svi gledaju.",koprcam se kao riba na suhom ali on me ne pušta.
"Udarit ću te po guzici ako se ne uozbiljiš,ribo.",odgovori kratko,upozoravajući me zbog čega se meni odvrti flashback na utakmicu. Dèjá vù?
"Odustani. Ne možeš se udaljit od mene.",prođe svojom rukom po mom listu i promrmlja dok nas ostali gledaju,neki sa grimasom,a neki sa osmjehom na licu. Umirim se i odustanem od klepetanja nogama kad se već nađemo vani.
"Sad me pusti.",naredim mu,ljutito.
"Ok,ok...muffinu.",prije nego šta me krene spustit,udari me lagano po bedru zbog čega ga ja prostrjelim pogledom toliko da ga ruka s kojom me udario zaboli.
"Uozbilji se ili ćeš snosit posljedice,ribice.",uzvratim mu,mršteći se,nezadovoljna i ljuta.
"Kako mi samo odgovaraš...to je za ne vjerovat. Još sam stariji od tebe.",napuči usne,prekriži ruke te me pogleda dok je moja lijeva obrva izvijena prema gore.
ESTÁS LEYENDO
My new neighbour(CRO) ZAVRŠENA
Novela Juvenil"Ti si moj...novi susjed?!" Došlo je do velike promjene u Nininom žuvotu. Dobila je nove susjede kao da kažeš keks. I to uključuje Luku,njega koji volit tulumarit i zavodit ženske. Pravi ženskaroš kako bi mi rekli. No hoće li ona pasti na njegove fo...